God torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 16. jan 2014.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hjemmedag med junior-junior idag,feber.....
    Kanskje kaffebesøk til en kompis i ettermiddag,han trenger en oppmuntring.
    Ha en flotters dag :):):)
     
    tommy777 liker dette
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hæppi torsdag fra det Osloske!
    Hadde en utmerket natt på Tyven på Tyvholmen og en hyggelig aften på Alberts Bistro i går.
    Nå er det jobb som gjelder og så blir det jo spennende å se hvor mye forsinkelse det blir i flytrafikken til Sørlandet i ettermiddag.
     
    LN-FHU and tommy777 like this.
  3. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Goddagen fra gullstua på OSL! Mitt første besøk - hipp hurra! :) Skal etter planen reise med SK809 kl. 1505, og håper virkelig at det ikke blir de helt store forsinkelsene.
     
    LN-FHU and tommy777 like this.
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Mornings fra Hånålulu. Her har man klart å sove helt til 0430 noe som jo er ganske imponerandes.

    Dagen i dag tilbringes i horisontal stilling med en paraplydrink i den ene hånda og godboka "Thinking, Fast and Slow" i den andre.
     
    LN-FHU, tommy777 and Fnate like this.
  5. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag! Meget hyggelig "redaksjonsmøte" med @BizflyerAlbert Bistro i går. Nydelig mat og drikke, hyggelig betjening og lekre lokaler.
    Nå skal det produseres artikler.
     
    Bizflyer, LN-FHU and tommy777 like this.
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Her blir det straks øl i den ene hånda og øl i den andre. Har litt vondt i tanna og tror at øl hjelper.

    Ha en fortsatt fin dag.
     
    LN-FHU and tommy777 like this.
  7. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Whisky og/eller cognac hjelper! La nevnte fludium "ligge" litt rundt tanna, så oppnås bedøvende effekt.
     
    Fnate, LN-FHU and SASlovah4evah like this.
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Morran i dag startet helt konge med masse positive nyheter på forretningsfronten.

    Tilbake fra Colorado i går aften, bestemte meg for å kutte ut Atlantatur med sjefen siden det plutselig kom ett nytt, kjempeprosjekt i fanget i går fra en kunde vi ikke hadde forventet å høre fra igjen. Så full kontordag idag med telefonmøter fra 0700 istedetfor fulldagsmøte med Deltaledelsen i dag. I'll take it, slike dager er mer blabring enn produktiv.

    Kulden er delvis tilbake, par minus nå, men skal bli beinkaldt i kveld, dog ikke så heftig at det havner i avisen.

    DC i morgen, ser det er snø i varselet, men meget viktig møte med USA Today, så det er bare å lade opp tålmodighetsbatteriet.

    Mer kaffe!

    Ha en fin en
     
    LN-FHU, TOS and Henning like this.
  9. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Turen var fin, den. :) Med forsinkelse så tenkte jeg vel primært på en rekke andre faktorer som kan påvirke dette, men det er korrekt at vi pushet bortimot on time, og var vel også omtrent på rute inn til LHR selv med deicing på OSL. Jeg er imidlertid mindre begeistret for setene i denne (og andre) maskiner... Jeg overlevde imidlertid helt fint. :)

    Nå har et godt måltid italiensk mat blitt fordøyd (jeg kan ikke noe for det, men jeg føler at jeg nesten må innom Locanda Locatelli når jeg er i byen...).
     

Del denne siden