God onsdag og godt nytt år fra Trondheim Lat dag idag, jula er på vei ut huset og hverdagen er igang. Håper 2020 blir et bedre reiseår enn foregående Starter med Oslo-tur 11.januar... Ha en strålende onsdag og et fantastisk 2020
Godt nyttår til alle reiseglade på forumet. Takk for at dere er med på å dele supre bilder og reise skildringer fra store deler av vår verden. Hadde vært artig og vist hvor mange land som har blitt omtalt på dette forumet det siste året. Så får vi bare håpe det komme mange flotte tilbud for reise i år 2020. Godt reiseår til dere alle Ps Ikanovisa har 5 prosent ved alle reisekjøp nå i januar
Godt nyttår! Jeg lurer veldig på om SAS legger ut billige billetter 2. januar som i fjor. Sitter klar med kredittkortet
God nyttår alle sammen. Selv om det ikke ble noen spesielt med feiring i går klarte man å sove til klokken 2 i dag. Men da har jeg i hvert fall klart å holde nyttårsforsettet til Erna; sove mer. God lille lørdag ønskes!
Godt nytt år godtfolk! No ligg 2020 framfor oss, med ubegrensa muligheiter for feilprisingar, oppgraderingar, forbetringar, forsinkelsar, problem og skuffelsar. Om seks timar skal eg vere på OSL og klar for årets fyrste flytur, og i morgon ventar ein ny arbeidsdag. Men fyrst skal resten av riskremen etast opp. Ha ein strålande dag og eit flott nytt år alle sammen!
Godt nyttår folkens! Tung start på det nye året, men det er vel relativt selvforskyldt.. Sofatjeneste og Premier League på tv er alt som skal gjøres idag. Håper alle får et strålende bonusår, fylt med reising og gode opplevelser
Godt nyttår! Nytt år.. nye muligheter og nye valg som må tas. Er som mange andre klar for ny CT opptjening og sitter spent og venter på at appen skal oppdatere seg slik at jeg med sikkerhet vet at kjøpene kommer på 2020.. tidligere idag stod det fortsatt noe om 2019 der. Ellers nærmer tur til New Zealand seg. T14
Godt nyttår! Her er man tilbake på jobb i minus 15 grader. Også store deler av kvelden i går ble tilbrakt her på grunn av ambulansefly. Satser på en rolig ettermiddag, med tid til å lage seg en litt ordentlig middag da det ikke ble det i går. Fortsatt litt over en uke til reiseåret 2020 starter for min del, noe som egentlig er helt greit. Etter en travel jul med mye jobb er det greit å kunne ta det litt med ro den første uka.
Godt nytt år folkens Her startet jeg det nye året med en tur på ski i Nordmarka, ganske rolig i løypene i dag, men noen andre var da også ute og gikk. Ellers har det vært en rolig dag med sport og nyttårskonsert på tv-en, i morgen får man vel ta seg en tur og startet opp det nye arbeidsåret...
Godt nyttår fra Drammen, nå med over 100.000 innbyggere! Starter året med +/- 17.000 miles i lufta i januar. Har valgt tomme seter på alle flightene, så null skam her i gården.
Det har vore mykje snakk om endringar i 2020, men eg kan melde om at rødvinen i SAS loungen er den same som før. Brrrr!
Godt nyttår til alle InsideFlyere! Årets første flyvning er gjennomført og undertegnede er klar for jobb i morgen. Jeg kan melde om pent vær på flyvningen fra Bergen. Ønsker å takke for alle bidragene på forumet i fjor. Jeg er klar for enda et år med galskap!
Godt nyttår alle IF-ere! Takk for galskapen som har vært og for all galskap og herligheter som skal komme. Må si dette forumet har vært en gledelig oppdagelse og som har vekket behov jeg tidligere ikke ante jeg hadde Gleder meg til fortsettelsen. Nyttårsfeiringen gikk rolig for seg. Noe grunnet influensa på meg selv, men også at gjeldsarvingen har gjort at livet nå fortoner seg noe mer avdempet når det kommer til festing Har unnet meg ferie frem til 6. januar, så skal nyte sjukdommen frem til da Heldigvis så er det enkelt å tjene seg opp til første CT fra sofaen også
Godt nyttår til alle fra Molde. Dagens første dag er snar over, opptjening til CT er allerede startet så da er det bare å la reiselysten ta overhånd og plotte inn nye destinasjoner jeg ikke før har besøkt. Takk til alle medlemmer som deler så flittig med egne erfaringer og gode innsidetips for best mulig opptjening og utnyttelse av poengene.