Dette er jo ikke en gladsak akkurat for dem involvert, men jeg må si at jeg er nå ikke helt overbevist om at andre flyselskaper hadde gjort det samme? http://www.dagbladet.no/2016/04/12/nyheter/utenriks/reise/43848084/
Crewet handlet på vegne av og som representanter for flyselskapet. Sånn, da er det kverulere litt i dag også Utrolig fin handling uansett
Det ene utelukker jo ikke det andre! Kaptein og crew er representanter for flyselskapet og har utvist stor menneskelighet og forståelse overfor to av sine reisende i en ekstraordinær vanskelig og krevende situasjon. Husk også at flyselskapet skal ha gitt ekteparet mulighet til å bruke sine Australia-billetter på ny, på det tidspunkt de selv måtte ønske. Så her er det virkelig selskapet som skal ha ros, ikke bare crewet!
Men med illustrasjonsfoto av et British Airways fly. Greit nok det bare er en illustrasjon, men kanskje greit med et bilde av det aktuelle flyselskapet?
Sier vel bare litt om journalistene. Tror faktisk bildet er tatt på Sola også, mens saken omhandlet Etihad og Manchester. Det er ikke første gang slikt skjer fra journalister, og blir sikkert ikke siste gang heller.
Flott avgjørelse av kapteinen, skulle nesten bare mangle, men er nok ikke alle crew og alle selskap som hadde gjort dette er jeg redd... Mistenker at Dagbladet har "lånt" denne saken fra engelsk media, men ettersom BBC klarer å stille opp med bilde av rett selskap så Dagbladet kan ikke ha lånt alt http://www.bbc.com/news/uk-england-36022686