God torsdag fra Lillestrøm

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Reidar, 22. jan 2015.

  1. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Oppe tidlig, mjølkeruta UA 39 i dag til EWR , videre til FLL . Kun 9 dager vi kom hjem med UA 38. Deilig å slippe dette fæle hvite teppet utenfor :p
     
    Fnate and Darkcho like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    ....mens andre digger det hvite og rene:)

    God morgen fra hovedstaden. Ny dag på bryggekontoret - og i dag åpner det nye SuperDuperVinmonopolet på brygga - hyggelig med bra naboer. Ha en flott torsdag!
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    ... andre derimot digger det dampende hete og mørke :)

    Som for eksempel Brazil Churrascaria Grill, som man skal på med kollegaer i dag. Blir muligens en nedtur etter Texas De Brazil i LV, men neppe helt krise.

    Ellers er jeg småstolt over at jeg for fjerde morgen har vært oppe kl 06-ish og trimmet før kontoret. Blir neppe sånn i morgen.

    Ha en fin dag, og god tur til @Reidar

    Jeg skal ha UA38 om en uke, så det så!!! ;)
     
    SASDC8 liker dette
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon,
    Det snöar, det snöar och jag dricker kaffe :) I kväll blir det en bättre middag i huvudstaden tillsammans med goda vänner.
     
    SASDC8 liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God kald morgen fra det Sørlandske!
    Etter slapsen i går er det nå minus 4 og hålkeføre. Noe skikkelig skjit! Hadde man bare vunnet de 58 mill i VikingLotto i går, hadde man nok sittet på et fly til varmere strøk selv.

    Men neida! Det ble kontoret. Etter å ha kraglet med noen små banditter som ikke forstod vitsen med å ha på varme klær i dag....... Far vant til slutt. Så det så!

    Hele 3 uker til man skal ut å fly igjen. Her skjer det sannelig ikke mye spennende.

    Var dagens (nattens) one-nite-stand med på morgentrimmen, eller fikk hun nok trim i natt?? :eek::D:p:cool:
     
    Kugalskap and Travellingalf like this.
  6. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Fnate da, vi har 38 den 28 ?:eek:
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Er ikke det samme sjappa som i Bergen? I så fall er det meget bra til å være i Norge ;)

    Bodø kan melde om minus 5 grader og litt sur vind. Ellers ok. Ski er lagt på hylla etter et ublidt møte med skogens konge i går. Tenker jeg holder meg til rulle og racersykkel innendørs heretter.

    Ha en super torsdag!
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,971
    Likes mottatt:
    7,318
    Bonuspoeng:
    183
    HOY fra Bali, har hatt enda en fantastisk dag i solen akkompagnert av sydhavsmusikk (les. bølgebrus) i Nusa Dua området.
    Har også opplevd det marerittet å bli lei øl... :mad: og har drokke vann og brus i to dager nå...

    Ha en hærlig torsdag :)
     
    SASDC8 liker dette
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ah... Jeg har 38 den tredveste januar
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Rull inn, di kråkebolle :)

    Jepp, det er det. Åpnet i Oslo i forrige uke.
     
    EB, SASDC8 and Bizflyer like this.
  11. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,899
    Likes mottatt:
    2,001
    Bonuspoeng:
    113
    Da var ukens Sveitser tur ferdig, men det gjenstår en del timer i Senator loungen på ZRH før jeg er tilbake i moderlandet. Skule gjort som de store gutta og flydd privatjet hit denne uka... eneste problemet er at det ikke er parkeringsplasser å oppdrive.. Snakker om first world problems!
     
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,235
    Bonuspoeng:
    293
    Her på Sunnmøre er det ett nydelig vintervær i dag (les: sol og lite snø) og jeg har derfor tilbringt en del tid utendørs og i garasja. Dessverre er det også siste fridag før jeg skal offshore igjen, så i morra tidlig er det melkeruta med SAS til Stavanger før utreise fra heliporten klokka 1230. Vel, det er i alle fall planen...
    Jeg får trøste meg med at det blir bare 12 dager i Olja denne gangen siden jeg skal til København i diverse møter 4. - 10. februar. Og når man deretter reiser til Florida 13. februar så kan man vel ikke klage (i alle fall ikke altfor mye).
     
  13. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Hey! Jeg reiser også til Florida i vinterferien (uke 8), skal til Orlando og har leid hus der. Kanskje vi sees? ;)

    God ettermiddag fra Oslo! Har fått gjort unne et par ting i dag som å levere yngstemann til tannlegen (tre hull!), gitt fra meg en halvliter blod til de som trenger det, og et par møter. Har også fått med meg pressekonferansen med Martin Ødegaard i Real Madrid der han nesten bare ble spurt om hvorfor han valgte klubben. :confused:

    Nå gjenstår bare å bli ferdig med et videomøte, så blir det vel å tråle seg hjem etterhvert. Google Now sier 35 minutters forsinkelse hjem, så det drøyer vel litt før jeg drar, tenker jeg...
     
  14. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,899
    Likes mottatt:
    2,001
    Bonuspoeng:
    113
    Litt artig i Zurich: kom i prat med et par åpenbare spotter entusiaster fra England. De hadde kommet til Zurich ens ærend pga Davos og det enorme innrykket med diverse private jets. De hadde kjøpte flere ramp tours, hvor de kjører rundt til parkerte biz jets og får knipset bilder. Kostet visst 32 francs for en 2 timers tur.
     
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis noen lurer .. Davos har ikke plass til så mange fly, så man flyr notabilitetene inn, dropper dem av og parkerer maskinen i Zurich, Geneve eller hvor de klarer å oppdrive en parkeringsplass.
    Zurich er veldig spottervennlige og dette varen god businesside. :up:

    G'ettermiddag! Har håndverkere her som installerer automatisk port for oss. Blir fint å slippe å åpne den manuelt hver hver gang man skal ut eller inn. #1stworldproblem
     
    view and chrisbu like this.
  16. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,868
    Likes mottatt:
    32,946
    Bonuspoeng:
    293
    Man blir ikke lei øl. Da er det ikke øl du drikker, men en dårlig etterligning :)
     
    Bizflyer, Fnate and Travellingalf like this.

Del denne siden