God torsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 28. febr 2019.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Nedbør i form av sludd idag, hustri vær som vi sier.

Teller ned til avreise Bodø med junior på lørdag, blir en korthelg i flyets tegn :):)

Ha en fortreffelig torsdag :):)

2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,518
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag fra Paradise .. litt vind i dag, parasoller er slått sammen så vi har funnet et lite «love nest» ytterst på Neset ..
    image.jpg image.jpg
    ..ha en deilig dag alle..

Earl, Liza, NoLimit and 14 others like this.
  3. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,658
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra den finske hovedstaden.
    Idag skal reisen gå med båt fra en hovedstad til en annen en, nemlig Tallinn. Men nå er det på tide med frokost!
    Så ha en God Torsdag uansett hvor hen i verden du er

ArthurDent, sutenai, phileas and 5 others like this.
  4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra skyfri Oslo. Synes egentlig at resten av snøen kan regne vekk, eller at vi får et solid påfyll for nå begynner det å bli marginalt.

Siden @Eddie47 har byttet ut BGO-OSL med BGO-ut i verden, tar jeg ansvar og setter meg på 1D over fjellet i helgen.

Earl, ArthurDent, SAJblue and 6 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,789
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra rett utenfor hovedstaden!
    Her er det sol, og ikke sludd som i Trondheim.
    Men litt mindre varmt enn på Mauritius.

Gleder meg til helg..

ArthurDent, phileas, Eddie47 and 3 others like this.
  6. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Paris.

Ble ferdig med jobbingen her i går så unner meg en solid frokost før hjemreise;

10707524-43D4-460A-BBC9-34738452A664.jpeg

Hjemreisen var planlagt til siste mulighet i kveld, men har nå booket om så det er LH CDG-FRA-OSL med landing rundt 14 isf nærmere 24. Gledelig. Hadde jo vært praktisk med en direkteflight men Joon fristet ikke til gjentagelse noe særlig og kuben håper jeg å aldri se igjen, i tillegg har vel SK forbedret bort lounge her også?. Men hovedsaklig må det gjøres en seriøs innsats om det skal være noe håp om HON status hos LH, ligger mange hakk bak «skjema»

Fly forsiktig folkens

Edit; ser ut for at det ikke har vært noen bortforbedring her, SK har enda egen lounge ref skiltene;

AF070CCD-29E9-48AB-BA49-8B4F63125651.jpeg

Last edited: 28. febr 2019
    Earl, ArthurDent, OttoL and 7 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Lite søvn i natt og, men formen er overraskande god. Fruen tidleg ferdig på jobb i dag, so då kan eg jobbe litt med eigen bissniss etter gamalt. Litt synd det er ingen kundar som krev at eg flyr for tida, men eg skal stå han av :)

Kristian, ArthurDent, phileas and 4 others like this.
  8. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

Nabokatta har forlatt 'pandion for life'-loungen i protest etter at det vart servert leverpostei i staden for westfalerskinke. Tru om pelsdotten er bortskjemt? Det får bli eit problem heime i den overfylte diamantloungen, ergo ikkje mitt problem :D

Vel, ha ein fin dag, folkens -- bortskjemt eller ikkje!

Earl, ArthurDent, phileas and 4 others like this.
  9. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Vestlandet,
    Er i tenkeboksen på hvor min One world F flight skal gå. 300.000 Finnair poeng. Nok av timer i luksus.

Noen som har prøve disse?

Står mellom Cathay, Qatar eller JAL :D

1AB8C576-6E57-4A78-9CC6-90951BD4B6B1.jpeg 74D25263-FDBB-4C79-A6FC-96552990F7A9.jpeg ACF15794-09F4-4349-BD09-9449768DFBD0.jpeg

Kristian, animals, ArthurDent and 2 others like this.
  10. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,630
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag fra HK. I motsetning til besøk her i desember er det full sommer her nå. Har besøkt Kowloon parken og hatt en god lunsj på Peninsula. Har besøkt HK en del ganger men har aldri besøkt Kowloon parken som har litt av en historie. Ganske utrolig at på denne plassen jobbet det og bodde over 30k mennesker som sild i tønne i sin helt egne verden. Det ligger litt bilder på nettet over the Walled city. Helt utrolig hvordan det har vært mulig å leve der. Et sted som var stort sett styrt av triadene. Verd å besøke parken for de på forumet som ikke har tatt turen dit. Ha en flott torsdag.

CFBF950C-741F-4BB8-98A4-75621AC680AF.jpeg 0CB657F9-BBDD-4234-9A50-8DA6380176DC.jpeg DA58716E-A9F9-469D-8181-F4D45D8ED4F9.jpeg 900354AD-5303-475C-8F95-6B545DED62ED.jpeg 939D4BD7-53AA-4126-A402-2AD365205D7F.jpeg 312BC688-A7A7-48FB-9BC1-5AC5B7C88330.jpeg 20AB0210-BFB2-43CC-9EBF-111BF9D2D6C7.jpeg

EndreD, Earl, funkenstein and 16 others like this.
  11. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg må jo innrømme at JAL ser helt awzm ut, men det gjør forøvrig deres nye sky suite også.

ArthurDent liker dette
  12. flying_all

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    Ja jeg er veldig i tvil hvilken jeg skal gå for. Blir nok første og siste gang i One World F :)

ArthurDent and phileas like this.
  13. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,630
    Bonuspoeng:
    93
    Prøver selv å ordne bonus tur i F med Cathay i aug og sep. Det har normalt vært mulig å kunne ordne dette på bonus. Ser ut som det er strammet veldig inn på bonus seter i F.

flying_all and ArthurDent like this.
  14. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra 1C på DY1550 til Budapest. På tide med en langhelg igjen.

EndreD, Kristian, phileas and 3 others like this.
  15. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Oslo S. CT-turen slutter som den begynte, på skinner
    . Ble utsatt for en nokså pussig omrouting på vei hjem fra ROR i går. Vi hadde UA fra ROR - GUM - NRT og LX NRT - ZRH - DUS, og SK DUS - OSL. Tette transittider og forsinkelser både fra Palau og Guam gjorde starten på hjemreisen i overkant spennende. Snodig "organiserte flyplasser og elendig info gjorde ikke saken bedre. Ved ankomst NRT hørte jeg plutselig noe som kunne likne på navnet mitt, og tre tapre, men avbrutt forsøk på å uttale Trillian sitt over PA. Vi ble bedt om å kontakte UA desk. Der fikk vi vite at vi var ombooket til KLM NRT - AMS, og AMS- OSL, begge i C. Siden vi allerede var litt slitne av 2 +3:10 t bak i UA bussene fremsto en litt kortere hjemfmtur fristende. Men lurer litt på: er det andre som har vært på CT /Bonusturer som har opplevd å bli booket om fra *A TIL Sky Team eller one World? Skal for øvrig snekre sammen et reisebrev etter hvert. Fly forsiktig!

paron, Sonictravel, Avixlo and 2 others like this.
  16. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,132
    Bonuspoeng:
    93
    God lunsj fra Trondheim. Her jobbes det og reflekteres over hvor mye sinnstilstand kan forandre seg på et år. Fra "hva er billigst" til "skal man ikke bare legge i to lapper til for å få LH D istedenfor P..."
    (vet at det gir best uttelling, men tror ikke reisefølget er enig... :p )

17. flying_all

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    Hong Kong er alltid en vinner :D

ArthurDent and phileas like this.
  18. flying_all

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    Må man ringe inn for å finne tilgjengelighet eller kan man finne dette selv på nettet ala slik som united.com med Eurobonus reiser? :)

ArthurDent liker dette
  19. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,630
    Bonuspoeng:
    93
    BA har en grei hjemmeside hvor du kan søke opp reiser med betaling med poeng. Det er helt sikkert også mulig å ringe kundeservice.

ArthurDent liker dette
  20. flying_all

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har Finnair poeng. Viser BA andre selskaper sin tilgjengelighet og får Finnair medlemer booket det som BA får opp?

ArthurDent liker dette

Del denne siden