Goood fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 08. jan 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Trondheim
    Bikkjekaldt her idag også, nede i -16 til oss idag....glad jeg har webasto :)
    Det er fredag, og Inside-flyers i barteland( + noen innflydde for anledningen) møtes for en matbit og noen øl i kveld.
    Har du anledning-stikk innom http://brygghus9.no/ fra kl. 1900 :D

    Ha en fantastisk fredag :):):)
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Kos dere!

    Her i hovedstaden er det også bra kaldt, håper ikke det er mye problemer på Gardermoen i dag.
    Har tett skjema etter landing..

    På torsdag klokken siste flight inn for rekvalifisering av EBD, så jeg håper på rollover miles før juni :D
     
    Flemming Poulsen and Baldrick like this.
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag også fra det Sørlandske.
    Minus 5 i dag, og det har snødd i natt.
    Kl 2330 i går kveld kom jeg til å se at kupelyset i bilen sto på. Så da måtte jeg ut i snøstormen og så slått det av. Prøvestartet bilen og det var så vidt den startet. Måtte da måke ut bilen og kjøre meg en tur i håp om at det ville lade opp nok til å få startet i dag morges. Heldigvis klaffet den planen i alle fall.

    Nå er det heldigvis snart helg. Håper å få sove litt da. Tror jeg har sovet 12 timer de siste 4 nettene. Og det merkes på kroppen.

    God helg ønskes!

    upload_2016-1-8_9-23-0.png
     
  4. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!
    Grunnet kulden i Bergen blir det date med mannen i HK istedenfor Beijing første uken i februar. Håpet er at det skal være *litt* varmere der.... :) Spørsmål, sikkert dustete, men som nybegynner i EB får man vel bare være dust inntil man lærer seg... Flyet fra BGO til CPH flys av Cimber. Vil det si at jeg ikke kan ta med en ekstra bagasje som sølvmedlem?

    Dagen i dag skal det altså bestilles noen flybilletter til HK, hotell og noen flybilletter til Tigerstaden. Et lite telefonmøte med redaktøren min blir det også.

    Fin iskald dag til dere alle!

    Xxx.
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Du får tatt med ekstra bagasje som sølvmedlem. "Operated By" er bare annet selskap( Cimber ) ellers er dette som en helt normal SAS-flight å regne.
     
  6. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Phu, det var da endelig bra (litt usikker på om mannen synes det samme, men det kan vi ikke bry oss om)! Takk for hjelpen! :)

    Xxx.
     
  7. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Trondheim.

    LN-FHU sa som det er, det er bikkjekaldt her og jeg er ekstremt glad for at det ikke blåser noe særlig. Har allerede vært så dum at jeg har satt foten ut av leiligheta, ikke ille egentlig, bare veldig kaldt og en luftkvalitet som tar knekken på meg.

    Kom inn fra Bergen i går natt, fine forhold og nattflyvning. Herlig utsikt med alle lysene fra Trondheim. Lar det kompensere for tabben i sikkerhetskontrollen hvor jeg glemte at jeg reiser med to laptoper.

    Brygghus 9 hadde vært helt sjef i dag, men kollisjon med andre planer. Så neste gang!
     
    Flemming Poulsen and LN-FHU like this.
  8. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Syk fredag her i oljebyen. La meg kl 21 i går i håp om å være frisk, men det gikk ikke. Prøvde å gå på jobb, men måtte gi meg etter tre timer.

    I morgen har jeg lagt inn en rundtur til KSU for å få nok flighter til eurobonus challenge. Håper et døgn til i senga vil gjøre kroppen klar til dette.

    Slik formen er nå, frister det ikke med en MR i morgen.
     
    Flemming Poulsen liker dette
  9. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    2016 helg 1: det er ikke bare å bli kvitt snøen. Og mere skal komme.
    Det blir en t/r til CPH i morgen for å drikke kaffe++ i Kongens by.

    God helg, enten du har poeng eller trenger det :)
     
  10. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Jaja, jeg gidder ikke å hoppe rundt i Afrika i economy ombord en 737 i 9 timer uten å få poeng for det, så den fine turen til Cape Town ble kansellert. Får se hvor lang tid det tar før penger er tilbakeført.

    Ellers en fin dag her i Amsterdam, sol og 5 grader. Ønsker dere en flott dag hvor enn dere er! :)
     
  11. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,293
    Bonuspoeng:
    113
    Da var jobbdagen overstått, og det meste av planleggingen for neste reise i boks. Hva er det egentlig man trenger i Samsoniten for å overleve i -18 grader (Nardo), 0 grader (Washington), 35 grader (Melbourne) og gudvethva grader (Bangkok).
    Jo, jeg vet forresten eksakt hva som trengs: Amex og iPhone.
    That's it ;)
    Passer katten til naboen men han er i Thailand, og hadde planer om bare å ha den i yttergangen til naboen. men i morges var vannskålen bunnfrosset, så nå har vi fått oss (permanent?) huskatt som bare slanger seg foran peisen. Må jo sørge godt for dyrene :)
    Skal bare hive meg rundt nå, så er det Inside-møte nede på B9. Ryktene er gode, men har ikke prøvd stedet siden det het noe helt annet. Tipper det blir bra oppkjøring etter julens brakkesyke for oss reisegale :cool:
     
  12. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Da må du huske å ikke gifte deg med noen som er 20-30 år yngre. Jeg blir mellom 80 og 90 før vi kan flytte. Men jeg klager ikke, kjærligheten er viktigst.
     
    SASlovah4evah liker dette
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe...charter-Ida ;)

    God aften fra Chicago. Akkurat kommet hjem fra legen pakkfull av dop. Store ryggproblemer denne uken, håper det gir seg før man setter snuta mot Europa mandag, første flight siden 25. Desember
     
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Er jo mye stein der nede, så du har det vel som plommen i det berømte egget der.... :p
     

Del denne siden