God tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av FFlyer, 14. febr 2017.

Tags:
  1. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Det er vel mange som tenker "løv is in the air" idag:)
    For meg betyr det kun "air" med SK1871 til Køben. Ha en strålende dag alle sammen!
     
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag. Tar snart turen over til vestlandet med SAS. Satser på det blir en rolig flight uten Kurt Nilsen eller andre "moro stunt".
     
    braathens safe liker dette
  3. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag morgen fra 1D på SK844 til Stockholm. Ønsker alle en fin Valentines Day
     
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Våknet av sulten baby 03:30 og kunne bare glemme å sove igjen. Nå nærmer jeg meg OSL for en kort dagstur til Køben for et møte. Hvis jævla Kurt Nilsen eller noen andre dukker opp for å holde konsert på flyet etterpå, klikker jeg i vinkel. For noen idioter i SAS som kanaliserer ressurser inn i slik gnål mens lounger og fast track forsvinner raskere enn Komiske Roald kan stave lounge og fast track.
     
    Stuttfeiten and Thomas123 like this.
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bergen. I går sprakk nyheten om at hele fjellsiden stenges inne under sykkel-vm, så da er det bare å bestille seg en sydentur i september.

    #firstworldproblems

    En god dag til alle som ikke eier en sykkel
     
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Rakk såvidt å komme på kontoret i tide til å se at byen våkner til liv, men nå har dagen kommet greit i gang. Booking av gulfebervaksine og tilslutningsfly i Sør-Afrika står på planen i dag så påskeferien kan skje uforstyrret.

    Ha en bra en!
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim.
    Tilbake i kontorrollen og formen er grei, hoster fremdeles voldsomt, men det henger vel i en stund.
    Holder på med hytteprosjekt, og det er litt koordinering, men som det ser ut er vi på rute og skal ha ferdig,innflyttingsklar hytte i løpet av oktober :)
    Reklamerer litt for Fly&Øl fredag 17/2 kl. 1900, på Work-work i Munkegata samtidig...håper å motta en liten pakke i posten , som inneholder noen give-aways jeg tar med til fredag ;);)

    Ha en super dag :D :D :D
     
    MadsVaHa liker dette
  8. chberge

    chberge Medlem

    Innlegg:
    166
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    På flybussen til Vigra i knall sol og blå himmel, så satser på en finfin flight ned til Oslo!
     
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for påminnelsen! Vaksinetime og tilslutningsfly til OSL er booket.

    Nå må bare påskeferien til Cape Town bare bli stående, så er alt supert.
     
    Henrik and RoadKing like this.
  10. Beate

    Beate Nytt Medlem

    Innlegg:
    41
    Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    33
    God kveld fra Tromsø. Endelig ute og flyr igjen, selv om flyturen fra Bodø og hit kunne gått så mye bedre, hadde det ikke vært for han som valgte setet i midten, som satte seg ned og tok seg god plass og rikket seg ikke, selv ikke etter at setet ved midtgangen viste seg å være ledig under hele flyturen. Jeg har ikke noe imot å sitte ved siden av folk, og er det fulle fly, så er det fulle fly, men dette var bare irriterende og lett provoserende. Mulig det bare er meg som er skrudd litt feil på det viset, men:mad:

    Her blir det uansett en liten mellomlanding før det bærer videre til Alta litt senere i kveld, og et par timer i Tromsø gjør meg absolutt ingenting når jeg endelig kan nyte lounge etter å ha flydd meg opp fra EBS til EBG for et par uker siden. Nå blir det endelig andre (kanel)boller:D

    Håper dere får en rolig og fin kveld videre.
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Helt enig med deg, dette var merkelig oppførsel ja.
     
    Beate liker dette
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ville på en høflig måte spurt om han kunne tenke seg å flytte seg , slik at dere begge ville få bedre plass, evt tilbydd å bytte sete med vindussete dersom han var interessert, for deretter å selv sette meg ved midtgang....:):)
     
    RoadKing and Beate like this.
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    Tenkte akkurat det samme..
     
    Beate liker dette
  14. Beate

    Beate Nytt Medlem

    Innlegg:
    41
    Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg satt egentlig og venta på at han skulle ta insj og flytte på seg selv, enten før take-off eller når vi var kommet opp i lufta. Har erfart tidligere at det gjør enkelte fra tid til annen hvis det lar seg gjøre, men det funket jaggu dårlig i denne situasjonen. Når flyvningen var såpass kort i tillegg så kom jeg meg aldri så langt. Lesson learned!
     

Del denne siden