Ny måned, nytt opptjeningsår og ny flytype (tror jeg) - tung start på dagen da datteren min holdt meg våken fra 02-04 og taxisjåføren ringte og vekket meg 05:40. Rakk heldigvis flytoget 05:55 og sitter nå plantet i 17A i en CRJ900 på vei mot Helsinki. Litt søvn nå så bør dette bli en bra dag
God morgen fra rett utenfor hovedstaden! Ny måned, nå er det vel snart vår??? Har brukt ekstremt mye poeng de siste dagene, kontoen gråter, for den er nesten tom. Har ikke vært under 6-sifret på flere år. Heldigvis kommer det mye poeng inn igjen i løpet av året. Det er torsdag, og heldigvis snart helg.
God morgen frå 25 blå i Valdres! Litt tung dag frå ALF med +2 og til OSL med mange blå i går kveld, og ein hurtigladeren på Hallingby som ikkje ville lade hurtig i går. Blei ein litt lang og kald tur heimatt..
God morgen fra loungen på OSL. Frokost før det går bidere til CPH og DUS. (Hvorfor mp bilder ha en URL... kan man ikke bare inkludere et bilde?)
God torsdag fra OSL. På vei inn i gullstua nå.....med et par gjester for mye? Noen som kan forbarme seg over en gjest eller to? /Koffert
Det kan du, trykk på "upload a file" så kan du ta med kameraet ditt eller legge inn et bilde fra biblioteket
God ettermiddag fra Trondheim Fortsatt j****** kaldt her, men er fortsatt like glad i webastoen min samt at jeg jobber inne...I ettermiddag venter allidrett med kidsa og 30 hyperaktive 5-6-7-åringer inne i en stor hall... Ha en nydelig dag
God kveld fra Zürich. Veeeeeeenter på forsinket maskin videre sydover. Nå trengs litt varme, og vi varmer oss på noen bøtter vin i mens. Loungen er fremdeles under oppussing og den alternative loungen er så tragisk at vi heller sitter på Walter og BETALER for drikken.