God torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av rimitone, 07. sept 2023.

1. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og god morgen.

Nok en flott sommerdag på høsten, liker det. I morgen skal det bli enda bedre på østlandet.

For alle oss, bare å nyte dagen og kommende helg, det får egentlig dere andre også!

Calling, Berlioz, Earl and 9 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hq.

T-21 til høstferien-Boston.
    Fikk i går booket neste sommerferie med VIE trikset, da kan jeg slappe av med tanke på to CT som utgår 31.12. Tusen takk til alle de flotte folkene på IF som gjør slikt mulig:)

Ha en strålende torsdag alle sammen!

3. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    31,241
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Oslo!

Litt lengre til høstferien her, men ikke værre enn T-25 til NYC. I mellomtiden får en smøre seg med tålmodighet og lese seg opp på spennende reisebrev fra mer eller mindre eksotiske destinasjoner :)

4. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,433
    Bonuspoeng:
    183
    Fin torsdag morgen fra brakkekontoret
    T-7 til Palma de Mallorca og T-35 ( @Eddie47 må korrigere meg hvis det ikke stemmer) til årets tur med en ung, en medium og en senior.

5. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,316
    Bonuspoeng:
    113
    Da er man på dag 10 av sykmelding etter en operasjon. Om ikke annet har jeg hygget meg med å lese et hundretalls avgjørelser fra reiselivsforum. Synd at mer en en fjerdedel av avgjørelsene ikke blir fulgt av selskapene som bare trekker på skuldrene uten at det får noen konsekvenser. Kanskje like greit å hoppe over nemda og gå rett til forliksrådet i en del saker?

6. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    17,016
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Reykjavik. Her blir det seminar og full fart hele dagen så da gjør det ikke noe at været ikke er all verden.

7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,295
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Florøida. I dag er det overskya, og godt er det. Då vert ikkje gardinene på kontoret utslitt. Det nærmar seg deadline og då er det berre å stå på.

Unge Stordalen har ikkje hastverk med å godkjenne opphald eller å dele ut trumf. Heldigvis glir det inn poeng her og der. I dag skal mi kjære mor betale verkstadrekning på vel 30k med mitt SASMCP. Godt med støtte frå vennar og kjente når ein har alt for få bookingar inne i appen.

Calling, Berlioz, Earl and 10 others like this.
  8. Magnus77

Magnus77 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,132
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Silverkris first class lounge på Heathrow. Venter på fuglen fra Thai som skal bringe meg til Bangkok i first, det gledes:) IMG_4425.jpeg

Calling, Berlioz, Earl and 15 others like this.
  9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,449
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Lebua club. Etasje 52.
    Må si at matutvalget skuffer litt. Det går i butterdeig, hver eneste dag. Og noe minisandwich med gugge jeg ikke har lyst å putte i meg.
    Drikkeutvalget er heller ikke all verden, men koser meg med gin tonic. De er kjappe med påfyll, man rekker såvidt å tenke på siste sluk før en servitør spør om det skal være noe mer.

anyway, hva skal man sutre på, egentlig? Trenger bare å ta heisen ned og der er det en verden av mat og drikke til en billig penge :)
    Club her, i motsetning til Hua Hin, virker mer som en unødvendig gimmick.

Vi har tatt en båttur i dag og besøk en blanding av museer ved sykehuset. Hvor får man se damplokomotiv, et skip som ligner på Osebergskipet, historie om Thailands motstand mot kolonialmakter samt lege- og sykepleiehistorie gjennom årene på en plass? Jo, her… anbefales!
    IMG_0770.jpeg

10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,464
    Bonuspoeng:
    293
    Efta fra OSL. Helgen har startet, og jeg er på vei til TRD via SVG.

Ha en fin en!

Calling, Berlioz, Earl and 5 others like this.
  11. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,890
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag fra Lillestrøm. En tre år gammel sak er endelig lagt død, tusenlappene jeg brukte hos Qantas i 2020 skal endelig hjem.

De har lagt stille som ubrukelige Flight Credits i flere år, med betingelser som at reisen må starte i New Zealand. Etter press og trussel om gruppesøksmål har de gått tilbake og begynt å refundere penger på forespørsel.

40 minutter i telefonkø, men pengene kommer. Deilig!

Må kanskje feire med noen bobler.

Calling, Sonictravel, Berlioz and 8 others like this.
  12. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    36,003
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Los Angeles, greit å starte dagen med balkongkaffe får kontoret kaller resten av dagen

IMG_3186.jpeg

13. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,688
    Bonuspoeng:
    183
    Ut å fly i dag etter litt spenning når all togtrafikk plutselig stod i retning OSL. Heldigvis stod det akkurat en taxi utenfor national hvor det var en person på vei inn, så jeg og en nederlender fikk bli med. Rimelig mange stressede i security. Han vi satt på med avtalte at taxien skulle vente på ham, så han kunne få bli med tilbake til byen etter å ha sjekket at flyet var fløyet. Uansett nå er det straks nesten 24 timer fly.

Last edited: 07. sept 2023
    Calling, Sonictravel, Berlioz and 4 others like this.

Del denne siden