God mårnings fra 58130 Pai, Thailand Her nytes frokost i nydelige omgivelser. Snart klar for retur til Chiangmai og med det venter det 7-800 svinger på veien dit. Ha en glitrende flott torsdag
Ha en flott torsdag. Nattens oversvømmelse er på retur og det blir en bil til DAD og veien hjem har startet. Foreløpig bare til Bangkok med AirAsia.
God morgen fra Phuket. Her er frokosten fortært og vi har akkurat inntatt den private takterrassen. I likhet med @ccurrahee skal vi også fly AirAsia til Bangkok om noen timer.
God morgen fra SQ710 sete 14K. Bangkok er neste stopp. Satay på Lau Pa Sat var høydepunktet fra Singapore i går. Den nyoppussa Silverkris loungen I terminal 3 var også veldig fin og mye bedre enn ved forrige besøk i 2020.
Undertegnede er i Silom i kveld om noen er lysten på å si hei og noe å drikke før kvelden fortsetter.
God morgen fra jobb Fikk kaffen i vrangstrupen av morgen mail fra Sas Jeg har ikke kansellert en reise siste mnd.. Logget meg inn på Sas.no mens hjerterytmen økte sekund for sekund... Booking referansen Sas viser til finnes ikke blant mine bookinger. En ekstra søk på booking ref i mailen, null resultat. Takk for den Sas, fikk i alle fall våknet ordentlig av en slik morgen mail Ha en strålende torsdag alle bonusnisser
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Etter 1,5 uke i Vietnam og en oval helg til Sao Paulo er det egentlig deilig med litt tid hjemme =) Eldstemann ble 14 i går, så litt feiring. Men mer til helgen! Ha en flott torsdag!
God morgen fra gullstua. I likhet med resten av forumet er jeg også på vei til Bangkok. Første leg er til København. God timing med snø på bakken i Oslo i dag!
God morgen fra solkysten . .. ikke en sky på himmelen, sånn omtrent 20 grader kaldere enn Bangkok og litt friskere luft .. T-6 med bolaget til bartebyen
God morgen fra hjemmekontoret. Skal mekke ferdig en presentasjon til en konferanse neste uke. Det er veeeeeldig god tid i forkant, men jeg har bare ikke tid annet enn i dag. Møtehelvetet står på trappene de neste arbeidsdagene. Men, det blir i alle fall en tur da, "hele veien" til Oslo. I kveld er det juleølsmaking på ØX, det gleder jeg meg til. Ha en flott dag, hvor dere nå er
God morgen fra Oslo Det er kaldt, det liker jeg ikke - godskjelov man ikke jobber ute. Her på jobb skal en gyve løs på ett nettverk som ikke fungerer som det skal - så får man se hva man får til der.. Heldigvis en dag mindre til sommeren enn det var i går. For se det positive i det.. Ha en forfriskende dag
Fikk også en slik, den er reell, men det som er, er at flighten ble kansellert for lenge siden. Hvorfor de sender den ut dagen før flyet jeg en gang hadde tenkt å være med skulle gått, kan man jo undres på. Nye tider...
God morgen fra Bergen sentrum. Flybussen skal om kort tid gi oss skyss til Flesland, hvor LH875 skal frakte oss sørover mot finanssentrum i Tyskland. Første gang man får besøkt utlandsloungen på BGO, så det blir spennende. Ha en flott torsdag.
God dag frå eit Aegean-fly! Meny er delt ut. Drink før avgang er delt ut: 1D er ein fin plass hjå grekarane. To timar flytid, lovar kapteinen! Ha ein fin-fin dag, gode medforumistar!
Poengjegerdilemma... Har tenkt å handle 2stk Bose SE som julegave. De er nå på tilbud hos Elkjøp, men de har kun 1200 stykk til tilbudsprisen (2499kr, som jeg mener er en veldig god pris). På nett får man ikke betalt med amex og jeg vet ikke om tilbudsprisen er "aktiv" neste uke når det er doble poeng på SAS MC. Har ikke tid til å handle på en fysisk butikk og kan ei heller sende av gårde de som ikke vet at de får dette som julegave Får vel bare gå glipp av ca 750 poeng tenker jeg. Bedre enn å måtte ut med mange ekstra hundrelapper... ---- Må redigere innlegget for jeg fikk betalt med amex. Nederste rekke med ikoner (der amex er med) er ikke synlig før man trykker på den øverste som påstår at man kan betale med master eller visa. Fake news!
God formiddag fra Porsgrunn. Årets julebordtur starter om to timer. Vi har fått ekstra penger i potten, siden de to forrige juleborda har vært avlyst pga corona. Får dra på litt med edle varer i dag da, ikke noe grunn til å være beskjeden Ha en førsteklasses dag
Første leg til København gikk helt smertefritt. Jeg så kun 1 ledig sete på flyet, det var ved siden av meg Veldig hyggelig betjening og aldri noe spørsmål om status da de serverte drikke.
Dårlig ettermiddag fra Flesland.. Sas har kansellert SK4175 til SVG pga tekniske problemer som medførte at maskinen aldri kom seg avgårde fra TRD.. Next flight 2140(!) Har jeg krav på EU komp? Blir litt under 4T forsinket hjem.