God torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henrik, 29. okt 2015.

  1. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Arendal! Nettopp kjørt familien til Kjevik, de skal ha sen høstferie i California, mens jeg er huspasser. Feirer i dag to og en halv uke hvor jeg har sovet i samme seng, det har jeg ikke gjort siden juni -- og det er egentlig ganske deilig å være litt stasjonær igjen.

    Ha en god torsdag!
     
    tommy777 and Baldrick like this.
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det torsdag og siste arbeidsdag denne uken. Har tatt fri i morgen. Men fri blir det vel ikke for har tusen ting som må gjøres.

    I dag derimot er det ikke så mye som skal skje. Greit å få ladet opp.

    Husk på trippel-trumf i dag. Så gjør storhandel i dag for å sikre mest mulig påeeng!
     
    Baldrick liker dette
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God torsdag fra Alta! Glatt og jævlig her, etter et komplisert brudd i benet i fjor etter å glidd på is er jeg blitt forsiktig på glatta. Hjelper ikke på at jeg nekter å gå i det andre kaller fornuftige vintersko, stil før funksjon må det være.

    Merker på snusbeholdninga i kjøleskapet at det er en snart to uker siden jeg har vært ut av landet, men må holde meg i skinnet til over nyttår. :eek:

    Ha en god torsdag! :)
     
  4. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra prærien,
    Her er det kaldt, og relativt mye å gjøre, hadde håpet på et "Halloween" tilbud fra de burgunder røde med 2-for-1 i Business class uten ett A4-ark med restriksjoner.
    Det er fortsatt lov med dag-drømming?
     
    tommy777 and Baldrick like this.
  5. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God etter"Operasjon Dagsverk"middag fra TOS hvor himmelen blir mer og mer blå. Ungdommene har vartet opp med vaffelsteking i tillegg til papirmakulering på jobb i dag.

    Snøen kom tidlig denne uka og det som ikke allerede er smeltet forsvinner nok helt med mildværet som er meldt fra og med lørdag.

    Kroppen sliter litt etter USA i forrige uke med noe gruff bakert i halsen, sov sånn omtrent fra kl 18 i går til 08 i dag. Har fått booket en liten OSL tur neste uke for et to dagers kurs i regi av Tekna - "Ledelse av kunnskapsarbeidere". Kanskje man får noen gode tips til å håndtere gjengen min. (OT lagt inn på begge legs)

    Ha en fin torsdags ettermiddag/kveld!
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Kun ett knippe plussgrader på morran og særlig varmere blir det nok ikke. Grått er det også

    Fikk gjort mye i går, håper dagen i dag og morgen blir like produktiv

    Ha en flott torsdag.
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Ivar Aasen også.

    Her bores det fortsatt hull i havbunnen for full gass og jeg er over halvveis til hjemreise. Dessverre blir det ikke like mye reising i neste friperiode som opprinnelig planlagt, men så lenge gutteturen til New York går som planlagt så skal jeg være fornøyd!
    Ellers ikke mye nytt å melde fra denne kanten, men jeg går meg fremdeles vill hver dag på denne digre riggen. Men så lenge jeg klarer å finne lugaren min hver kveld så kan jeg ikke klage!

    Ha en storartet aften!
     
    anders82 liker dette
  8. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Her går man bare å teller dager. 6 igjen til jeg sitter på LX F til langhelg i Florida. Ellers er pappaperm fortsatt smud, men trenger å kommer meg tilbake til jobb etter hvert :)
    God kveld
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God natt fra Trondheim.
    Forsøker å unngå kontakt med min verre halvdel og avkommet, da det er omgangssjuke i hus..... Takk gud i himmelen for eget soverom.
     

Del denne siden