God morgen fra et litt mildere Trondheim. Kun -8 her idag og kroppen er riiiimelig støl og stiv etter en time med squash igår, men det er bra for formen dog... Straks må man ta en tur på jobb, og jeg er SÅ glad jeg har webasto på bilen.... Ha en varmere dag
God morgen fra hovedstaden. Dagens squash er avlyst og jeg er en smule gretten da jeg først fant ut av det på vei ut døra. Ellers er det bikkjekaldt i Oslo og en ny flytur står på menyen i ettermiddag etter en liten sving innom pølsebua. Ha en strålende dag
God morgen fra OSL, kan melde om kaotiske tilstander i innenriksloungen. Gleder meg til sølv ikke slipper inn lenger.
God morgen fra Trondheim! Vet ikke hvor du holder hus @LN-FHU, men øverst på 'åsen var det fortsatt -11 da jeg sto opp, så dagen startet med joggetur på mølle. Målet for dagen er å bruke litt mindre tid enn normalt på forumet og diverse booking- og reisenettsteder, og faktisk få gjort unna litt arbeid. Det går sannsynligvis skeis, men man må jo prøve
God morgen fra verdens vakreste by .. det er kaldt her og -5 og det er minst som -10 i Oslo .. Sen start på dagen er blitt enda senere SK248 har en forsinkelse på minst 50 min..
Synes det alltid er kaotisk der. Sølvtilgang eller ikke. God morgen fra Bergen. Mange idioter (les:syklister) som ikke vet hva vikeplikt, frontlykt, refleks og rødt lys er for noe, så ble en noe heseblesende start på dagen.
... politiet i Bergen har kontroller primært for å ta syklister som bryter trafikkreglene .. tror det er 900 kr for å kjøre på rødt ..
@RoadKing jeg flyttet fra Trondheim i 1978 da jeg var ferdig med ingeniørkurset .. Nå har jeg en sønn som bor der ..
Mornings fra Trondheim. 12 blå i dag, det betyr rim i skjegget etter endt jogg til jobb. Kan ikke si annet enn at det var friskt, skulle dog sovet x-antall timer lengre kjenner jeg. Kaffen får holde meg gående gjennom dagen før kvelden rundes av med nok en treningsøkt. Ha en sporty dag
God morgen fra hovedstaden! Snart to timer på jobb allerede, nå begynner resten av folket å strømme inn, og så er det bare å glemme å få gjort noe nyttig. Ekstremt støl etter tirsdagens runde på Elixia, tror jeg gikk litt hardt ut i 2017... Snart helg! (Og da skal det forhåpentligvis bookes litt reiser, har ikke hatt tid til så mye planlegging av flyåret 2017 ennå)
God morgon og godt nytt år (første post i 2017)! Ein grytidleg start på dagen for å nå 06:50-avgangen frå Værnes internasjonale via Bodø til Tromsø. Trøytt i trynet! Både bollebua på TRD og her på TOS tilbyr havregraut. Det var jo eit heilt greitt alternativ til kanelsnurrene Elles fekk DY-gjengen som skulle ha reist til OSL no 08:30 nyss beskjed om å tassa bort til utgangen for å henta seg matkupongar og WF-gjengen som skulle til Skagen må først fly til Bodø no i morgontimane. Her gjeld det å unngå å falle for fristelsen om å godte seg over andres ulykke for det kan fort slå ut negativt på eigen karma (i alle fall med min (u)flaks) Måtte alle få ein fin-fin torsdag der alt skjer etter ruteplanen
God morgen fra loungen på OSL. Sykt kaldt ute her i dag med hele minus 16. Gledelig at endelig destinasjon for ferien, BKK, kan melde om 32 pluss Pene 50 grader i temperatur forskjell det. Deboardet en 737-800 i dag fra sete 2A via trapp bak, da trappen foran aldri dukket opp. Alltid hyggelig å prøve noe nytt i minus 16. Resten av SAS Plus kabinen var ikke like fornøyd med akkurat det. Paris neste, men først et par glass hvitvin
God formiddag fra TOS med 8 blåe grader og litt vind. Travel oppstart på året og men må prioritere sine oppgaver og se hva som haster mest. Fikk likevel tid til å hente ut den nye X5 xDrive40e igår, så langt kan man si seg fornøyd med den . Hjelper jo på at det ble ytterligere 47KNOK billigere ved å vente med registreringen til 2017 så sitt lys. Ha en fin tur i Thai F @SASDC8 - og en fortsatt god torsdag til dere andre.
God morgen fra byen med Norges største ingeniørtetthet. Mye støle folk her idag, kan det være det nye året som slår inn? . Blir nesten støl selv, men det fikses nok i morgen kl. 0630 med 1000m i den kommunale dammen.
Grattis med ny bil @TOS_EBG - får vel testkjøre den ved neste anledning og riktig god tur til @SASDC8 - høres ikke feil ut !!