God tirsdag fra den arktiske hovedstaden Her er det delvis overskyet og -2°C Idag blir det litt isfisking også litt jobb før det blir en rolig kveld. Må få ringt forsikringsselskapet og få fiksa erstatning for Italia turen som blir kansellert. Tror jeg kansellerer hele turen også bestiller ved en senere anledning
God morgen fra Bodø. En trist dag i dag. En epoke er over. Nå kan jeg ikke lengre bestille ungdomsbilletter hos SAS. Ingen flere billige spontanturer til New York eller Hong Kong, bestilt 3 dager i forveien. Ingen flere innenriksbilletter til 500 kr noen dager før avreise. Nå må jeg begynne å planlegge eller betale vanlige priser. Heldigvis har jeg satt inn støtet på EBG-rekvalifisering den siste måneden, så det skal være i boks ganske snart. Har blitt over 250 flyvninger med SAS siden jeg ble medlem av Eurobonus i 2013 og jeg gjetter på at 80-90% av disse er ungdomsbilletter. Jaja, det er hardt å bli voksen. I ettermiddag går turen til Fauske for feiring med forfedre og formødre. Ha en finfin dag.
God formiddag fra dette omtalte Romerike (det kan forøvrig bekreftes at det finnes en og annen lege her oppe også...). Den største utskeielsen på reisefronten jobbmessig denne uka er en tur til Kalnes. Ellers venter Amsterdam i helga, om nå ikke alle reiserestriksjoner skulle gå berserk... Det er også siste booking i SAS appen for nå. WTF, her må taes grep Ha en strålende en!
Gratulerer med dagen! Måtte det bli kake og eit lag som er triveleg nok til å døyve smerten rundt det å ikkje kjøpe ungdomsbillettar lenger
God dag frå Aust-Finnmark! Her er det vind, men sol. På toppen av det heile er det +2 grader ute. Meteorolygen lover at det skal ned til rundt –10 til natta... Om tre veker går turen til Berlin, med mindre Corolla-situasjonen (@Berlioz) er heilt ute å køyre på det tidspunktet. Vel, den tid, den sorg... Ha ein fin-fin dag, folkens
God tirsdag fra det sørlandske. Er redd jeg må forsøke å kansellere/ ombooke MR til HAM neste helg. Ligger foreløpig litt på været i forhold til GDN-turen om ca en mnd. Kan bidra med et bilde av denne staute fuglen (SE-RSA) jeg taxet forbi på CPH på søndag.
God dag fra teknologihovedstaden Trondheim! Har gjennomført og gjennomfører en haug med COVID-vennlige videomøter, før jeg skal videre til ekte møter med folk til stede. Siste møte i dag blir med ekte folk og ekte øl, blir nok bra det. Eller kanskje jeg bør satse på sprit? Rensing av kroppen er jo viktig, ikke kun begrenset til hendene... Ha en flott dag!