God formiddag fra Grenland. Fotball og biljard på pøbben gikk finfint i går. Var oppe ca 27ggr i natt for å pisse Fikk skremmemail fra SAS i går med schedule change. Turen vår til MIA i januar går direkte nedover, men strafferunde via ARN på veien hjem. Siste leg ARN-OSL var kansellert, og bolaget satt oss opp på fly hjem med 5 timer transfer. Da jeg sjekket på sas.no var det ledig bonustur hjem med 1.35 timer transfer. Ringte da og fikk svar av en j@vla "tyvärr"-svenske at det var umulig å endre. Ringte igjen nå, og fikk snakke med en norsk som endret hjemreisen uten noe fuzz. Callback tok ca 10 min. Ha en problemfri dag
Kan bekrefte at Lufthansaloungen på LHR er åpen, men Senatordelen er fortsatt stengt. Skal snart bevege oss ut til B- gates og sjekke ståa på *A loungene der.
God torsdag fra Bergen! Solen skinner, men jeg sitter inne med litt hoste og sår hals. Må komme meg ut å finne tak i noen hurtigtester etterhvert...
Mer fun fact, samme greia til UK, fyller et transitt skjema, dragen på SAS skranken bare nikker uten å egentlig inspiserer skjemaet, når spør om jeg har det, og gir et boarding pass til LHR, i UK er det nada kontroll...Så papir, ikke papir, beste med papiret likevel, en vet aldri hva som kanskje i nærmeste fremtid
Takk for bekreftelse, men står glatt over LH om dagen, når en vet Canada og Sin er åpne(garantert bedre lykke der) God tur videre
God ettermiddag fra SK1320 til Ålesund, med avreise 1300 fra OSL. Her er det både wifi og fri flyt fra tralla. Veldig hyggelig, norsk purser. I helgen er det Jugendfest, så det blir stas.
Det har vært FRA ute, men sporadisk. LHR-HND som jeg jakter hadde 1 i morges, og har hatt på ANAs hjemmeside når j har sjekket. Men de har vært tatt på morgenen, eller hatt 1.
Svarte pokker da! Ingen lounge mulighet for SAS-kortholdere her på AMS. (Aspire 26 loungen tillater ikke SAS og Gold lounge er stengt.) Og nei, har heller ikke Priority Pass... Rimelig poengløst å dra på mileage run til AMS i alle fall. What to do?
Bruke litt tid på å få testet forskjellige ryggsekker samt henge i baren ved B8 var min løsning. Men avhengig av hvor tørst du er og hvor lenge det er til avgang kan du vurdere å kjøpe deg inn i Aspire eller bare henger i food court og kjøper ting du har lyst på fra et litt større utvalg enn det Aspire pleier å by på.
Aha. LHR-HND 355 dager fra i dag har F7 og én ledig bonusbillett, så gjetter på at det ble sluppet to seter og at noen har tatt ett av dem. Det var også bare ett ledig sete da junior vekket meg klokken 3 i natt, så ble nok plukket kort tid etter 2 Kan vi få tilbake døgnåpen kundeservice snart?
God ettermiddag fra Tromsø, litt over to timer siden solen gikk ned (12:16) og det begynner å bli mørkt. Her i byen treffer man isbjørn over alt i gatene! Det er det samme her som da jeg var på Svalbard .. de jeg treffer er tydelig skutt for lenge siden og utstoppet, begynner å tvile på om det finnes levende eksemplarer ..enten her eller på Svalbard. De er harmløse der de står og jeg trenger ingen skyter
God ettermiddag fra hovedstaden. Var kaldt å komme hjem igjen! Flyturen i dag fra Arlanda var stappfull (ingen diamantblokk) og en time forsinket, men med retrodesign
Joda, @drsyk har selvfølgelig rett. Silver Kris og Maple Leaf er best. Ekte bobler. United er fortsatt stengt.
God morgen fra Long Beach, hvor @milehigh fikset suiteoppgradering. Første USA-tur på to år nærmer seg slutten, og SK932 har avgang fra LAX om 4 1/2 timer. Gikk for siste rad i business og minikabinen denne gangen. OK flytur med AA i First til LAX i går, men syntes utreisen med Alaska var langt bedre, både når det kommer til service ombord og på bakken. Ha en fin torsdag!