God torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 22. okt 2020.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Trondheim
    Frisk sykkeltur til jobb, heldigvis ikke nedbør. Kaffe og havregrøt fortært, så må man jobbe litt også innimellom.
    Svømming med eldstemann i kveld,deretter rolig slækking på sofaen.
    Ha en nydelig torsdag :):)
     
    Earl, ArthurDent, haifinn and 8 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,763
    Likes mottatt:
    57,028
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Møter hele formiddagen, og så skal kona og jeg dra og hente nybilen hennes.
    Så blir det noen timer på bortekontoret.

    Må se om jeg finner en tur som passer den nye CTen jeg har fått meg. Viktig å holde bookingfingeren i form!

    Snart helg!
     
    Earl, ArthurDent, haifinn and 7 others like this.
  3. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    608
    Likes mottatt:
    1,290
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!

    En småseig dag fylt med møter over nett før man skal innom Norgesgruppens butikker for TTT.

    Ha en flott torsdag!
     
    Earl, ArthurDent, haifinn and 7 others like this.
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    Halleluja folkens! En dag nærmere normale tilstander :)
     
    Earl, ArthurDent, haifinn and 7 others like this.
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,314
    Likes mottatt:
    12,246
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Oslo.

    Startet dagen med å legge siste finpuss på noen rewardbookinger nordover neste år. Nesten så jeg vurderte å bruke ene CTen på OSL-ALF, men fristelsen lot jeg ligge. Uansett blir det en liten rundtur på OSL-ALF-VDS-TOS-OSL, og OSL-LKN, SVJ-RET-SVJ, LKN-TOS-OSL, så har jeg iallfall noen flyturer som er mer enn 50% sannsynlig at det blir noe av. Alt med poeng utenom SVJ-RET-SVJ og ALF-VDS.

    Blir nok noen justeringer på turen til @Kristian sitt rike, men ellers er det nok ingen tvil om at sommerferien 2021 del 1 blir i Lofoten og Senja.

    Ha det kjekt :)
     
    Earl, ArthurDent, haifinn and 6 others like this.
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,195
    Likes mottatt:
    22,198
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Her er PCen i gang med ei oppdatering. 27% etter ca 20 minutt. Bør eg stille som frivillig i kantina i tida fram til oppdateringa er fullført?

    Snart helg, men fyrst TTT.
     
    Earl, ArthurDent, haifinn and 5 others like this.
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,375
    Likes mottatt:
    20,965
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et teamsmøte fra hjemmekontoret.
    Vi bruker nå tiden til å samlet lese noe som burde ha vært lest fra før av... som jeg selvfølgelig allerede har lest. Hvorfor kan folk ikke stille forberedt til et møte?
    Anyway, nå har jeg en-de-lig fått penger fra skatteetaten. Har en CT å ombestille samt en CT som ikke er benyttet enda.
    Er det noen som har sett noen antydninger på at land i Asia åpner opp for oss Gaijin-er? Vet at Japan (som jeg har en booking til i mars) antyder at de ikke kommer til å åpne opp før april. Men det er vel muligens land i Asia-regionen som allerede åpner litt tidligere og tillater en helgetur for en turist eller to? Vet at ting endrer seg fort som bare det, men det må da være lov å håpe.

    Ha en flott dag!
     
  8. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Romsdalen

    Startet dagen med å komme for seint inn i et Teamsmøte jeg hadde glemt av. Fikk varsel på klokka om at det hadde startet når jeg gikk hjem fra barnehagen. Så da ble det lett jogg hjem og en frisk start på dagen :D
    Kan vel uansett være greit å varme opp til den store utskeielsen for dagen. TTT er jo endelig her igjen!

    Årets juleølsmakarlag i Trondheim går snart av stabelen. Det tar 3+ timer å kjøre.. er nå så flysjuk at jeg vurderer å fly MOL-OSL-TRD. Får se om jeg finner noen gode tilbud :)

    Ha en berikende TTT!
     
  9. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,314
    Likes mottatt:
    12,246
    Bonuspoeng:
    183
    ArthurDent and Eddie47 like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag fra solkysten, tåken henger helt ned i fjæresteinene ..
    Telefonen er så elskverdig å minne meg på at i fjor (22/10) var jeg og levde livet i Las Vegas, da var jeg sikker på at jeg straks og med en gang skulle komme igjen ..

    I tillegg har telefonen gitt meg melding om at det i dag er 34 år siden jeg ble far for siste gang .. det betyr at jeg må ta på meg kokkeforkled og diske opp med en velsmakende middag.

    Snart jul ..T-42 til lutefisk på Engebret ..
    39D3475E-11B9-4B9C-8630-A40E5F10A396.jpeg
     
  11. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    ALF er ein trist flyplass å tilbringe mange timar på, men der er kiosk og eit modellfly i taket (om det ikkje er tatt ned)... På TOS har dei i alle fall ein såkalla cafélounge (om dei har opna til neste år)... Okke som: Velkomen når den tid kjem!
     
    ArthurDent liker dette
  12. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,314
    Likes mottatt:
    12,246
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe hadde faktisk tenkt å gå ut av flyplassen på disse turene også :D Blir en natt eller to her og der. Planen fra Vadsø er å kjøre til Hamningberg t/r. Ser ut som om det er mulig å ta ut leiebil på flyplassen i Vadsø, og da er det jo gøyere å notere en ny flyplass enn å kjøre fra Kirkenes
     
    ArthurDent and Eddie47 like this.
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

    Her er det framleis kvitt på bakken etter snøfallet i helga som var. Og det er på bakken ein må halde seg ei god stund framover, men i dag er det trippeltrumftorsdag som passar bra når det kjem folk på besøk i helga. Skuffer og skap skal fyllast!

    Ha ein fin dag, gode medforumistar! :)
     
    Torris, Earl, ArthurDent and 2 others like this.
  14. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    Herren er vågal!!! :eek::D

    Det er ein fin tur, men du kan jo fly frå VDS til VAW så får du notert endå ein flyplass – og du kjem litt nærmare Hamningberg ;)
    Ja, det står stadig vekk folk der og får nøkler til diverse doningar, så det er nok ein knirkefri variant.
     
    ArthurDent and OttoL like this.
  15. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,314
    Likes mottatt:
    12,246
    Bonuspoeng:
    183
    Widerøe er såpass frekke at de ikke har noen fornuftig måte å fly til Vardø fra Alta.
     
    ArthurDent liker dette
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    Dersom du med 'fornuftig' meiner 'direkte', så har du nok rett, men 'direkte' er kjedeleg, sant?. Du kan gå på flyet i Vardø kl. 1235 og bli med via Båtsfjord til Vadsø før flybytte der og så fly direkte Vadsø–Alta. Då er du framme kl. 1520. Det er mogleg at prisen kjem på ei lita nyre i tillegg til ein solid haug kronasjar, men fram kjem du. :D
     
  17. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,972
    Likes mottatt:
    10,775
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden

    Huset var tomt for mat (som det skal være på TTT) så dagens første handletur på Kiwi er unnagjort og det er booket et par billetter nordover i november og desember.

    Fikk noen tilbakebetalinger fra SAS på det oppsagte Amex Elite-kortet mitt, så da må jeg ringe kundeservice. Sukk. Det var helt umulig å ta det via mail pga sikkerhet. Når selv ikke en pandemi får fart på digitaliseringen av Amex tror jeg aldri de får det til...
     
    Torris, Earl, Sunnfjordingen and 4 others like this.
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,763
    Likes mottatt:
    57,028
    Bonuspoeng:
    293
    Og samtalen tar LANG tid.. Kort ventetid på telefonen, men selve samtalen tok nesten 20 minutter for meg.
     
    ArthurDent liker dette
  19. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,314
    Likes mottatt:
    12,246
    Bonuspoeng:
    183
    Da snakker du veldig treigt :eek:
     
    Kristian and holmen like this.
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,763
    Likes mottatt:
    57,028
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg satt stort sett og ventet. På at svensken skulle ramse opp alle datoer og summer, og så gjenta dem, og så vente på at det gikk gjennom systemet, og så en oppsummering til slutt.
    Hvorfor jeg måtte vente, og de ikke bare kan overføre pengene, det vet jeg ikke.
     
    Sunnfjordingen, ArthurDent and OttoL like this.

Del denne siden