God tirsdag fra kontoret. Da er man tilbake i jobb og kan se på uken som var med glede. Jobben med å sortere bilder kommer nå. Et et par bilder fra turen unner jeg meg å legge ut til felles nytelse og en teaser på trip-report som kommer om et år eller to.... Ha en strålende dag videre.
God ettermiddag fra Trondheim Påsken er definitivt over...her gleder vi oss over MC-sesongen som er i gang. Dessverre lenge til neste flytur.... Ha en fin dag
God ettermiddag fra busskuret i SSJ, Bryter endelig med det late påskelivet og setter kursen tilbake til Trondheim. Starter rolig med a la bookingfingeren gjøre jobben og fikse noen småturer senere i mai. Etter alt for lenge på bakken, det er godt å være i luften igjen.
Her hvor alle er bonusjegere....når du skriver: "MC-Sesongen" så lurer alle på om de har gått glipp av en Master Card kampanje eller noe ....selv om det jo kan være motorsykkel du snakker om !
God ettermiddag. F*** det SNØR i Bergen og jeg skal kjøre til Stord. Retur rett til flyplassen i morgen og videre til Oslo. JEG VIL HA VÅR, SOMMER OG SOL! (Sorry for skrikingen... ) For noen uker siden fikk jeg "soft-landing" sølvkortet mitt fra KLM. Dvs. at det nå er ganske definitivt at jeg er gått over til SAS... Min andre halvdel er ikke overbevist og fortsetter med KLM... Godt at vi sjeldent reiser sammen da! Xxx.
God aften fra T5 på Heathrow! Er en stund siden jeg har vært her, så mulig det er gammelt nytt, men BA har åpenbart implementert "Self bag drop". På sin måte. Dvs man måtte fremdeles igjennom en manuell sjekk av boarding pass og pass, så flaskehalsene var ikke helt avskaffet... Vel, vel, utsikten er fremdeles den gode, gamle: