Tar meg friheten til å ønske forumets debatanter en god morgen. For min del skulle det gjerne vært morgen, men viser seg at det tenkisk er kveld fortsatt. Er ikke ofte det blir så seint i min voksne alder, men tenk så kjedelig å jobbe 8-16 Heldivis er det ikke mer enn 9 timer til jeg skal opp i lufta og midtsetet er ledig fortsatt! Ha en strålende deg!
God morgen herfra også. Tok et overtidsskift i natt, og endte med å få bestilt SAS t/r biz til N.Y i pinsen. Var med bonuspoeng- early bird
God torsdag frå Brisbane! Møtte Øggli Fættså i dag: I morgon blir det SQ C tilbake til 'Winter wonderland'... Ha ein øglefri(?) dag!
God morgon frå Sunnfjord. Plussgrader, kaffi og ein arving som leikar meir og meir sjølvstendig. Dette vert bra. God torsdag til alle.
God torsdagsmorgen fra «loungen» (den usedvanlig åpne løsningen) på KRS. WF Skal vispe meg til SVG og SK videre til BGO. Tilbake via OSL på søndag. Den «korteste IF-ruten følger en slags storsirkel...eller noe Ha en fortreffelig torsdag !
God trondheimsformiddag Solen skinner her i Nidaros idag, og temperaturen er mere behagelig også. Middag til svigers idag -deilig å slippe dette hjemme idag. Ha en fortreffelig torsdag
Cancelation idet man skal boarde AMS - OSL hipp hurra noen som har forsøkt claim med EB istedenfor cash?
God Torsdag fra Nordens Paris -4 melder det her og idag i motsetning til i går så snør det ikke. Men ellers er det bare 19 dager til min neste flytur! Men før den tid ønsker jeg alle en god torsdag uansett hvor i verden man måtte befinne seg
Godt burgundslipp! Hvite menn som pusher 50 går mann av huse og har knust sparegrisen for å stå i kø på Aker Brygge. Fasinerende.
Prøvde når jeg hadde en litt marginal sak.. Tenkte de kanskje var litt enklere når det bare var poeng, men nei..
God ettermiddag fra hovedstaden (skjønner ikke hvorfor det heter ettermiddag, hvem F spiser middag rett over 12:00?) men men. Startet dagen med et «tidlig» jobb intervju, er vel på tid at man snart begynner å jobbe igjen etter og ha feiret nyttårsaften i 1 måned! Og hatt ferie i snart 4 Hvordan er egentlig stemningen for Lounge Run på LHR i nærmeste framtid? Burde vi kanskje finne en lørdag som passer for flest mulig? Syns vi burde ha som tradisjon at vi drar dit sammen hvert fall 1 gang i året på IF tur!
Hva om ettermiddag kommer av mid-dag, altså halvveis i døgnet? Og LHR lounge run høres artig (og slitsomt) ut. Jeg tar gjerne turen og organisering for såvidt ogs, men er vanskelig å finne en dato som passer.. Som ukependler er lørdager ikke akkurat dritt disponible.. Men om jeg finner en som er del-disponert...
Jøss var det derfor det satt en kis utenfor der da jeg gikk forbi i starten av forrige uke utenom åpningstid. Jaja. Verden er gal. #Tarmedenchiantitil149,90tilhelgen.
Prøv og finn en lørdag i f. eks Mars som passer for deg da så kan vi dra igang en avstemning? PS: Burde passe for @Stuttfeiten og @Travellingalf også sånn at jeg er sikker på at jeg faktisk kommer meg hjem også! Edit: Har bursdag lørdag 23 Mars så det kunne jo vært en veldig morsom dag å dratt på!!!
I min barndom hadde vi en nabo som var ilanddrevet sjømann. Han spiste middag kl 12 (Ferdig snakka)! Vi var flere i søsken i skolealder og kunne av nokså naturlige grunner ikke spise middag før utpå ettermiddagen. Nabo´n påsto at vi «var så fine på det at vi ikke spiste middag før dagen etter»
Var på samme flight. Rart man ikke ble booket om før via cph, flyet osl-ams var jo også kansellert. Uansett, det mest irriterende var dama ved gaten. Hun nektet meg å boarde på tross av at jeg var rebooka via cph. Uhøffelig og frekk. Tror ikke helt hun fulgte med. Ble vel bare 2 timer og 15 min forsinket til osl? Ingen claim da? Eller hadde du videre connection?
I Sveits (og andre land) har man middagspause midt på dagen, da drar man hjem fra jobb for å få servert middag (Mittagessen) før man drar tilbake på jobb. Inntil for ikke så mange år siden var alle butikker stengt fra 12-14. I små byer er det fortsatt sånn mange steder..
I Gryllefjord på Senja hadde man siesta til langt ut på 1980 tallet for å spise middag. Da stengte alle butikker og posten og banken .. Forunderlig vane for oss tilflyttere, men lett å venne seg til ... http://www.visomelskernordnorge.no/herborvi/senja-siesta/