God tirsdag morgen her fra sentrale Europa. Par dager igjen før ferien er over, og alt går som normalt igjen. Denne gangen har vi valgt lot som selskap hjem til Oslo. En liten mellomlanding på WAW gir nytt selskap og ny flyplass for meg mener jeg.. Alternativet var direkte med DY... Eller blodpris med Austrian :/ Men slike utfordringer må man jo ta på strak arm Ha en god tirsdag når det lysner.
På EWR er det vel fremdeles mandag, selv om det føles som om jeg har vært her i minst en dag... Styrtregn og ly og torden traff oss rett før takeoff og vi ble stående tre timer før vi returnerte til gate. Stadig ny tid på flyet, minst seks timer forsinkelse... Og loungen gadd ikke slippe inn kidza som gjester på *A gull. K
I dag er det tirsdag og det har på ingen måte de gode/dårlige vennene mine glemt. Årets bursdag feires som vanlig langt utenfor en flyplass og det synes jeg er helt fint.
God ettermiddag fra Japan Siste natten i campingbilen er unnagjort. Nå skal det surfes før vi drar videre for litt deep sea fishing i morgen tidlig! Ha en nydelig dag
Gratulerer med dagen @Upsaker! Sitter på terrassen i Chania og sjekker IF-nytt før strandlivet starter. Hjem om to dager, og det ser ut til at temperaturen følger med, om man skal tro Yr. Og det gjør vi. God tirsdag, med eller uten bursdag, alle!
Gratulerer med dagen @Upsaker Etter nokre timar med jobb, så sett eg snuten mot Oslo-byen for å ta att etter at ein Oslo-mann lagde kvalm på Vinjerock https://www.avisa-valdres.no/politi...o-mann-lagde-kvalm-pa-vinjerock/s/5-54-368271 Då skal Clarion Bastion sjekkast ut, og eg skal sende ut frøkna på 12 på sin fyrste flytur uten følge til svigerforelde i Italia. Dette skjer på onsdag. Eg får sjå om eg får bli med inn på loungen No er det på oppløpssida før ferien starter på syndag med DY til MXP
Morn! Lite flyging her, men har i flere uker gledet meg til CT-tur i slutten av august (egotripp til Asia, med NH F, TG F, SQ F) men innser nå at jeg kan klare å samle opp nok poeng til å istedet bestille Biz for to, til samme destinasjon, på et litt senere tidspunkt... Sitter litt langt inne å skulle kansellere en F-tur, særlig nå som F-tilbudet generelt er i ferd med å krympe. Samtidig er det veldig fristende å kunne reise to stk og dele opplevelsen! Spørsmålet blir nærmest - hva er viktigst - reisen eller målet? Hmm... pønske pønske...
Gratulerer med dagen! Her på solkysten regner det og vi venter på at solen skal titte frem, noe meteorologene har lovet. Barnebarnet er forberedt til sol og stille sjø for her har vi bygget plankebåt som skal sjøsettes ...
God morgon frå eit litt småfuktig Sunnfjord. I natt drøymde eg at eg skulle ha KRL (kristendom)-prøve på jobb i dag, men det ser heldigvis ikkje ut til at eg er sanndrøymd. No går det i kaffi og jobbing. Må berre fylle på kaffi fyrst. Godt eg har noko å fylle dagane med ettersom juleferien (kanskje) er ferdig booka. Til lukke med dajen, @Upsaker!
Som andre her så skal jeg ønske @Upsaker Gratulerer med dagen God formiddag fra Sandefjord! Idag blir det shorts! Skyfri himmel. Det blir idag et lite besøk ut til min Bestemor på 65. Ikke større planer enn det. Det er også kun 17 dager til jeg skal ut å fly neste gang Så ha en God tirsdag
God formiddag fra Verdal og Stiklestad hvor Olsok-dagene sparkes i gang i dag! Været er ikke på sitt beste, men temperaturen er i hvert fall levelig, i motsetning til hva som er meldt nærmere helga... Ha en fortreffelig tirsdag PS! Gratulerer med dagen til @Upsaker
God formiddag fra Sørlandet. Været er topp så da blir det sjøen i dag. Ha en god dag, både de som har bursdag og de som er på tur.
Tirsdagen har gitt Boris Johnson oppgave å bli den neste britiske statsministeren, da kan denne tirsdagen skrives inn i historiebøkene
Hallo fra CPH, sitter ute i sola og skal snart tusle til gaten så en gammal 737 kan bringe meg hjem. København leverer som alltid. Hatt et par flotte dager med god mat og drikke. Torsdag går ferden til SVG og gladmatfestivalen noen dager
Du hadde vel kanskje overlevd ei lita feiring i ein lounge eller sju, òg, men dine gode/dårlege venner har kanskje lagt opp til litt meir rølp enn det som er stuereint på ein plass som krev EBG+ for å kome inn. Okke som, gratulerer med dagen! *** God tysdag frå hytta i Trøndelag! Dagen starta med tjukke skoddeskyer, men no skin sola. I tillegg er det rundt +20. Ryktet skal ha det til at det er varmare i Aust-Finnmark... Vel, eg klagar ikkje: Ha ein fin-fin dag, folkens