God torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 15. sept 2016.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag morgen fra fakirflyet til Oslo.
    Har flere ganger høylytt hatet disse flyene, men jammen er jeg ikke her igjen..

I dag hadde jeg en unormalt komfortabel taxitur.
    Vedkommende kjørte som om han ikke var alene i bilen, noe som sjelden er tilfellet i Kristiansand. De fleste kjører så fort den skrantende priusen tåler..

Ha en fin dag, selv om den måtte vise seg å ha en fartsprøve i rally sånn helt plutselig..

2. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,421
    Bonuspoeng:
    183
    Reisefeber i 100 nå. Fikk faktisk ikke sove. Det et ulikt meg

3. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen frå Zürich! Går mest i musserande og yoghurt for MegaDo-deltakarane i Swiss-loungen. Boarding for Finkenwerder om ein liten halvtime.

Ha ein strålande dag alle sammen!

Travellingalf liker dette
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra St.Olavs hospital.
    Liten runde med plasmagivning før jobb- lenge siden nå :)
    Satser på bedring i været så en får luftet motorsykkelen i ettermiddag;)

Ha en samaritansk torsdag :p:D

5. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,534
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Trondheim, ja.
    Hvor været var grått fra morgenen av, men hvor man kan skimte en liten lysning i nord... Satser på bedring, da blir det tur i marka etter jobb for å ta noen av de siste postene i årets Turorientering i Bymarka.
    Dagen startet faktisk ganske bra, da jeg etter mye krøll med SAS (IT) i går kveld fikk bestilt en siste "Jubileumstur" rett før 07.00 med poengrabatt...

Ha en strålende dag, enten du er på MegaDo eller holder fortet hjemme!

6. kaijoar

kaijoar Bonusnisse

Likes mottatt:
    634
    Bonuspoeng:
    93
    "God" onsdags kveld, fortsatt på etterskudd fra vestkysten av USA. Her er dagen som startet så bra avsluttet på en mindre bra måte, med innbrudd i leiebil og mange gjenstander fattigere. Planene om å kjøre Highway One nedover til LA i morgen er byttet ut med kjedelige I5 siden tidsplanen ikke gikk helt som det skulle (naturlig nok). Greit for meg, som har kjørt der flere ganger før, men de andre går jo glipp av en hyggelig opplevelse.

7. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så ble det torsdag og helvetesuka fortsetter!
    Hjem fra Stockholm nærmere midnatt i går kveld (18,5 grader da jeg kjørte hjem...) I dag er det kontordag, deretter skal jeg avholde et møte med foredrag av en Oberst før jeg må kjøre til Tønsberg for en natt på hotell der. Det er nå iallefall ikke så mye fritid som må planlegges denne uka nei......

20 grader kl 9 i morges, men det sies at dette blir siste dagen med gode temperaturer. Dessverre.... Tenk om det bare kunne holde til over helga i allefall....
    Snufs!

8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Priority boarding SK 283 .. ALLE strømmet til da Pri-boarding ble annonsert .. image.jpeg

9. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo.
    Ble en varm og solrik dag i dag også selv om tåken lå tett på morgenen og formiddagen. Her har man vært en tur innom Kiwi og fylt på Trumfkontoen i dag... eller handlet dagligvarer som noen liker å kalle det ;)
    I morgen er det fredag og helgen nærmer seg derfor med stormskritt :)
    Ha en flott kveld alle sammen!

Del denne siden