God ettermiddag Norge! Og halloi frå OSL. Ein lynkjapp cava og litt rødt i glaset før passkontrollen ventar. Det er ikkje måte på for ein fantastisk dag: Betjeninga på Radisson TRD brukte av fritida for å hjelpe meg å organisere noko. Vektardama i sikkerhetskontrollen på TRD tilbaud seg å pakke sekken min etter å ha tømt den før ekstrakontroll (NB, husk å ikkje snurre ladekablar rundt mobiltelefonen før ein går gjennom sikkerhetskontrollen.) Ledig midtsete i 17B, og ei trivelig flyvertinne på 17C. Eg fikk bagasjen min. Smil og latter i innsjekkingskranken på OSL. Og så fann eg eplemerket på dass i loungen. Om dette blir betre så må eg kanskje til å skifte kle før eg kjem meg i seng i morgon tidleg. Ha ein fin kveld alle sammen!
Så må eg legge til: Of course you can sit on an exit row, have a nice flight! More red wine? Sir, there's a queue in the passport fast track, please use the NATO-line. In a way we close at 01 o'clock, but feel free to stay in the lounge until we open at 05. Og så ein dusj. Då klarar ein å vente fire timar. Makan til servicedag! God natt alle sammen!