God torsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 19. nov 2015.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Morgen i Trondheim
    Det er svart og kaldt, en litt sånn sur morgen, men dagen kan bare bli bedre. Kaffen er kokt og i koppen, det blir endel jobb idag også, så timene får ben å gå på.

    Ha en fortreffelig torsdag :):):)
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Gudd mårrgen fra Gullstuen på OSL.
    Her var man oppe før hanen i dag, og har allerede gjort unna dagens første flight.
    Nå er det videre til FRA om en time hvor man håper på remote parking og tilhørende henting i bil før man skal tilbringe 6 deilige timer i Fytta før Lufthansen i First står for den videre transport.

    Ja dette blir sannelig en god dag!
    Er det rart at jeg drikker??
     
    LN-FHU, MadsVaHa and m.normann like this.
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Snø i lufta og et par minusgrader, vinteren er her! :)

    Dagene har gått med til forberedelser til USA-turen, to-tre NFL-kamper om dagen for å øke forståelsen i detaljene enda mer - tenkte det var lurt siden man ikke får inn alt med teskje på stadion som man gjør med tv-kommentatorer.

    Ha en god torsdag! :)
     
  4. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Hur mårning fra Trondheim!

    Har noe så uhørt som en fridag i dag.
    Kaffen står på kanna og en liste med gjøremål venter. Må vel få lagt om til vinterdekk også før helga.
    Har startet nedtelling til neste ukes tur til SIN/DXB.

    Ha en fjong dag!
     
  5. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Grenland.. Var vel noen snøfnugg i lufta her også, men det varte ikke lenge heldigvis! :D Fant ut at klasse E billetter hos Austrian ikke gir poeng. :( SAS brukte 10 dager på å svare meg på dette i motsetning til tidligere i høst da de svarte dagen etter.. Juleferie hos SAS brukerstøtte? :p
     
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen-ish fra E18 ved Risør. Busser inn til Oslo i dag da det går på egen regning, og forhåpentlgivis har jeg straks ordnet meg et kurant bosted i Oslo.

    Ellers skal storbyen gjøres utrygg med gamle studiekamerater (okei, det er under 6 måneder siden vi ble ferdig, så gamle er vi vel ikke) nå i helgen. Satser på at Aegean-kortet gir fasttrack i køer på utesteder.
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Fytta!
    Har vært en deilig dag så langt. Vi ba om remote pakking i Fra og det ble ordnet. Hentet i hvit Porche og er nå i Fytta på B piren hvor det siden kl 12 aldri har være mer enn 4 gjester i tillegg til oss 2.
    De kjører oss til flyet herfra så vi finner ingen grunn til å ut i regnet for å gå til F terminalen. Badeand har jeg fått og nå er vi i gang med en liten rom-smaking. En time til avgang. Kan slettes ikke klage. Ja kunne faktisk blitt vant til å reise slik.....

    Er det rart at jeg drikker......
     
    Islending, RoadKing and agrims like this.
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Høres ut som at du har det helt forferdelig @Bizflyer ! Antar at det ikke ble noe leie av Porsche siden dere reiste rett i loungen og prøvesmaking av hele (?) baren? ;)
    Smått misunnelig her ja, men på lørdag går turen til New York for min del sammen med en av mine beste kamerater og det blir nok også bra selv om vi ikke skal reise med LH F. Er faktisk i SAS GO enda, men håper stadig på OT og viss ikke den går inn så kan man jo alltids håpe på courtesy upgrades. Ser i alle fall ut til å være godt med ledige seter i Biz enda og skulle alt annet skjære seg så kan man vel alltids oppgradere med poeng.

    God tur videre!
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Kunne jo ikke kjøre i fylla vet De. Og så regnet det jo.....
     
    Travellingalf liker dette
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,658
    Likes mottatt:
    32,507
    Bonuspoeng:
    293
    "Remote pakking"?
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden