God morgen....litt seint på 'an idag... Trondheim melder om 16 grader og skyet...blir vel regn utover dagen.. Sykkel til jobb, men har heldigvis regnsett med. Sysler med terrasse på hytta for tiden...det er ikke billig å bygge den ut med ca 32 kvadrat, men det følger da med ett og annet EB-poeng heldigvis Ha en fortreffelig torsdag
God torsdag. En kjapp tur innom OSL loungen før det går videre mot London. Rakk frokost: Noia for kø i passkontrollen så er vel bare å komme seg videre. Dagens plan, LHR og videre til LAX. Edit; kø i passkontrollen altså, med bare 2 båser åpne. Jeg rakk flighten, men ref crewet så var det en god del som ikke gjorde det. God plass ombord, rad 3 RH for meg selv;
God morgen fra Vaasa. Det er fortsatt rute XC60 som gjelder. Vi kan tilby gammel Scandic i speilbilde på ny Scandic. Standard rom, men også jacuzzi og sauna er naturligvis standard i Suomi. Ha en fin torsdag, speilvendt eller rettvendt, alle!
God tur. Hald oss gjerne oppdatert under vegs. Eg vakna på vakre Solstrand Hotell i dag og skal straks ete frukost. Ha ein fin dag alle.
God morgen fra ARN der man venter på neste fly til LAX. Dagen da jeg flytter til USA er her. Rimelig spent.
God morgen fra Oslo. Grått her også i dag, men om noen timer er jeg over skyene og der er jo himmelen alltid blå Nesen vendes snart mot OSL, BA 763 venter som dagens første flytur. Nyt dagen folkens
Det er jaggu torsdag i denne delen av landet også! Regner gjør det også. Dagen er fylt med møter og rapporter, ser allerede frem til sofaen i andre enden..
God morgon frå det austfinnmarkske! I dag vakna vi her i nord til strålande sol: Ei heller er det så altfor lenge til neste flytur Ha ein fin-fin torsdag, folkens! XC60 følgjer litt av ei mjølkerute, men direktereiser er jo sjeldan stas, så her har nok herskapet vald beste reisemåte. God tur vidare Fullt forståeleg! Lykke til! Og pass deg for den oransje muppeten med hentesveis. Det seiast at han bur i eit kvitt hus, heldigvis blir det eit stykke unna herr Diego
Reiseruten skyldes delvis at eksforloveden har et stoffproblem. I dette tilfelle med fine farver og i metervis., Finnene er flinke med slike ting, men jeg er redd at problemet likevel vil vedvare.
Så har ein stempla ut for dagen på "fri pga kviletid" og det er ferie og kviletid til utpå høsten ein gong (i alle fall til ut i september). Hurra, eg slappar allereie skikkelig av! Har 24 timar til å pakke kabinkofferten for tre og ei halv veke, og dei fyrste to timane er sett av til ein liten strekk på køya. Ha ein fin dag alle sammen!
Misunnelig. Blir hodads hver lørdag fremover da skjønner jeg! Hvis hodads er ukjent for deg så kom deg dit fort som fy, så vil du oppleve en ny verden!
God torsdag fra solkysten som i dag er tilbake i gammelt lag med STORE mengder regn som @Eddie47 har bemerket lengre oppe, men vi klager ikke, bor tross alt i verdens fineste by Skal straks ut og fly med SK280 til Osl og deretter videre til Aar i DK med SK1927. Det er nærmere to mnd. siden sist flytur så å si at jeg gleder meg til å fly er en sterk underdrivelse Dette er forøvrig min 1000ende post her inne på forumet for syke og tildels svært syke mennesker, hardt angrepet av den for noen ukjente sykdommen bonusfeber. Jeg ønsker å benytte anledningen til å takke alle og enhver her inne for gode tips, gode diskusjoner og for at jeg misbruker mye av min fritid på dere Fra spøk til alvor hadde jeg ALDRI vært i nærheten av å fly F og nyte andre goder hadde det ikke vært for dette forumet og dets medlemmer! Tusen takk!!! InsideFlyer representerer på flybussen: