God morgen Litt kaldere vær,sludd idag så håpet om hvit jul lever. Siste juleforberedelser til hytteJUL idag,deretter er det juleferieeeeee Ha en trivelig torsdag
En trivelig torsdag fra LN-RJT på veg til terminal på OSL. 1 time før det går videre til ARN (tid tul Kaffe på nye Loungen) med stoppover på Gamla Stans Julemarked og kveldsfly hjem til DUS. Allerede nå God Jul til alle (selv om jeg leser her hver dag )
God morgen fra Lysaker! Ferdig med dagens økt på Elixia, og klar for arbeidsdagen. Mangler noen små julegaver, ellers er det meste klart til jul. Feirer hemme i år, da vi har en liten valp som ikke kan reise noe sted.. Neste år må han ha lært seg å være på besøk hos andre, for da skal jul og nyttår tilbringes i Karibien God torsdag til folket, kun få timer igjen til julehelg!
God torsdagsmorgen fra flybussen til KRS. Jeg hadde begynt å bli litt nervøs da bussen endelig kom 15 min forsinket. Sjåføren kunne trøste med at han hadde vært vettskremt hele veien (glatta og trafikk). På vei til årets siste flytur (med mindre det dukker opp noe helt ekstraordinært). Må muligens krangle om den ekstra kofferten med julegaver jeg har med. Underlig skifte. For et snaut års tid siden kunne jeg som EBG ha med et veritabelt flyttelass (tror jeg så spesifisert til 5 kofferter), nå står det plutselig 1 på kvitteringen. God jul til alle.
God formiddag fra Sunnmøre. Og som vanlig så har nå all julesnøen regnet vekk og det er vått, kaldt og grått ute igjen. Akkurat som vanlig med andre ord. Jaja, blir vel jul i år også vil jeg tro... Fikk forresten en skremmende e-post fra Singapore Airlines tidligere i dag der de "truer" med nye kampanjer igjen... Regner med du stiller @Stuttfeiten?
Som KLM i sin tid sa det: God ertemiddag! Her i Aust-Finnmark er poteten snart ferdig kokt og torsken skal få seg ein omgang med steikepanna. Som om det ikkje var nok, er innsjekk til morgondagens flytur heim til Trøndelag unnagjort. Så får vi håpa at dei andre 90 000 som skal via Gardermoen ikkje går i vegen for meg Måtte kvelden bli fin for alle!