Ingen torsdagstråd enda? God morgen fra København. Med 45 min connection videre til MIA ble jeg småspent når det kom SSSS på boardingkortet på Gardermoen i morges. Spenningen var åpenbart unødvendig. Tror jeg brukte mer tid på å snakke om Miami med kontrollørene etter kontrollen, enn selve kontrollen som maks tok ett minutt. Nå venter 10 timer i SAS Business. Satser på at de leverer bra som alltid.
God morgen fra Oslo. En liten storby-tur midt i uken. Utsikt mot Operaen fra hotellet (Børsparken) skuffer aldri. Bare 5 og en halv uke til RTW-turen min Ha en fin torsdag!
God ettermiddag fra Manila. Venter på flyet som skal gå om litt under en time til Singapore. Faktisk overraskende lite stress gjennom immigrasjonen her i Manila med lite folk idag.. hmm Sto på venteliste på 14.05 men fikk ikke plass der
God morgen folkens Siste dag med hjemmekontor før det blir reising. SK til KEF i morgen, kombinert arbeids og fri helg så blir AVIS leiebil så jeg kan kruse litt rundt på lørdag i det minste. Hilton Nordica med historiens tristeste hotellounge skal få nok ett besøk.
... en sur og lite kundevennlig servicemann kom en time etter avtalt tid og skal montere vinskapet ... Sutret over manglende parkering «eg gidder ikkje jobbe her hvis eg får parkeringsbot!!».... Loset han inn i garasjen og henviste til en bildelingsplass. Men vinskap blir det! To temperatursoner så champisene får egen sone. Livet går sin gang og litt drikking blir det når skapet skal testes.
God Torsdag! Her var arbeidsuken slutt for 2 timer siden og det nærmer seg årets først flytur til Tromsø imorgen! Litt melkerute dog, TRF-TRD-BOO-TOS, men det skal gå bra det og ps: Noen som vet om et sted de serverer Krug i Tromsø? Kjerringa har bursdag på Lørdag og har fått for seg at på en bursdag, så må det Kruges..
Det er viktig å sjekke at skapet leverer jevn temperaturkvalitet, så hyppige(?) stikkprøver er på sin plass. I tillegg ønsker man ikke at drikken blir skjemt av å stå for lenge, så det gjelder å være påpasselig (dog kanskje uten å bli altfor panisk bekymret for datostemplingen).
God formiddag fra holkehelvetet i Øst-Finnmark! Nabokatten, den som nok har innbilt meg at den har pandiontilgang til mine gemakker, fikk i går servert en treretters bestående av fisk, grov leverpostei og litt geitost. Etterpå gikk dyret i snorkemodus og pandionloungeverten (altså undertegnede) fikk noen timer fri... Apropos fri, neste uke, omtrent på denne tida, går turen med SQ C til Kengurustan. Det sitrer i kroppen bare av tanken. Reisefeber! Ha en bonusinnbringende trippeltrumftorsdag!
Yo fra Oslo. Livets små gleder med BN1 sikret for årets første tur som går over fjellet til BGO i morgen. Ellers har nabolagsrestauranten alt for god pizza og øl, så får vel vralte meg oppover elven senere i dag på en løpetur. Lite å rope hurra for av salg for tiden og reiselysten til kengurustan og langtvekkistan er egentlig ikke på topp, så enn så lenge ser det ut som om det blir Norgesferie i år, men Norge har veldig mange fine fjelltopper (også de hvor en slipper å stå i kø for å få tatt et bilde...) så det blir bra det og
Er enig med deg at Hilton på Island ikke er det aller beste i Hilton familien. Bodde der for 2 år siden og da var det gratis 10 min nakkemassasje for alle Diamond kunder når du benyttet boblebadet. Kjekt og behagelig å få med seg.
Skal ikke kreve såpass, men at jeg vist til sete mens noen tar jakken min forventer jeg! Enhver med litt vett setter seg på beer gardens i underetasjen til Fosshótel Reykjavík
Hallois fra Trondheim, regn og vind.... Her går det i møter i Teknobyen før det blir øl, fly, øl, mat og div nede i byen i kveld.