God morgen fra Island. Samme trulten her, jobbing og dårlig vær. Ikke hatt tid for å sjekke skatten men har aldri fått penger til gode så tror ikke det skjer i år heller. Hjemreise er planlagt i morgen, BA via LHR. Håper jeg rekker. Fly forsiktig folkens
Har ikke sjekket hvor mye som endret. Det som har skapt oppslag er eventuell fjerning av diett. Jeg har tidligere ikke makset det frattrekket, og kan nok finne måter å kompensere det jeg tidligere har ført opp.
ush, tidenes baksmell, sekssifret, ikke overraskende da. Nå er det å lete med lys, lykter og for øvrig alle mulige hjelpemidler for å hoste opp noen fradrag. Vi bør nesten opprette en egen tråd, "Tips til fradrag"
Det ble ni lapper tilbake, serru. Og da slår valgets kval inn for fullt: Satse alt i grønnsakdisken på neste Trippel-Trumf, eller bare arkivere til neste F&F dukker opp. Fortsatt god torsdag ønskes til alle!
Fikk igjen alt for mye. Burde heller investert pengene gjennom året enn å ha dem på oppbevaring hos Skatteetaten til elendig rente.
Apropos skatt, så er det kanskje greit å sjekke fradrag. Fikk mail fra Ikano nå: Opplysninger til skattemeldingen må legges inn manuelt Grunnet en teknisk feil er opplysningene om ditt Shell MasterCard dessverre ikke kommet med på skattemeldingen for 2018. Dette gjelder renter / gjeld i Ikano Bank per 31. desember 2018, skattemeldingens post 3.3.1 / 4.8.1. Du må legge inn opplysningene manuelt for å få dine berettigede fradrag. Informasjonen finner du på årsoppgaven / fakturaen du mottok fra oss i januar. Du kan laste ned kopi ved å logge inn på Min Side.
God skattesmell torsdag fra SK4186 på vei til verden vakreste by! I motsetning til @Eddie47 har jeg ufrivelig havnet på 1D da eller annen nisse har gjort beslag på 1F. Koser meg imidlertid med ny og fresh kabin og EF informerer om seat block
Etter 7 år med skattesmell på rad, gikk det endelig bedre i år! Saftige 2980,- i pluss! Holder akkurat til en liten MR det Fortsatt god Torsdag
God ettermiddag fra et forblåst AES. Sov til 13 i dag, og jetlaggen(redanm: bakfylla?) sitter enda i kroppen. Fikk dog igjen 12 løk på skatten, så tenkte å feire det med et lite glass i loungen. Men den gang ei, for der var det fullt, og kø for å komme inn:
Lettere å "bomme med ett tall" og ha stabil og forutsigbar økonomi slik at ikke de f*økker opp ferieplanene mine, så jeg skriver trekket høyere enn hva det skal være så kan de holde på de penga og betale meg tilbake i Juni eller Oktober i noen tilfeller. Fikk igjen i år som alltid og jeg gjettet summen ganske så bra, og på grunn av slike grep så nyter jeg morgener som dette på 3000 meters høyde i Nagarkot Nepal
Putt heller de ekstra pengene inn i et sparefond eller på en høyrentekonto, og så betaler du restskatt med Payr og får eurobonus-poeng :-D Renten man får fra skatteetaten er altfor lav..
Noen ganger foretrekker jeg å gjøre det enkelt og oversiktelig .... men kan jo ha det i bakhodet men tipper jeg sier nei til det trikset på grunn av risiko