Hjemmedag med junior-junior idag,feber..... Kanskje kaffebesøk til en kompis i ettermiddag,han trenger en oppmuntring. Ha en flotters dag
Hæppi torsdag fra det Osloske! Hadde en utmerket natt på Tyven på Tyvholmen og en hyggelig aften på Alberts Bistro i går. Nå er det jobb som gjelder og så blir det jo spennende å se hvor mye forsinkelse det blir i flytrafikken til Sørlandet i ettermiddag.
Goddagen fra gullstua på OSL! Mitt første besøk - hipp hurra! Skal etter planen reise med SK809 kl. 1505, og håper virkelig at det ikke blir de helt store forsinkelsene.
Mornings fra Hånålulu. Her har man klart å sove helt til 0430 noe som jo er ganske imponerandes. Dagen i dag tilbringes i horisontal stilling med en paraplydrink i den ene hånda og godboka "Thinking, Fast and Slow" i den andre.
God torsdag! Meget hyggelig "redaksjonsmøte" med @Bizflyer på Albert Bistro i går. Nydelig mat og drikke, hyggelig betjening og lekre lokaler. Nå skal det produseres artikler.
Her blir det straks øl i den ene hånda og øl i den andre. Har litt vondt i tanna og tror at øl hjelper. Ha en fortsatt fin dag.
Whisky og/eller cognac hjelper! La nevnte fludium "ligge" litt rundt tanna, så oppnås bedøvende effekt.
God morgen fra Chicago. Morran i dag startet helt konge med masse positive nyheter på forretningsfronten. Tilbake fra Colorado i går aften, bestemte meg for å kutte ut Atlantatur med sjefen siden det plutselig kom ett nytt, kjempeprosjekt i fanget i går fra en kunde vi ikke hadde forventet å høre fra igjen. Så full kontordag idag med telefonmøter fra 0700 istedetfor fulldagsmøte med Deltaledelsen i dag. I'll take it, slike dager er mer blabring enn produktiv. Kulden er delvis tilbake, par minus nå, men skal bli beinkaldt i kveld, dog ikke så heftig at det havner i avisen. DC i morgen, ser det er snø i varselet, men meget viktig møte med USA Today, så det er bare å lade opp tålmodighetsbatteriet. Mer kaffe! Ha en fin en
Turen var fin, den. Med forsinkelse så tenkte jeg vel primært på en rekke andre faktorer som kan påvirke dette, men det er korrekt at vi pushet bortimot on time, og var vel også omtrent på rute inn til LHR selv med deicing på OSL. Jeg er imidlertid mindre begeistret for setene i denne (og andre) maskiner... Jeg overlevde imidlertid helt fint. Nå har et godt måltid italiensk mat blitt fordøyd (jeg kan ikke noe for det, men jeg føler at jeg nesten må innom Locanda Locatelli når jeg er i byen...).