God ettermiddag fra Nordens Paris Her begynner mørketiden og det vil nok ta noen uker før vi ser den berømte solen på himmelen. Dette er mitt innlegg nr. 1000 her på forumet! Og da er det også 6 dager til jeg skal ut å fly Vi fikk ikke leiligheten vi hadde håpet på så da jakter vi litt lenger Ha en flott torsdag alle sammen
Takk for at du tar med solen, fram med Huff, @Eddie47 har diplomatisk status på IF @braathens safe, respekt for herren er påkrevd Skal ta en skål for ditt 1000. innlegg til lørdagen.
Ikke fullt så god ettermiddag fra LH861. På vei til Frankfurt med fruen og svigermor. Svigermor svimte av under take-off, og de måtte avbryte. Hun får ikke være med videre, så da er vi tilbake på gate. Nå er det refuel og av med bagasje for henne og fruen. Jeg drar videre alene. Merker det skal bli greit å komme i luften og få noen trøstebobler i labben. Mange som fikk spolert videre connections her..
Julemarkedet åpnet i dag kl 10.. Siden jeg tar morgenbildet fra nesten samme vinkel hver gang så blir de temmelig like ...
God aften fra Shanghai. Passe sliten etter full dag i dialog med kinesiske kolleger som ikke alle er like stødig i engelsk. Deres engelsk er dog 100% bedre enn min kinesisk Nå en «Italian cold cut platter» på Marriott Pudong East. I morgen venter 11+ timer bakerst i bussen på SK998 til CPH. Jippi....!
God torsdag frå HDS! Her er verken regn eller snø, men sol og +35. Heldigvis blir ikkje elektronikken på ankomst- og avgangstavla berørt av varmen: Venterommet byr på masse frisk luft: Ha ein fin-fin dag, folkens!
Hallo fra Porsgrunn. Drittvær-så tok på meg litt overtidsjobbing. Fikk bestilt guttetur til Liverpool i mai. Trf-Man med Ryanair , bestilte med "alt" ekstra, bagasje, beinplass, prio- kom på 1500,- per person. Fikk i tillegg leilighet for 4 pers,3 netter sentralt, for 1350,- pp. Latterlig billig etter å ha vært på langweekend i Miami..
Ombordstigning ble annonsert med myndig utestemme fra en dame som ikke så seg bryet med å bruke høytalersystemet (som muligens kun er forbeholdt sikkerhetskontrollgutta (de syntes forøvrig at en femlitersdunk full av vann var helt i orden som håndbagasje)). Dessverre var det ingen uregelmessigheter i dag, så andre må oppsøke HDS for å kunne berike deg og oss andre med empiriske data vedr. hvorledes avvik blir kunngjort...
Må raute dansk innimellom, eventuelt i tilsvar benytte den målform som spørsmålsstiller har brukt. Man er da ikke fanatiker heller!