Da var dagen kommet for hjemreise gitt. Bangkok er en artig by med mye rart. SÅ får man fundere på om man tar toget eller taxi ut til Suvarnabhumi. Sjåføren inn hit sniffa lim... Og frykter også trafikken på det der da - toget har liksom ikke det å forholde seg til. Radisson Blu Plaza er forresten ganske greit, men jeg vil ikke gi det toppkarakter. Er diverse småting som feks at kapasiteten på frokostsalen ikke er god nok, lysbryterne er et lite helvete å finne ut av - det blir liksom månelyst eller nesten ingenting. Litt irriterende når man skal legge seg for kvelden og finne ut hvilke brytere man skal fikle med for å få det mørkt også nei - der stod to lys på ja, feil bryter kanskje? Nei det er visst bryter til det på den andre siden av senga. Samt at taket på loungen begynte å lekke som en sil i går - tyder på dårlig håndverk, dette hotellet er som sagt kun et år gammelt. Det siste er at svømmebassenget stenger kl 20 presist. Det mener jeg er for tidlig å stenge et svømmebasseng på særlig om man har lyst på et lite kveldsbad. Kunne med fordel hatt åpent et par timer til uten problem. Ellers har de god mat og opplever personalet som veldig serviceinnstilte. Er bare å spørre dem om alt. da jeg påpekte at taket lakk i går kveld i loungen var de raskt og kontaktet overordnede og de satte ut bøtter og kar så jeg tror de får kontaktet noen håndverkere i dag for å få fiksa det.
God morgen fra hovedstaden. Siste arbeidsdag på kontoret før sommerferie versjon 1.0. Ettermiddagen byr på skoleavslutning for en nevø før bilen skal pakkes foran morgendagens forflyttning. Ha en herlig torsdag du også.
Absolutt værste jeg vet, etter 11-14 timer i fly, jetlag så det rekker, lang immigrasjon, kanskje en time i bil, treig innsjekk på hotellet, og man bare drømmer om å hive seg i senga. Finner ikke fjernkontrollen til tv... Finner ikke avbryter til stålampa... Slår av (tror jeg) ved senga, så kommer ganglyset på osv. Jeez. Hvorfor har ikke hotell 1 -en- hovedbryter ved senga som slår av alt bortsett fra et støpsel ved senga hvor du kan plugge inn tlf? Forøvrig forfriskende morgen fra Skøyen
God morgen fra Flybussen til Flesland. Grei natt på Neptun. Men Rica har jaggu hatt bra nose-dive etter at Scandinavian overtok. Og hvorfor bruker Amerikanske hotell tøymykner på sengetøyet mens Norske bruker stivelse iblandet Glava og papp? Noen som vet? Ha en fjong dag
Da var man på plass i loungen på BKK etter litt sild i tønne på toget, men det funker og man får ikke taxisjåfører som sniffer lim. Forresten kan jeg informere om at ved ankomst BKK er det nytt opplegg. Det står ikke lenger noen og skriver noe på en lapp. Man trykker på knappen som en kølapp og får tildelt en sjåfør. Litt irriterende da man må deale med sjåføren for retninger.
God ettermiddag! Her har det vært en særdeles hektisk første "fri"uke. Min mor skal flytte inn i ny leilighet så denne uken har det vært nedvask av to leiligheter, flytting og snekring av platting foran hennes nye leilighet. Og i går når hun var mer eller mindre ferdig innflyttet så oppdaget jeg at det var jordfeil i varmekablene på badet i hennes nye leilighet. Så i dag begynte håndverkerne å rive gulvet for å fikse dette... Så nå ble det å flytte det aller mest nødvendige tilbake i hennes gamle leilighet slik at hun kan bo der til de er ferdige. Utrolig kjedelig, spesielt for min gamle mor. I morgen går turen til Hafjell og to dager sammen med 15-20 andre karer og utdrikningslag for en god venn som jeg skal være forlover til. Heldigvis ser været ut til å bli en god del bedre enn det var meldt bare for noen dager siden, så er ganske sikker på at vi skal få en knall helg! Ha en fortsatt fin dag!
Sjalabais fra Chitown Man sover alltid godt natten etter en 0600 flight Litt småjobbing på morran før man har lunch med gamle SingTel kolleger.
Da var ukens jobbcruise unnagjort og man er tilbake i det Sørlandske! Skikkelig turbulent siste halvdel av flyturen i dag. Nå har man fått seg en hvil og litt mat, og så er man klar for arbeidsdag igjen i morgen. Og i morgen er det jo helg også. Iallefall når man er ferdig på jobb.