Gode hotellfrokoster

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Ragna Rekkverk, 14. april 2020.

Tags:
  1. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,308
    Bonuspoeng:
    183
    Amerikalinjen anbefales i Oslo, samt Sommerro. Av disse syns eg Amerikalinjen trekker det lengste strået.
    Begge har Alacarte meny.
    Har kun spist 1gang på Continental, men likar Amerikalinjen bedre. Syns nok buffet er bedre der.
    Av meir «vanlig» så er det Clarion Oslo bra, egen omelett kokk, egen barista + bra utvalg i buffet. Men ingen fersk appelsinjuice.

Hilde and Emma like this.
  2. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,863
    Bonuspoeng:
    183
    Personlig synes jeg ikke Continental er så bra. Med mindre de har pusset opp de siste 2 årene, synes jeg ikke frokostsalen har noe atmosfære overhodet. Maten var bra, for all del, men ikke noe spesielt.

Frokosten på Engø gård derimot er helt fantastisk. Middagen er dog katastrofe. Hvordan det er mulig har jeg lurt på mang en gang....

3. Reisefeber

Reisefeber Nytt Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
    På Hotel Brosundet i Ålesund fikk jeg servert de beste croissantene jeg har spist noen gang tror jeg. Et lekkert hotell med bra frokost. Ikke overveldende stort utvalg, men høy kvalitet i det minste.

4. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,322
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen av dem er fantastiske for frokost.

Lunch på Bristol føles litt luksus, og har veldig bra mat + stemning. Men det er annet tema :p

Hva med å kjøpe seg inn på Savoy frokost? Eller Somerro? Begge er veldig bra og faktisk litt sammenlignbare, selv om den siste er dobbelt så dyr som den første :D

5. elgringo1964

elgringo1964 Med lem

Likes mottatt:
    738
    Bonuspoeng:
    93
    Eastin Grand Hotel Sathon, Bangkok.
    Helt utrolig god frokost.
    Egen egg/omelettavdeling, enormt utvalg av ferdige retter, både varme og kalde.

btm liker dette

Del denne siden