God morgen fra Trondheim Da nærmer det seg juleferie, men siste rest av jobb må gjøres, og jeg stiller med ny-spisset PC og svart kaffe Ble n kjapp tur til EU i går for å handle litt jule"mat", og ferden foregikk i spiller ny Touareg og det var kjøremaskin for å si det sånn..... Etter jobb idag går turen til To Rom og kjøkken nedi byen her for litt god mat og drikke med kolleger...glad ikke jeg skal betale den for å si det sånn Ha en strålende torsdag
Yo fra t-banen. Virker som om mange har tatt ferie allerede for her var det tomt. Litt over en arbeidsdag igjen så er det juleferie
God morgen fra SK sin allmennlounge på utland! Turen går til FRA med SK idag gitt for møte, så videre med LH til MUC ikveld. Og hjem før helga forhåpentligvis for litt gris og sprit ut året
Morn fra Trondheim! Her har juleferien startet, men det blir ikke ro riktig enda da man har en leilighet som skal ha julevask... God flydag til alle!
God morgen, også fra Trondheim. Her har man startet på julevasken, da snekkerfirmaet er på plass for å rydde etter seg. Fint å ha gulv igjen! Fortsatt en uke til på bakken for min del, men god tur til alle som er ute og flakser allerede.
God torsdags morgen fra Beste byen i Bestfold også kalt Sandefjord Idag må jeg vist ut å skaffe noen ekstra julegaver før jeg kan 100% si meg ferdig. Også ikveld blir det julebord med noen kamerater. Ha en god Torsdag uansett hvor i verden dere er
God morgen fra Island. Her er det frokost i frokostsalen, utvalget i loungen er rekordtynt. @Tore her går det i det minste med diamondfrokost. Hjemreise med SK om noen timer. Etter den så er det nok bare 2 turer igjen før kruttet skal tennes. Edit: 7pax på 9 rader i Plus her, så gardinmafiaen brukte 35 min før de stakk hodet ut. Så var alt over på 10 min før det gjemsel igjen.
God morgen fra Drammen. 1 dag til avreise, forsatt ikke pakket kofferten, overtid med papir mølje opp til taket idag,24 timer i et døgnet, hvem fant på dette? Esso prosjektet bankers, dobbeltsjekke Revolut, SAS TW og Curve er på stell for London turen. Guttungen på 5 har fått Minecraft på hjernen, etter vært på besøk hos en kamerat, avvennings klinikk for dette finnes det? Jenteungen på 3 har pakket klart, kun rosa kjoler, Elsa kjolen sin + tyve gods ifra mor med leppestift, negllakk og annet stæsj. Nedtelling igang. Forventer fullstendig kaos på OSL. 4 timer før avreise er vel innafor
God torsdag fra Cathays flaggskip lounge i Hong Kong. Imponerende at det serveres Wagyubeef burger i en lounge. For oss reiseglade på forumet får vi håpe at flere lounger følger etter rundt om i verden.
God torsdag frå Sunnfjord. Julehandelen er avslutta. Juleferien er offisielt i gang, og startar i praksis etter eit møte på jobb. Woho!
God ettermiddag fra det sørlandske. Skal faktisk holde ut både dagen og morgendagen på jobb. Det er i grunnen mindre stress her enn i heimen Ingen flyging nå før neste år. Å hente to onkelbarn på KRS i kveld blir det nærmeste jeg kommer. Juletorsken er bestilt, og innrykket fra Vestlandet har naturligvis med pinnekjøtt til en av mellomdagene. Fly forsiktig de som driver med slikt!
En meget god torsdag fra Cincinnati - det er surt, kaldt og regner - men en skal hjem til jul i dag - via Chicago - What can possible Go Wrong(tm). Et vellykket oppdrag, kunden er snudd fra «misfornøyd og vurderer andre løsninger» til entusiastisk og inspirert - gleder seg til å jobbe med løsningen - en god følelse og på tide med Italiensk - Amerikansk jul. Cincinnati har overrasket stort, selv om jeg har bodd i et Tech område godt på utsida - fant jeg en svært bra Wood Fire Pizza med 12 Mikro brygget øl On Tap hvorav en var en small batch brygget lokalt med ekteparet’s som driver stedet sine egne hops. Ble en meget hyggelig øl prat i går kveld. Er forundret over United, sjekket inn på App’en men kunne ikke få Ombordstignings kort i Wallet - kun for print (hvem har printer i disse dager) men jeg skal hjem i dag og ingen stopper meg
Hva skal dette bety? "glad ikke jeg skal betale den for å si det sånn" Sånne ting er jo en poeng-gullgruve samt vitamininnsprøytning for Amex-omsetningen! Forventer at du i det minste legger ut for gildet! Ellers blir det ølsmaking i regi av et av de lokale oljeselskapene i kveld. Gruer meg til jobb i morgen allerede...
Det er blitt morgen i New Orleans også! Recap av de siste timene i går: Med domestic first hos AA har man ikke tilgang til Lounge... Men vi fikk poke og ramen på en "finfin" restaurant i stedet. Dyrt var det også! Prioritert ombordstigning fungerer veldig fint hos AA. Jeg sov godt nesten hele turen til MSY. Jeg fikk vært med på min første avbrutte landing på MSY. Vi var ca 2 meter over bakken da kapteinen gasset på igjen. Tåken lå tykt helt nede ved bakken. Royal Sonesta NOLA ligger midt i Bourbon Street, og lydnivået er deretter. Men vi sov godt likevel. Helt til kl 4, da var det veiarbeid, det var litt under middels hyggelig. Har spist frokost på sengen, og er snart klare for en dag i NOLA! God torsdag til alle sammen!
God dag fra Orlando! Her er det tornado watch/warning og en kraftig regnskyll. Får se om det blir en tur til sea life aquarium når regnet roer seg.