God morgen! Her skinner sola, og arvingen har startet dagen med å spise en nøkkel. Fikk den heldigvis ut igjen. Permisjon i dag, og det passer jo bra med finvær og et bursdagsbarn i hus. Tenkte å feire med en liten lunsj i sola. Han skjønner jo ingenting, men viktig å benytte enhver anledning til å feire! Nærmer seg PMI med stormskritt. Det gledes!
God morgen fra Larvik! Straks reise til kontoret. I ettermiddag venter første flyving på noen uker, TRF-BGO-AES for å besøke en av våre kunder i to dager. Det blir bra! Vi får håpe solen skinner like fint i Ålesund som her Ha en flott tirsdag, sol eller ei! LX1219 OSL-ZRH har akkurat passert over her
Gledelig tirsdag fra Stockholm. På bakken etter nattflyvning fra Addis, siste hopp til Oslo straks. Derfra er det rett i leiebil og så har vi omtrent 100 kg bagasje fordelt på 6 kolli som skal opp i en 4.-etasje uten heis, god stemning. Tar det på kvoten for dagens treningsøkt. Ha en konge en!
God morgen fra TK59 en plass over Arabiahavet på vei fra BKK til IST. En 2,5 uke ferie nærmer seg slutten, men først er det 5 (!) flighter og en hotellnatt som skal gjennomføres før touchdown på BGO i morgen Ha en flott dag!
God morgen fra solkysten, livet er lett på strilelandet. I dag har jeg planer om å gjøre INGENTING! Godt det er helg
God morgen! Tenkte det var på tide at bilen fikk en dusj også. Solen skinner, men jeg må sitte inne og jobbe. Jaja. Snart helg! Glad tirsdag!
God morgen fra kontoret. T 3 til guttetur og ut på vingene igjen, det gledes, håper vi slipper dette Ha en fin tirsdag alle bonusnisser
God morgen fra Lavik Det meldes om sol idag og Dessverre er det enda dårlig med retur seter fra USA, en får vel heller forflytte seg innenriks
God tirsdag fra Oslo. Fikk hjelp av CT telefonen i går til å booke tilslutning fra OSL til ARN til en flight med TK via IST til CUN. Tenkte ikke så mye på utvalget av flighter, siden jeg så for meg at SAS Plus var eneste valg. Men viste seg at vi har blitt tildelt plass på Ethiopians flight så da får vi vel fløyet det som jeg antar er det mest luksuriøse man kan oppdrive på ruteplanen mellom Oslo og Stockholm,
Morn fra kontoret. Solen skinner, kalenderen inneholder kun et par korte møter. Treffe noen venner i kveld. Joda, dette blir nok en fin dag. Samboeren klagde i går på at det er "lenge siden vi har vært på tur". Vi var i BKK i januar. I starten av forholden, som er 6 år siden var lyden "skal vi så ofte på tur" når jeg snakket om to ganger på et år. Bra at ting har endret seg Ha en flott tirsdag!
God morgen. Gårsdagen innehold en kjedelig sms fra TK om endring. Connection fra ADD til IST går da dagen før SEZ, så det går jo ikke. TK bare viser til eurobonus så da er man i gang...første øyekast, ser det ut som om det kan bli downgrade hjem, vi får se...ikke beste tirsdagen mao. Skulle nippet på litt Taittinger fra IST - OSL. T-7 GYD
Ajaj, Viatrumf er nede! Hva skal en stakkar finne på da? Lang dag uten møter, kanskje en får gjort noe fornuftig? Har Avis Hyundai Elantra med 5000 EBP-kampanje, skal en skifte til en billigere Ford Explorer fra Alamo som er 25% billigere og allikevel gir masse trumf for tiden? Noen som har gode/dårlige erfaringer med Alamo evt National? Oh, the choices. Ha en vårlig dag!
God føremiddag frå Norges California. I dag er formen verre enn på ei stund, og dagen vert difor brukt under dyna slik at eg vonaleg er i kampform i morgon. Vindauget er ope og bøndene er i full sving med å tømme gjødselkjellarane sine etter vinteren. Blir lite trumf av å ligge her. Snart kjem eg til å nærme meg 200k EB-poeng. Rett nok frå oppsida, men det er nok på tide å sanke litt meir poeng snart.
Sola skinner overskuddet for og gjøre noe annet en jobb,skole og småbarnslivet kommer smått tilbake igjen! Ferieplanleggingen er i gang og jakten på 3x biletter i C til Tokyo våren 2024 pågår for fult! Kona jobber i hagen, jeg sitter inne med de siste obligatoriske oppgavene for semesteret!