God lillejulaften fra Oslo! siste julehandel unnagjort på CC vest, et sant kaos, pepperkakehus endelig montert, brannsår på fingrene, snart juletrepynting, julefred - not so much... Smått misunnelig på alle som er ute å reiser til ett eller annet spennende sted i julen, så la reisebrevene flomme
Tsk-tsk-tsk! No synst eg du ser problem i staden for løysingar. Det finst då ein bråta med namn som fungerer på fleire språk og kjønn. Når det gjeld kollisjonen med eigen tur må eg berre få peike på at det er dårleg planlagt. Ein må alltid ta høgde for ein uventa tur til Toronto (eller ein annan stad). Herrefred, mann!
Maskineriet gjekk som ei klokke i dag, heldigvis Med det reg.nr., skrik jo skroget etter eit kallenamn av type tuk-tuk
God morgen fra Stillehavet! Kan melde om litt turbulens ute på havet, så jeg holdt på å søle kaffe i sengen i stad.. Det gikk bra. Så langt er cruise helt topp, det hjelper med fri flyt av champagne. Vi har fortsatt noen mil igjen til Hawaii.
Neppe, regner med det var Krystina fra Tallin som hadde min e-post på ctrl-v etter forrige samtale og at det gikk litt fort i svingene.
God kveld fra hovedstaden. Her har hovmesteren blitt full på NRK i år også, så alt er "same procedure as every year". En forholdsvis rolig arbeidsdag i dag, veldig behagelig reise til og fra med mye mindre folk enn normalt på banen. Nå blir det sofaen hjemme i kveld før man ved hjelp av buss og bane tar den lille 30 mins turen hjem til opphavet i morgen formiddag for julefeiring Nyt kvelden folkens
God lille julaften! Siste runde på vinmonopolet unnagjort, pinnekjøtt er til utvanning, julegavene er klare og grevinnen og hovmesteren er observert. Må vel si seg fornøyd med årets innsats da? Har lagt opp et strengt spiseskjema frem mot årets jul så magesekken skal være klar til morgendagen. Det gledes til julemat Ha en fredelig lille aften
Mandal, du verden, var der en uke i ja rundt1997/1998, det er lenge siden det, på Kværner Mandal og kurs på de "nye" minesveiperne/minejakt fartøyene, eller het det Umoe Mandal?
Ja, viss noen hadde sagt til meg for bare ett par måneder siden at jeg skulle feire jul langs en kai ved ett industriområde utenfor Mandal så hadde jeg ledd høyt og lenge. Men her er vi jaggu, så da får vi bare gjøre det beste ut av det