God tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 06. nov 2018.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag - her har man allerede drodlet litt på jobb siden 0600...

Idag er det trening for gutta , samt letter avslapping i sofaen i ettermiddag som gjelder. Vurderer å dra til Oslo på cupfinalen, så får se om det blir billetter der...

Ha en fortreffelig tirsdag :):)

Earl, funkenstein and holmen like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,789
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra rett utenfor hovedstaden!

Det er blitt tirsdag, og vi er én dag nærmere helg.
    I dag er det møtebonanza frem til kl 16, så derfor var jeg på jobb kl 0700 for å få gjort noe fornuftig før dagen kastes bort i møter. :rolleyes:

Min bedre halvdel har ytret ønske om et spesielt hotell på road trip'en i desember, men det viser seg at det ikke kan bookes på verken hotels.com eller Expedia. Da blir det jo ikke noe Trumf! Det er et kjempedilemma! Vurderer å si at det er fullt de dagene vi skal være der. ;)

Earl, EndreD, Sikiduck and 3 others like this.
  3. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,494
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra AY912 med kurs for Finland :)

4. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit haustleg Sunnfjord. Her har arvingen gjort sitt for at foreldra skulle vere vakne i natt, men no er han far sjølv i gang med dagens gjeremål.

5. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,536
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekket booking.com og Tripmonster?

6. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,658
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra en overskyet Nordens Paris.
    Idag har det små regnet her og det er ikke meldt "bra" vær før på torsdag. 7 grader her også.

Bare 1 uke til jeg reiser ut til det store utlandet nå! 06:30 står DY371 på TOS for å ta med meg til OSL og jeg håper SK oppgraderer billetten slik at jeg får en mer behagelig og fler EB poeng til Manchester ellers blir det å kjøpe lounge tilgang før SK4609 tar med meg på tur

Ha en god tirsdag alle sammen

7. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra OSL loungen.

Merkelig kombinasjon av varmrøkt laks, sennep , manchego og fetaost.

E9644EF2-3A23-46BC-9C5D-3E7067E7AB7E.jpeg

Veldig klar for 6,5 + 8 timer med A350 nå.

Edit: å sette gate closing så folk løper fra loungen uten dopause før boarding er begynt skulle vært straffbart.

Edit2: crewet er jo ikke ombord engang

Edit3: da er det «teknisk», ny info om 10 min. Har altfor kort connection til at det er bra. Ikke optimist på at dette går kjapt, redd 350 kompetansen på OSL er rimelig fersk

Edit4: no change. Og foreløpig null vilje for å booke om med AY via HEL så jeg rekker møtet i SIN.

Last edited: 06. nov 2018
    NoLimit, SAJblue and ina like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,789
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke ennå, men det skal gjøres ASAP! :)

9. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,031
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden. En ganske grei arbeidsdag i dag betyr ajour med mailboks og andre oppgaver som lå og ventet. Selv om dagen skulle være møtefri dukket det opp 1 lite møte, men temaet var spennende og relevant og gav litt forhåndsinfo som gjør at man vet litt mer enn de fleste andre og det er jo alltid litt gøy (selv om resten får vite det i løpet av uken) ;)
    I morgen skal man ut og fly. Avgang med SAS kl. 06.05 fra OSL betyr at det blir tidlig i seng i kveld gitt...o_O

Nyt kvelden folkens :)

10. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    Da er det null oppdatering fra QR annet enn at det kommer nytt seinere. Forståelig nok når de ikke vet(bortsett fra motorissues), men jeg hadde ingen sjanse for å nå connection i DOH og neste flight til SIN var 8 timer seinere. Det orker jeg ikke som nattpause på hvilken som helst flyplass.

Jeg spurte pent og etter flere forsøk så fikk jeg lov til å booke om til å fly AY via HEL. Da lander jeg i SIN ca 3 timer seint om ikke AY også har A350(eller andre) problemer.

Tilbake på OSL loungen nå, etter å ha hentet ut bagasje å sjekket inn på nytt. AY og QR har forskjellige handlingselskap på OSL så selv om de er i samme allianse så går det ikke med en såkaldt «re-tag». Får jobbet en skvett før det er bording igjen.

Earl and RoadKing like this.
  11. thomassg

thomassg Medlem

Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra San Diego!

Det er midterm elections og frivillige som vil dytte meg inn i et valglokale er over alt i dag. :rolleyes:

Forsøker febrilsk å få til statusmatchen fra SAS Eurobonus Diamond til Avis President's Club, men ingen på hverken telefon eller chat her i statene har peiling på hvor jeg skal henvende meg. Alle Avis Preferred skulle visst oppgraderes automatisk i september, men det har ikke skjedd meg. Har forsøkt å sende inn skjemaet manuelt for et par uker siden, men null respons. Har ikke vært så farlig til nå, men må leie bil neste uke og da ble det plutselig litt hast. Noen med ideer?

Wiolenze liker dette
  12. vegardg

vegardg Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,168
    Bonuspoeng:
    163
    Send en e-post til [email protected] så ordner de det.

thomassg liker dette
  13. thomassg

thomassg Medlem

Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    Dette er bare helt storveis! Jeg som trodde at håpet var ute. Made my day!

Del denne siden