Sommerdekk på sykkelen er kanskje ikke helt ideelt. Får satse på et par plussgrader utover dagen. Jaja.
God dag fra Gardermoen. Etter at to sk-flights på rad til BGO ble kansellert, sitter man her på 6. time. Forlatt loungen for å få tak i noe varmmat fremfor bare syltet rødløk og brød. Til tross for at det er avinors feil, er jo været varlset godt i forveien og de kan vel ikke skrike force majeur når jeg sender inn krav om kompensasjon? Måtte dere alle komme vel frem.
God morgen fra NYC. Her skinner solen, og jeg skal snart ut for å fange frokost. Hjemreise i dag, så jeg håper de får brøytet OSL og veiene til vi kommer hjem.. Hjemme har det snødd nesten 20 cm, kona var mindre fornøyd i dag tidlig. Heldigvis ikke lenge til neste utenlandstur.
Da blir det natt herfra, drøy time seint ut fra ICN. Q-Suite er saker, redd Allegris blir noen hakk ned;
God ettermiddag fra Tsawwassen sør av Vancouver. Ikke akkurat sakura, men fint allikevel liten luftetur langs elva før en finner et vannhull og en sen lunch