God torsdag fra frokostbordet

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 19. sept 2019.

1. cuivien

cuivien Medlem

Likes mottatt:
    1,254
    Bonuspoeng:
    93
    Kan melde om at Norwegian nok en gang leverer varene i kjent stil med spansk effektivitet.
    Avgang 12:25, servering 14:27(!)
    Enda godt jeg var innom loungen og ladet opp med noen mimosa (dog laget på cava, ikke sjampis)

Kristian, jgroneng and drsyk like this.
  2. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    17,016
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Grünerløkka. Vi har opplæring av noen konsulenter i dag, så jeg meldte meg frivillig til å kjøpe litt mat til de. Kan ikke alltid ha pizza! Screenshot_20190919-144147_Gallery.jpg

Kristian, LN-FHU, Earl and 6 others like this.
  3. Bonusolsen

Bonusolsen Medlem

Likes mottatt:
    703
    Bonuspoeng:
    93
    Siden jeg aldri har hatt noen First-flyvninger, så kan jeg ikke sammenligne med tilsvarende lounger

4. pineapple_juice

pineapple_juice Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    779
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag. Våknet til epost fra Ethiopian. Minstebud via Plusgrade gikk rett gjennom. $120 USD for oppgradering til Business på en 5,5-timers flight intra-Afrika er ikke verst. Med 777-200LR.

Kristian, Misterix, Earl and 6 others like this.
  5. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,316
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er enig med Bonusolsen. Har ikke så mange lounger på samvittigheten, kanskje 30 +/-, men ingen i F. Av de jeg har vært innom troner IST på en klar førsteplass.

Bonusolsen liker dette
  6. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Da er den grei, i rest my case:). Har ikke vært på IST, men en vakker dag skal jeg ta en turen innom og få oppleve deres beskrivelser, vil anbefale begge å få litt F under vingene, da er det vanskelig å se etter noe annet, hadde booket selv tur via IST med TK C og TPE med BR C, og ble på en uforklarlige, mystisk vis+et par service gebyrer omgjort til F, da lidenskapen for de eleverte klasser, er av en helt annen dimensjon enn en kan forespeile seg. Jeg drømmer stadig om første turen i F, den glemmer man aldri...:D

Rscott liker dette
  7. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293
    Han er i feil forum, han hører hjemme i insidelounges. Der vektlegger de ikke flygninger, men lounger :)

jgroneng liker dette
  8. Bonusolsen

Bonusolsen Medlem

Likes mottatt:
    703
    Bonuspoeng:
    93
    Kan like godt svare! Flyet var så nytt at det fremdeles luktet lim fra setet. Vi fløy på rad 2, med sete D og G. Avstanden var så stor at det i praksis ble umulig å snakke med samboeren. Samboeren ble så hektet så hun ville booke ny tur umiddelbart!

Setet var veldig behagelig, men noe trangt å sove i. Jeg på 186 hadde tærne i footwellen og hodet sneiet andre enden. Fikk likevel sovet nesten åtte timer.

Det var bra filmutvalg og wifi med livestreaming av visse TV-kanaler. Jeg savnet noe lagringsplass i poden da det kun var et lite skap til mobil og tilsvarende.

Amenitykitet var fra Versace med en svært behagelig øyemaske, samt ymse produkter fra Versace. De ble delt ut som his and hers slik at samboeren fikk rosa, mens jeg fikk blå (lå ved setet da jeg kom).

Ellers hadde de turndown service der der de klargjorde sengen med en overmadrass og tok på et ekstra putetrekk på puta.

Klokken kom med tre siders vinmeny og ved servering fikk alle et telys som blafre til maten. Var svært hyggelig gimmick!

Alt i alt, så var det en veldig behagelig flytur og TK står nok på listen over flyselskap jeg vil bruke mer.

Stuttfeiten, drsyk, Kristian and 5 others like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,061
    Bonuspoeng:
    293
    Strålende ... vi har 3 E+F på vår flygning med Turkish 787

10. Finnks

Finnks Banushare

Likes mottatt:
    1,052
    Bonuspoeng:
    93
    Første foreldremøte gir skikkelig med voksenpoeng - gratulerer :p

Misterix liker dette
  11. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,141
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdagskveld fra hovedstaden.
    Som flere andre har kommentert var det friskt ute i morges, måtte finne frem skjerf og litt tykkere jakke fra skapet for første gang i høst... winter is coming.
    Her har jeg hatt ukens første arbeidsdag på kontoret i dag, etter litt fridager og avdelingssamling i går, så da lå det noen hundre mail og ventet så da gikk jo dagen unna sånn sett...

Nyt kvelden folkens :)

drsyk, Kristian and Avixlo like this.

Del denne siden