God tirsdag morgen:)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 18. juli 2017.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag morgen fra Antananarivo.
    Ikke nødvendigvis en by man trenger å bruke mye tid i har jeg funnet ut..
    I dag står guidet tur med lemur-park på menyen, så får vi håpe den etiske standarden er tilfredsstillende.

En ting er i alle fall sikkert, internett rundtomkring her på Madagaskar er ikke alltid like hurtig, så når jeg kommer hjem til Norge er det mange mange poster å lese..

God mandag videre:)

Satyv liker dette
  2. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen frå Singapore.

Fin dag med ein liten dis som dempar solsteiken litt, og det er greitt varmt.
    Screenshot_20170718-143217.png
    I dag er det store spørsmålet om kofferten kjem med KLM sin flight frå AMS. Håpet ligg heilt klart på ja-sida mens erfaringane hittil peikar mot ROTFLMAO.

Ha ein strålande dag, med eller utan bagasje! :)

Last edited: 18. juli 2017
    miura, NorFlight, vegardg and 3 others like this.
  3. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,383
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Oslo, på vei med fly nordover. Første flight fra Vestlandet bød på gratis frokost som Diamant, god start på dagen!

4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,990
    Bonuspoeng:
    293
    Bare å grue seg. @Stuttfeiten og jeg har allerede lært at noen dager offline er det samme som 4-5 sider å lese gjennom... :eek:

Are liker dette
  5. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,278
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bled, en fantastisk flott by i Slovenia. Den ligger rett ved Pokljuka. (Som for oss kanskje er mest kjent for skiskytterstadion) turen går videre til Umag i Kroatia i dag for et par late dager ved adriaterhavet.

6. Icarus

Icarus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    858
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!

Vanligvis svarer jeg bare på disse trådene når jeg er på reise, men i dag er jeg i så uforskammet godt humør at jeg må få utløp for det på den ene eller den andre måten.

Oslo er på sitt beste i fellesferien. I morges tok jeg privatlimoen min (den omtrent tomme bussen) til jobb igjennom et solfylt, nesten dødt, Oslo. På jobb er det travelt, men samtidig en veldig avslappet stemning blant de av oss som holder fortet mens de litt eldre ansatte med kone og barn og sånt insisterer på å ta feriedagene sine samtidig som alle andre gjør det. Så her sitter jeg på et nesten tomt kontor med alle vinduer åpne, brus og jordbær til frokost, og hører på Electric Light Orchestra mens jeg leser igjennom epostene som kom inn over natten. Snart blir det litt mer seriøs jobbing, men ikke uten noen pauser utendørs i solen, hvor jeg også kan bruke tiden på å planlegge hva jeg vil bruke disse oppsparte feriedagene til, om noen måneder når Oslo blir mørkere, tristere, og våtere.

Ha en fantastisk tirsdag alle sammen!

funkenstein and Berlioz like this.
  7. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Dag to hvor jeg er alene på jobb, mens alle andre ferierer.
    Litt godt egentlig, svare noen telefoner og ha tid til å rydde og organisere alen en ikke har tid til å gjøre i den 'travle' hverdagen.

8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,388
    Bonuspoeng:
    293
    God lat morgen fra Østfold!
    I dag skal jeg spise is.

Snart helg!

9. Fideco

Fideco Medlem

Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag!

Sitter her og skriver mens mailboksen vokser seg større og større. Det har den gjort siden resten av avdelingen tok ferie. Jeg klarer ikke holde unna. De får glede seg til dem kommer tilbake :)

Halvannen uke til ferie, to uker sånn ca akkurat til jeg boarder TG955 via BKK til Indonesia, for 4 uker på loffen!

RoadKing liker dette
  10. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Hva med 2-3 uker? :S

11. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,325
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Pereira og Avianca sin overraskende store lounge.

Venter på PEI-BOG, som ser ut til å bli cirka halvannen time forsinket, som da gir meg en anorektisk mellomlanding i Bogotá på hele 18 minutter. Allerede ren ooket på neste avgang klokken 21:55, men jeg er særdeles lite interessert i å vente så lenge. Joggeskoene er på og jeg har bedt om å beholde opprinnelig BP.

12. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,769
    Bonuspoeng:
    183
    Bare å hive på et par raske shades og du er klar :)
    Lykke til!

13. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,736
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra SAS loungen på ARN.

Andre besøk her i dag, med et lite avbrekk med loungen på OSL inni mellom.

Ett leg igjen før HKG-ARN-OSL-ARN-HEL er fullført.

Finfin flight i SAS Business på HKG-ARN og førstereismamma i C var klar i sin tale om at Norwegian til Granca aldri blir det samme igjen.

RoadKing liker dette
  14. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,325
    Bonuspoeng:
    183
    Trengte ikke shades en gang. Dro før ny tid, fløy fort og kunne gått baklengs til gate - men nå er jeg stuck i loungen i påvente at de finner og får bekreftet bagasjen min til det opprinnelige flyet...

RoadKing and MadsVaHa like this.

Del denne siden