God torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Finn Erik Edvardsen, 02. okt 2014.

  1. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    ....fra en troett fyr. Turen ut hit med Alaska 737-900ER var bedre enn forventet, medvind og nedoverbakke gjorde at vi landet nesten 45 minutter foer tiden. Dagens moeter gikk over all forventning, det blir mer enn nok aa gjoere med 2 nye kontrakter i havn, ennaa bedre at de 2 stoerste kundene er i samme bygg (18 etg. og 21 etg.) og den 3 store er nabo bygget....80 Fahrenheiter og sol.....ha en bedre dag
     
    tommy777, Fnate and LN-MOW like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Gol og Pers Hotell...ikke akkurat The Thief. Flotte høstfarger i Hemsedal og på Gol - det er vel også det frekkeste en kan nevne om denne bygda. Ha en flott torsdag - se opp for rånere;-)
     
    tommy777 liker dette
  3. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde et øyeblikk du var på flytur i Brasil... God morgen godtfolk!
     
  4. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen.
    Dagen i dag fylles med standard student oppgaver før den avsluttes med festligheter på kvelden.
    Ønsker alle en rikitg god torsdag!
     
  5. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Lillestrøm...Tjøtt etter mye stress. Håper at Finn Erik fortsatt er byen når jeg kommer i desember og en øl eller fem på Mcgillycuddy på Lewers etter kl 16 . $ 3 for Guinness..o_O
     
    tommy777 and Fnate like this.
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Torsdag ja, Mycket som skall uppdateras efter att mer eller mindre ha varit on hold sedan i måndags. Jag tror bestämt att jag behöver en STOR kopp kaffe!
     
    Fnate and SASDC8 like this.
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Stockholm!

    Siste frokost er inntatt på Radisson Blu Royal Viking, og jeg er klar for nok en kursdag. RBRV skal ha skryt for en meget god seng, men trekk for en heller svak frokost.

    Ser fram til å komme meg til Arlanda senere i dag, for et par SAS flyvninger hjem :)

    Ha en super dag!
     
    Fnate liker dette
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Skedsmokorset. Lite møter, men desto mer skriving på meg i dag. Og så blir det hjemmeaktiviteter som graving, maling etc. da kjærring og unge har reist på hytta og laget laaaaaaaaang liste på oppgaver som godt kan gjøres mens de er borte. Blir nok en lang kveld...
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hoppsasa fra det Sørlandske!
    Ser ut til å bli sommerdag her i dag. Solen skinner og det var allerede 10 grader ute da jeg kjørte på jobb. Meteorolygen påstår vi kommer opp i 17 grader i dag. Og det er respektabelt til å være i oktober.
    Her på jobb har jeg mer enn nok å ta meg til, så denne dagen skal nok også gå temmelig raskt.
    Har ikke helt bestemt meg for kvelden ennå, men godt det drar seg mot helg iallefall.

    Ha en fjong dag!
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn folkens!
    Her ute i Nordsjøen (omtrent midt mellom Norge og England) så er det ett alldeles strålende vær i dag. Og at jeg skal hjem i morgen og fire uker fri venter legger heller ingen demper på stemningen! Og første post på programmet denne helga; tappe egetbrygget juleøl på flaske og ikke minst prøvesmake på en belgisk trippel som nå har stått (mer enn) lenge nok ;) Det gledes!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Woohoooo!

    Jeg og broderen reiser på separate billetter til Denver imorra. I WT+ hos BA. Nå sjekket jeg oss inn og vi er begge oppgradert til Club. Han er ikke BAEC medlem en gang, men sansynligvis tatt fremover da han bruker samme OnBusiness som meg. Da har jeg en oppgraderingsrate med BA i det siste som er helt RÅ, og det blir tydeligvis lenge til jeg får testet WT+ (og takk for det). Jeg reiser hjem alene og har allerede booket Club.

    M.a.o - En drita bra formiddag for Fnatstadbraathen!!!!
     
    SASDC8, tommy777, Islending and 4 others like this.
  12. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hvilken status har du nå? CCR? GGL?
     
  13. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra Blue lagoon!

    Har ikke flere fastsatte gjøremål i dag, så nå skal det rånes. chevy spark 1.2, LET'S ROLL!
    Turtallsperra er på 7k hvis noen lurte, og det testes

    Ha en fin nesten-fredag
     
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Akkar akkar akkarrarak! Trøtt på morran .. guttungen er sendt på skolevei (deilig når de er blitt så gamle at de kjører selv) og jeg har tid til en liten lur før jobb .. Da skrider jeg til verket ... Fire arbeidsdager til helg.
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Fortsatt bare Gold i noen mndr til. Men de har et parallelt system som heter CIV-Points (som du ikke får vite om) som rangerer fra 0-99 utifra hvor mye penger du bruker. Muligens også utfra Tier Points og litt ymse. Jeg har en mistanke om at dette hjelper da jeg har brukt mye i mange år. Pluss at OnBusiness nummeret mitt har skrekkelig mange flighter i år. Sikkert 100 stk og de fleste i Premium klasser.
     
    SASDC8, Islending and Jørgen like this.
  16. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Så "upgrade" til GGL / CCR skjer kun ved start av ny periode?
     
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Neida. Men du må ha 3000TP i to år på rad for å få GGL. Forrige periode hadde jeg litt over 3500, året før ca 2500. Jeg når 3000 igjen over nyttår en gang. Da blir man oppgradert til GGL med det samme. CCR er ikke en status men inngang til Concorde room, og om jeg ikke husker feil får du det ved oppnådde 4500TP ett år.
     
    Jørgen liker dette
  18. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg er nok paa plass- men sted for Honolulu Fly og Øl(tm) under sterk oppfordring fra en som drikker kortreist Øl - http://honolulubeerworks.com/
    Og kanskje vi kan ha Bonusfeber Julebord her ogsaa - foreslaar http://nicospier38.com/
     
    Last edited: 02. okt 2014
  19. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Flott, Finn Erik , noen for Fly og Øl i ReidarTown etter 16. Desember.?;)
     
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Chicago!

    Sånn passelig morragretten etter en telco med KL klokka 0200 i natt og deretter opp kl 0730. Hjalp lite at det poppet opp ett par møter neste uke med tilhørende grisedyre billetter. Godt folk gir beskjed :/

    Nå blir det lunch med biz dev sjefen hos USA Today før man kjører på videre ut dagen.

    Ha en bedre torsdag
     

Del denne siden