God morgen fra Interstate 64, fruen har tatt rattet på vei til flyplassen. Ett lite hopp hjem og en times tidsforskjell gjør at man får nyte ettermiddagen hjemme på terrassen, 27 grader og sol meldt. Så det et bare å legge hvite og rosa ting på kjøl! God tur til Fnate, spiller ingen trille om du ikke hitter "superduper" kantina, de har bare en ting som imponerer der og det er Champersen, de siste 3 gangene jeg har vært der har jeg ikke funnet ett sted å sitte, da jeg var der forrige uke, skulle jeg endre en billett og fikk beskjed om å gå inn i First loungen, serviceskranken var på lunch
Hmmm... men... Om man ser for seg Tom Cruise rett etter han ble "frelst", og tenker at to foreldre ble like frelst og fikk et like nyfrelst barn på 2-år... Da har du familien i 1A/K og 2K. Alle tre hopper i stolene og ler så de faller hver gang ungen skriker. Tror kanskje jeg skal spør om et sete i Club hvis det er ledig.
God lørdag! Her har dagen gått i bestiling av reiser så nå er eg konkurs på kontoen... Reiser er booket til LHR,FRA,ARN,ZRH.. Så Ha en fin helg folkens