God torsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 05. jan 2017.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et litt mildere Trondheim.
    Kun -8 her idag og kroppen er riiiimelig støl og stiv etter en time med squash igår, men det er bra for formen dog... :)
    Straks må man ta en tur på jobb, og jeg er SÅ glad jeg har webasto på bilen....

Ha en varmere dag :):):)

tommy777 and Kristian like this.
  2. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden.
    Dagens squash er avlyst og jeg er en smule gretten da jeg først fant ut av det på vei ut døra.
    Ellers er det bikkjekaldt i Oslo og en ny flytur står på menyen i ettermiddag etter en liten sving innom pølsebua.

Ha en strålende dag:)

3. Sindre

Sindre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra OSL, kan melde om kaotiske tilstander i innenriksloungen. Gleder meg til sølv ikke slipper inn lenger.

4. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim! Vet ikke hvor du holder hus @LN-FHU, men øverst på 'åsen var det fortsatt -11 da jeg sto opp, så dagen startet med joggetur på mølle.

Målet for dagen er å bruke litt mindre tid enn normalt på forumet og diverse booking- og reisenettsteder, og faktisk få gjort unna litt arbeid. Det går sannsynligvis skeis, men man må jo prøve :)

LN-FHU and Kristian like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,515
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra verdens vakreste by .. det er kaldt her og -5 og det er minst som -10 i Oslo ..
    Sen start på dagen er blitt enda senere SK248 har en forsinkelse på minst 50 min..
    IMG_6810.JPG

6. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Synes det alltid er kaotisk der. Sølvtilgang eller ikke.

God morgen fra Bergen. Mange idioter (les:syklister) som ikke vet hva vikeplikt, frontlykt, refleks og rødt lys er for noe, så ble en noe heseblesende start på dagen.

Kristian liker dette
  7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,515
    Bonuspoeng:
    293
    ... politiet i Bergen har kontroller primært for å ta syklister som bryter trafikkreglene .. tror det er 900 kr for å kjøre på rødt ..

8. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Fært så ofte du er i Trondheim Eddie :p:D

lMartin liker dette
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,515
    Bonuspoeng:
    293
    @RoadKing jeg flyttet fra Trondheim i 1978 da jeg var ferdig med ingeniørkurset ..
    Nå har jeg en sønn som bor der ..

RoadKing liker dette
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,515
    Bonuspoeng:
    293
    Ny avgangstid : 09:30
    SK248 05 Jan
    Bergen (BGO) 08:25
    - Oslo (OSL) 09:20
    Gate: 29
    Your SAS Team

11. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Trondheim.
    12 blå i dag, det betyr rim i skjegget etter endt jogg til jobb. Kan ikke si annet enn at det var friskt, skulle dog sovet x-antall timer lengre kjenner jeg.
    Kaffen får holde meg gående gjennom dagen før kvelden rundes av med nok en treningsøkt.
    Ha en sporty dag :)

Kristian liker dette
  12. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Mye trøndere her, vi får vel stifte lokallag snart?

13. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,782
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Snart to timer på jobb allerede, nå begynner resten av folket å strømme inn, og så er det bare å glemme å få gjort noe nyttig. :rolleyes:
    Ekstremt støl etter tirsdagens runde på Elixia, tror jeg gikk litt hardt ut i 2017...

Snart helg! (Og da skal det forhåpentligvis bookes litt reiser, har ikke hatt tid til så mye planlegging av flyåret 2017 ennå)

14. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon og godt nytt år (første post i 2017)!

Ein grytidleg start på dagen for å nå 06:50-avgangen frå Værnes internasjonale via Bodø til Tromsø. Trøytt i trynet! o_O

Både bollebua på TRD og her på TOS tilbyr havregraut. Det var jo eit heilt greitt alternativ til kanelsnurrene :)

Elles fekk DY-gjengen som skulle ha reist til OSL no 08:30 nyss beskjed om å tassa bort til utgangen for å henta seg matkupongar og WF-gjengen som skulle til Skagen må først fly til Bodø no i morgontimane.

Her gjeld det å unngå å falle for fristelsen om å godte seg over andres ulykke for det kan fort slå ut negativt på eigen karma (i alle fall med min (u)flaks) :eek:

Måtte alle få ein fin-fin torsdag der alt skjer etter ruteplanen :D

SASDC8 liker dette
  15. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Begynner å bli på tide med en ny runde med fly og øl i trønderhovedstaden :)

16. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra loungen på OSL. Sykt kaldt ute her i dag med hele minus 16. Gledelig at endelig destinasjon for ferien, BKK, kan melde om 32 pluss :D Pene 50 grader i temperatur forskjell det.

Deboardet en 737-800 i dag fra sete 2A via trapp bak, da trappen foran aldri dukket opp. Alltid hyggelig å prøve noe nytt i minus 16. Resten av SAS Plus kabinen var ikke like fornøyd med akkurat det.

Paris neste, men først et par glass hvitvin :)

17. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra TOS med 8 blåe grader og litt vind. Travel oppstart på året og men må prioritere sine oppgaver og se hva som haster mest.

Fikk likevel tid til å hente ut den nye X5 xDrive40e igår, så langt kan man si seg fornøyd med den :). Hjelper jo på at det ble ytterligere 47KNOK billigere ved å vente med registreringen til 2017 så sitt lys.

Ha en fin tur i Thai F @SASDC8 - og en fortsatt god torsdag til dere andre.

18. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer med by bil @TOS_EBG! Tror neste det må bli en Tromsø tur for å sjekke den ut ;)

TOS_EBG liker dette
  19. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra byen med Norges største ingeniørtetthet. Mye støle folk her idag, kan det være det nye året som slår inn? :). Blir nesten støl selv, men det fikses nok i morgen kl. 0630 med 1000m i den kommunale dammen.

20. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    Grattis med ny bil @TOS_EBG - får vel testkjøre den ved neste anledning :):)
    og riktig god tur til @SASDC8 - høres ikke feil ut !! :):)

TOS_EBG liker dette

Del denne siden