Goood onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fideco, 17. jan 2018.

  1. Fideco

    Fideco Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    Godt plassert på flytoget på vei til LA via ARN. Første langtur i biz for oss, med mc-rabatt og point bargain er jo det et kupp!

    Bytter ut snøen med skogbrann og flash floods i stedet

    Ha en fin en alle sammen!
     
  2. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra gullstua på Osl. Ferden går til München og videre til Kitzbuhel. En uke med ski, renn og fest! :)
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her skal det jobbes...ikke sånn reisegreier :rolleyes::p

    Ha en fantastisk onsdag :):)
     
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    I dag er verdens vakreste by hvit!
    Det ligger et lett hvitt teppe over alt ....
    Det blir sikkert en flott dag!
    Enda 14 dager til neste flytur, riktignok bare til OSL, men fly er fly ...
     
  5. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim. Blir ikke noe reising den nærmeste uka her heller, kun blodslit på kontoret. Ønsker alle en strålende dag!
     
    Kristian and ArthurDent like this.
  6. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hovedstaden. Her på Grorud laver snøen ned igjen. Heldigvis er det bare knappe 80 timer igjen til kursen settes mot varmere strøk. :)
     
    Kristian, ArthurDent and Berlioz like this.
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Kom masse snø her om dagen så da begynner det selvfølgelig å smelte en god del, før det fryser på igjen å går over til skøytebane over alt. Legevakten kommer nok til å forbli operativ i 2018 også.
     
    Kristian and ArthurDent like this.
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183
    God dag frå Stockholm!

    Det har snøa 6-7 cm her i natt, og det var forventa like mykje kollektivkaos som om det var haust og hadde komt lauv på skinnegangane. Då var det berre å reise tidleg og ein hadde ankomst ARN halv tolv. Avgangstid er framleis 14:25 på tavla, men det ser ut som om inkomande fly blir ein time sein frå OSL. Så her er det påfyll med rødt og mental forberedning til forsinkelse.

    Det er heldigvis mykje aktivitet utanfor, så det er ikkje direkte gørrkjedelig å sitje her.

    Ha ein fin dag alle sammen!
    LRM_EXPORT_20180117_125311.jpg

    Baby elephant walk...


    Edit: LN-RRY står i Oslo endå, så då fekk vi nytt fly frå ei svensk innanriksrute og kjem oss kanskje i veg på tid. Slikt er alltid verdt å ta med seg. :)
     
    Last edited: 17. jan 2018
    DanH, Earl, Travellingalf and 6 others like this.
  9. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå Aust-Finnmark!

    Med tolv blå og ein frisk vind frys snørra fast i barten i dag. Ja, det ligg fersk empiri bak denne fråsegna :p

    Heldigvis er det god varme i vedomnen, men nabokatten som innbiller meg [ja, meg] at han har fri tilgang til mine gemakkar, meiner at det ikkje fyrast hardt nok og ligg inne på baderomsgolvet. :rolleyes:

    Vel, ha ein fin dag alle saman, anten det er i lufta, på bakken, i ein snødunge eller under varme himmelstrok!
     
    Last edited: 17. jan 2018
    Earl, Berlioz and Eddie47 like this.
  10. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183
    "Drag västen över huvudet, akta frisyren, och drag til bältet for att stramma västen rundt midjan."

    - Dagens beste frå svensk CC.
     
    Earl, Liza, Travellingalf and 8 others like this.
  11. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    999
    Likes mottatt:
    6,321
    Bonuspoeng:
    163
    God ettermiddag fra gullstua på OSL! Etter basking og baling i snøfonner og slaps har man roet seg ned og er klar for tur.

    Her var buffeten et knepp bedre enn vanlig/forventet: til og med en helt grei chili con carne. Tok bare en liten smaksprøve, for mer er i vente: turen går til FRA, før en SQ-maskin tar meg til SIN (trodde jeg hadde A380, men det er visst en variant av 777. Jaja, får da testet det også). Derfra er det jo bare et lite hopp videre til SYD, så hvorfor ikke ta den i samme slengen... Alt skjer i C, så kombinasjonen av lounger og flighter vil nok holde den verste sulten og tørsten på behørig avstand...B-)

    Ha en fortreffelig dag, uansett om det smøres med Blå Swix eller champis!
     
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    SQ har vel en daglig avgang med A380 og en med 777-300ER om jeg ikke husker helt feil.

    Her på berget er det travle dager, men ikke verre enn at man kan finne litt (?) tid til InsideFlyer også. Veldig kjekt å se stadige nye "fjes" her inne som leser og bidrar!
    Nå skal denne karen straks bort til en kompis for å tappe øl på fat som skal karboneres til dobbelt 40-årslag i slutten av februar. Hørte jeg prøvesmaking?

    Ha en fortsatt fin-fin aften!
     
  13. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    999
    Likes mottatt:
    6,321
    Bonuspoeng:
    163
    Det stemmer nok. Jeg hadde A380 herfra i fjor sommer, og hadde visst overbevist hodet mitt om at de dermed kun brukte akkurat denne maskinen på FRA-SIN. Men hey, ingen fare for min del: jeg får 3 strekk i A380 på denne turen likevel, så jeg flyr inn i natten med intet annet enn høyt og stigende humør! 7 er jo et lykketall, så trippel 7 bare MÅ bli bra, det!:)
     
    Travellingalf liker dette
  14. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,355
    Likes mottatt:
    7,515
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdagskveld fra Oslo. En betraktelig roligere dag på jobb i dag så da har jeg fått tatt igjen litt av det som ikke ble gjort i går, i tillegg slapp jeg unna ett heldagsmøte i dag, noe som gav mulighet til å gjøre unna oppgaver som ellers måtte utsettes til fredag. I morgen blir det heldagsmøte, men siden jeg nå er nesten ajour er sjansen økt for tidlig helg på fredag, og da skal man være fornøyd :)

    Nyt kvelden :)
     
    Kristian liker dette

Del denne siden