Godt i gang med lørdagen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 06. juni 2015.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Interstate 64, fruen har tatt rattet på vei til flyplassen. Ett lite hopp hjem og en times tidsforskjell gjør at man får nyte ettermiddagen hjemme på terrassen, 27 grader og sol meldt.

    Så det et bare å legge hvite og rosa ting på kjøl!

    God tur til Fnate, spiller ingen trille om du ikke hitter "superduper" kantina, de har bare en ting som imponerer der og det er Champersen, de siste 3 gangene jeg har vært der har jeg ikke funnet ett sted å sitte, da jeg var der forrige uke, skulle jeg endre en billett og fikk beskjed om å gå inn i First loungen, serviceskranken var på lunch :p
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hmmm... men...

    Om man ser for seg Tom Cruise rett etter han ble "frelst", og tenker at to foreldre ble like frelst og fikk et like nyfrelst barn på 2-år...

    Da har du familien i 1A/K og 2K. Alle tre hopper i stolene og ler så de faller hver gang ungen skriker. Tror kanskje jeg skal spør om et sete i Club hvis det er ledig.
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Oyyyyyyyyyyyyy. Det suger. Si ifra!!
     
    Fnate liker dette
  4. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    God lørdag! :) Her har dagen gått i bestiling av reiser så nå er eg konkurs på kontoen... Reiser er booket til LHR,FRA,ARN,ZRH.. Så :D Ha en fin helg folkens :)
     
    Fnate and tommy777 like this.
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Da sier quiz-masteren at du ikke var ute med SAS-Plus?
     
    Fnate and tommy777 like this.

Del denne siden