Fra Washington DC, dagen før dagen. Vi gleder seg mye til Independence Day i morgen og jentene lader opp på Thomas Jefferson memorial med historie time fra far. Ha en strålende torsdag alle IF-ere
Happy 4th frå eit heimekontor i Sunnfjord. Knappe to og ein halv time att til møte med eigarane våre, so då er det berre å hive seg i kalosjane og få undagjort det som skal gjerast.
God torsdag fra hjemmekontoret! Siste innspurt før avreise, blir møter og mails ispede med lutt pakking underveis, i kveld er det avreise, første etappe er imidlertid kun flytoget opp til OSL for posisjonering for tidlig flight i morgen så ikke den mest spennende delen av OSL. Skal dobbeltsjekke at jeg har med pass!
Morn fra kontoret! Må si at jeg begynner å bli veldig klar for ferie, men må dessverre jobbe 7 dager til før jeg kan slippe alt fri. Kantina blir stengt i neste uke, så det motiverer ikke veldig heller. Det som motiverer er ferien! Skal fly, både med SAS som passasjer, samt i en liten Cessna og da som pilot. Dette blir gøy! Skal også finne en MR med LOT for å sikre senator en stund fremover. Ha en herlig torsdag
God morgen fra solkysten .. Her er den mest lokale SFO nettopp åpnet, så nå er det tre stk barn i stuen. Livet er lett ..
God torsdag fra First Class Terminalen i Frankfurt. Har startet dagen med en god frokost og et glass Nyetimber, før man etter hvert setter nesen mot Tokyo. Forøvrig nøyaktig et år siden jeg var her sist, er tydeligvis noe spesielt med dagens dato...
God formiddag fra LHR. SilverKris loungen er fortsatt stengt, i følge mannen som fulgt meg gjennom sikkerhetskontrollen er det noen uker igjen til åpning. United sin lounge er ganske døll. Men jeg får jobbet litt mens jeg venter på avreise med Thai F. Ha en fin en!
Hilser fra kontoret i en lett hustrig Tigerstad. 13 grader og grått/vått, det var vel ikke det som var bestilt for juli? Jaja, får titte i LH-appen og glede seg til varmere dager i oktober, og i SAS-appen for enda varmere dager i mars. Vissheten om at fredag er like rundt hjørnet hjelper også på humøret! Ha en flott dag, om det reises eller ei!
God dag fra regnet i Porsgrunn. Fikk akkurat bestilt en egotur til Miami i desember SAS biz nedover- Plus hjem. Allerede lagt inn bud på upgrade for cash.. Galskap sier fruen- stas sier jeg
Det burde den bli, for øvrig hele Silverkris loungen, for jeg leste en plass at de bruker £3.5m, nesten 50m kr på oppgraderingen
God morgen fra Toronto! Flyr til USA senere i dag. Noen som har flydd fra Toronto og inn i USA i det siste og vet hvor lang tid man må beregne på flyplassen ift. preimmigrasjon til USA? Der står man må beregne god tid noen steder, andre steder står det 3 timer (som for sā vidt bør være god tid)
Immigration i USA kan vere trasige greier. Sørg for å gjere evt. toalettbesøk før landing slik at du ikkje havnar langt bak i køen. Vart i alle fall 2t på meg i BOS i fjor.
Riktig god ettermiddag fra jobben. Når jobben er på forsiden av akersgata, er det litt ekstra travelt. Men så sitter en i praksis i et mørkt rom. jaja
God kveld fra Maple leaf lounge i Toronto. Har for første gang testet Preclearance immigration her på vei til USA. Det tok 5 minutt, så det var svært effektivt og jeg gleder meg over å slippe Immigrasjon etter landing. Fløy til IAD for noen uker siden og stod 1,5 time i immigrasjon. Har vesentlig bedre erfaring med EWR hvor jeg har stått i ca. 30 minutt de siste gangene