Har ankommet EVE lenge før hanen galer og venter på SK4079 til OSL. Derfra går veien en svipptur innom CPH før IAD står for tur. Bikkjekaldt her oppe. Ønsker alle en god dag!
God morgen for Trondheim, tidlig opp, men ingen flytur i dag. Heller latterlig mye rigging og jobb på tider hvor bermen fortsatt sover. Det er kaldt, så ekstremt glad for å være inne. Ha en fin dag inne eller ute i kulda.
Morgen fra Trondheim. Fortsatt bikkjekaldt her i byen. Kroppen kjennes tung, håper en kopp med sort gull vil få den igang. Ei lita treningsøkt til kvelds, for å korte ned ventetiden til helg. Æ vil ha hælg no!! Ha en fin en
Grundet urimelige mængder sne i København blev 85% af flyene fra CPH forsinket i går. Mit blev kun ca. 75 min forsinket. Det betød så misset tog og så lidt ekstra ventetid på bussen. Var dog hjemme kl. 1 i nat. Kan dog glæde mig over at jeg ikke var på sidste fly. Så var sidste bus også kørt. For ligesom at sikre at vi ikke sov over os her til morgen blev mindste tøsen helt rabiat kl. 5 i morges. Nu glæder jeg mig til at ungerne er afleveret og dagens møder er overstået. Så skal den stå på powernap. Håber I får en fantastisk dag og til jer der skal forbi CPH, held og lykke.
God dag fra SK864! Nå bærer det avgårde til Stockholm for et par netter, med besøk på Stockholmsmässan. Den helt nye LN-RGO (A320 neo) skal ta oss over til söta bror. Ha en fin dag, med eller uten nytt fly!
God morgen fra Amsterdam. Frokost på Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport før siste dag for min del, på ISE. SK828 til Oslo ikveld✈️
Småkald formiddag fra Budapest. 1 liten time igjen på kontoret før det blir hjemreise med DY1551. Frokosten ble droppet så må legge inn tid for litt foring på KFC på flyplassen. Blir greit med 15D hjem etter en trang tur i 22C ned.
Dem ville ha 3300DKK for Plus -> Biz i CPH. Jeg sa njet, da det ikke var vindusseter ledige og jeg reiser alene.
God ettermiddag fra Trondheim Småsløv dag, fortsatt dårlig form men bedre enn i går så formpilen peker oppover Bare å sløve videre med tv Ha en bra torsdag
God ettermiddag fra Oslo. Her har jeg lyst til å klore ut øynene mine etter å ha skrevet dokumentasjon i altfor mange timer. Anslagsvis kvartveis nå... Ha en bedre en!
Mulig dette er feil plass å ta det opp på, men må si jeg er imponert over Plus på longhaul. Gode seter, bra benplass, fine skjermer og god service. Sistnevnte varierer jo avhengig av crew, men jeg har ingenting å klage på. De har så langt vært flere ganger gjennom kabinen og spurt om ekstra snacks og drikke. Helhetsinntrykket blir naturligvis bedre av at jeg ikke har noen sidemann (sitter på 26H, opprinnelig 25H. Traytable på 25H er ødelagt). Gjelder å sitte på andre siden av solen Akkurat passert Grønland og nærmer oss Canada. Hei fra lufta!