God torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 29. nov 2018.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,054
    Bonuspoeng:
    293
    Mørkt og regn ute ... varmt inne
    Neste flytur i morgen, hadde lagt inn et formidabelt bud på oppgradering BGO-OSL på 500 poeng ..
    men det ble avvist.
    Skal sitte i baksetet på 15D så det blir helt sikkert greit.

Forøvrig skal mor ut å reise med "damene" og fly Widerøe sitt jetfly til Hamburg, jeg er svært glad for å slippe å gå på julemarked ....

Ha en flott torsdag.

Earl, Kristian, SAJblue and 7 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,464
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra rett utenfor hovedstaden.
    Det har falt ca 2 cm snø i natt, og det skal bli til regn og slaps i løpet av dagen. Jippi..

I dag er det siste torsdagen i november 2018, og vi vet alle hva det betyr??

Det er snart helg! Og (litt mindre) snart juleferie! Og ikke så alt for mange dagene til vi (kanskje) får Trumf fra Shell MC! (Og får den endelige(?) bekreftelsen på om det er slutt på opptjening via Payr)

Det er så mye spennende og gøy å se frem til!

Kos dere med torsdagen, om det snør, regner eller sludder, om dere kanskje er et sted i landet hvor det er sol(?), eller om dere er i et helt annet land. Der er det kanskje sol? Eller kanskje noen er i et fly, og drikker champagne? Synes det burde være et krav at minst en forumist er ombord i et fly og drikker champagne til enhver tid.

Uansett, god torsdag!

Earl, Kristian, Beate and 8 others like this.
  3. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo. Snø i høyden og lett slush i sentrum. Så får man sitte og vurdere om man skal slå til på noen av BA sine hyggelige WTP-priser vestover. Man skal muligens det ja...:rolleyes:

Earl, Kristian, LN-FHU and 3 others like this.
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Vindfullt i byen i dag - hagemøblene forsvant og ble gjenfunnet på vei til lekeplassen 100 meter bortenfor huset...:p

Gitt seg litt nå heldigvis..

Jobber litt da, før lunsj og møte.

Ha en flott dag :D:D

5. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    Mårn fra ARN! Første tur med SAS i C til LAX venter! Klar som en unge på julaften :D God torsdag ønskes alle forumister!

6. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,737
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdags morgen fra Nordens Paris
    Her er det 1 grad ute og noe snø.
    Nå er det 14 dager til jeg skal ut å fly Widerøes nye jetfly først til Bergen og så til TRF

Ha en god torsdags dag

7. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det full krise i heimen, da det er tomt for kaffe :eek:. Må vel få på seg noe varmt tøy og driste seg ut fra hjemmekontoret, trosse det lille snødrysset som er utenfor her og gå til butikken da.

Jaja, sånn går nu dagan! Ha en strålende torsdag

Wiolenze, Kristian, Eddie47 and 2 others like this.
  8. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,950
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det sørlandske! Ikke uventet dukket det opp litt flyginger før jul, likevel. Først en rask tur KRS- BGO (har fått sjansen til å ta noen interessante prøver for jobben, -og så fantes det mirakuløst nok igjen noen penger på et reisebudsjett). Dyre billetter, men siden dere alle :cool:( dvs arbeidsgiver) betaler, kan jeg jo leve med det. Litt tidlig retur BGO-KRS på søndag, og så får jeg rett og slett sitte på KRS og punche noen data før jeg tar min lille MR/SR-egotrip i PLUS til Gdansk. Søndag -mandag: KRS-OSL-CPH-GDN-CPH-OSL-KRS. Svir av et Hotels.com bonusopphold på Hilton på flyplassen. Hvis verden er god kan prøvetakingen bidra til en (jobb-) tur til Sør-Afrika til våren en gang. :D Ha en fortreffelig før-weekend!

Wiolenze, Kristian, Eddie47 and 3 others like this.
  9. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,438
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et småkaldt Oslo. Prøver å finne en fornuftig tur til BUD i nyttårshelgen, men er nok litt for sent ute til å få en billigtur, så da satser jeg på LH i D for heller å hanke inn en bunke med grunnpoeng. :)

Kristian, Eddie47, LN-FHU and 3 others like this.
  10. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    36,003
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra OSL loungen.

Forsiktig start;

image.jpg

Det er BA til LHR og videre til LAX som gjelder i dag. Så heldig at jeg har selskap av fruen denne gang, så vi har plassert oss trygt helt fremst andre etasje på A380 fra LHR-LAX. Oppgradering til F blir forespurt men forventer nei igjen.

Ha en flott dag folkens

Avixlo, Earl, Kristian and 7 others like this.
  11. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke misforstå meg: men lurer fryktelig på hvorfor folk oppgraderer innlandsflyvninger når man likevel har status med de samme fordelene som plus? :D

12. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,931
    Bonuspoeng:
    293
    Screenshot from 2018-11-29 12-49-51.png

Kristian liker dette
  13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,054
    Bonuspoeng:
    293
    Fordi det var en bug i plusgrade som gjorde at jeg kunne få nesten 1000 poeng for 500 ...

14. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    36,003
    Bonuspoeng:
    293
    Trygt plassert i BA’s A380. Trappen ned er lett tilgjengelig om det skulle bli høydesyke.

image.jpg

Venter enda på sjampisen men den kommer nok «straks»?

Are, Supersergei, Eddie47 and 4 others like this.
  15. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Og for min del funderer jeg også på det samme for flyvninger i Europa. Vurderte det da vi var i Dublin i helga, men fant ut at ytelsen overhodet ikke står i stil med kostnaden. Som du sier har jeg samme fordelene uansett, minus matservering, men den klarer jeg meg fint uten på en 2+ timers flight.

flying_all liker dette
  16. flying_all

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng:
    183
    650 poeng mer står fortsatt ikke i stil med en oppgradering som koster noen tusen poeng spør du meg.

@Arvid2063
    Setene er de samme og maten man får er ikke verdt så mye :)

17. SayWhat

SayWhat Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93

Sjølv ikkje om for eksempel 500 grunnpoeng er det som skiller deg fra å beholde status neste år?

18. flying_all

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde det vært min situasjon hadde jeg gjort det. Men jeg flyr inn EBD på flyvninger på ca 6 mnd så trenger ikke tenke på det for min del :D

19. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Du synes ikke det er god verdi å få 650 poeng igjen for å betale 500 poeng?

20. flying_all

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng:
    183
    Tror du mangler en "0" i 500? for hos meg koster det 5000 poeng på plusgrade for å oppgradere fra SAS GO til SAS PLUS på AES OSL på mandag.

Så nei, jeg synes ikke 5000 poeng (som tidligere sagt også) er verdt å bruke på innlands-flyvning-oppgradering, for å få 650 poeng :D

Synes du?

Del denne siden