Godt å se at noen flyselskaper kan vise ekstraordinær service

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 12. april 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
  2. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,801
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    En flott historie! Tror et hvert flyselskap som yter slik service vil få mye igjen for det.
     
  3. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Godt å se at kapteinen valgte medmenneskelighet fremfor "profitt". Virkelig flott gjort!
     
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Crewet handlet på vegne av og som representanter for flyselskapet.
    Sånn, da er det kverulere litt i dag også ;)
    Utrolig fin handling uansett
     
    Flemming Poulsen liker dette
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Når flyet ikke engang var i luften så skulle det jaggu bare mangle.
     
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Det ene utelukker jo ikke det andre! Kaptein og crew er representanter for flyselskapet og har utvist stor menneskelighet og forståelse overfor to av sine reisende i en ekstraordinær vanskelig og krevende situasjon. Husk også at flyselskapet skal ha gitt ekteparet mulighet til å bruke sine Australia-billetter på ny, på det tidspunkt de selv måtte ønske. Så her er det virkelig selskapet som skal ha ros, ikke bare crewet!
     
  7. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Men med illustrasjonsfoto av et British Airways fly. Greit nok det bare er en illustrasjon, men kanskje greit med et bilde av det aktuelle flyselskapet?
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Sier vel bare litt om journalistene. Tror faktisk bildet er tatt på Sola også, mens saken omhandlet Etihad og Manchester. Det er ikke første gang slikt skjer fra journalister, og blir sikkert ikke siste gang heller.
     
  9. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Og ikke flyr Etihad via Dubai heller.
     
  10. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Ser litt sånn ut basert på omgivelsene. Og akkurat den maskinen har jeg selv flydd med fra Sola.
     
  11. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Flott avgjørelse av kapteinen, skulle nesten bare mangle, men er nok ikke alle crew og alle selskap som hadde gjort dette er jeg redd...

    Mistenker at Dagbladet har "lånt" denne saken fra engelsk media, men ettersom BBC klarer å stille opp med bilde av rett selskap så Dagbladet kan ikke ha lånt alt ;) http://www.bbc.com/news/uk-england-36022686
     
  12. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Det er vondt og godt på samme tid å lese om dette, og uansett en uselvisk beslutning av kapteinen.
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden