Grand hotel Stockholm med spesialtilbud til Eurobonus Diamond

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Peregrin, 07. mars 2019.

  1. Peregrin

    Peregrin EB Lifetime Gold, GHA Titanium, NCC Platinum

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    Ser at Grand i Stockholm har et tilbud på diamant som virker ganske heftig:

    • 15% rabatt
    • Inkludert frokost
    • Gratis inngang til SPA
    • Voucher på SEK 700
    • Mulighet for oppgradert rom

    https://www.grandhotel.se/eurobonus

    I sum virker jo dette veldig lovende. Ble overrasket over å ikke finne noen omtale av dette her i forumet? Noen som har testet tilbudet og har erfaringer eller tips å komme med? Vurderer å prøve dette når jeg skal til Stockholm i stedet for bonusuttak med NCC som var min opprinnelige plan.
     
    RoadKing, Wiolenze, paron and 4 others like this.
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,907
    Bonuspoeng:
    183
    God deal om en skal være bare 1 natt vel, de 700kr er jo per stay
     
  3. Peregrin

    Peregrin EB Lifetime Gold, GHA Titanium, NCC Platinum

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    Da har fruen og jeg testet diamant-tilbudet på Grand i helgen. Ordinær pris var 3200,- per natt, så med 15% rabatt ble det 2720,- for superior rom uten utsikt (som er laveste romkategori). Dette er en fleksibel pris som kan avbestilles helt frem til ankomstdagen. Ved bestilling direkte til hotellet har jeg sett priser ned i 2190,- per natt i helg, men det er ikke fleksibel pris. Det er også viktig å huske at Grand sine priser IKKE inkluderer frokost, noe spesialtilbudet via SAS Diamond gjør. Med tanke på at frokost koster 345,- per person, så utgjør dette i praksis 690,- kr. i rabatt per natt i tillegg til de 15%.

    I diamant-tilbudet ligger det mulighet for tidlig innsjekk og/eller sen utsjekk. Dagen før ankomst sendte jeg derfor en epost og spurte om innsjekk kl. 13. Jeg spurte samtidig om mulighet for oppgradering med henvisning til diamanttilbudet. Fikk raskt svar om at de ikke kunne garantere tidlig innsjekk, men derimot kunne de garantere oppgradering til deluxe-rom. Når vi ankom litt før kl. 13 var imidlertid rommet klart, og samtidig fikk vi nok en oppgradering, denne gangen til juniorsuite.

    Rommet var rett og slett helt fantastisk, med et gjennomført nivå på finish og renhold som er langt utover det vanlige. Sengen var et kapittel for seg. 210 cm bred, og med fantastiske puter og sengetøy. Den beste senga jeg har sovet i. Dermed endte det med at vi tilbrakte mesteparten av tiden på rommet, men vi benyttet oss av spa begge dager. Treningsrommet og spa var av svært høy klasse, og bør testes ut! Inngang til spa er inkludert for alle hotellets gjester, ikke bare via SAS.

    Frokosten inkludert i tilbudet er enten buffet på Verandaen eller kontinental i Cadierbaren. I Cadierbaren er det servering ved bordet. Du får en kurv med diverse brød, samt litt ost, kjøtt og diverse syltetøy. Kaffe/te og ferskpresset OJ. Enkelt, men av høy kvalitet. Varmretter kan bestilles mot et solid tillegg. Ved innsjekk fikk vi opplyst at frokost i Cadier inkluderte en eggerett, men det fikk jeg ikke gehør for hos servitøren. Sendte han til og med ut for å dobbeltsjekke, men fortsatt med negativt resultat. Uansett var det mer enn nok mat uten egg. Den andre dagen prøvde vi buffeten, som var bra men egentlig ikke bedre enn det man får på gode hotell i Norge. Jeg ville nok foretrukket å spise i baren begge dager, da dette er mer avslappende og stilfullt, og jeg dessuten er ganske lei av hotellbuffeter.

    Voucheren på 700,- kan brukes på behandling i spa eller på de fleste av hotellets restauranter og barer. Vi spiste lunsj på Verandaen, noe som kan anbefales.

    Alt i alt hadde vi et strålende opphold. Noe av dette kan tilskrives den solide oppgraderingen som man ikke kan ta for gitt ved senere opphold, men inntrykket var i alle fall at det er en reell sjanse for oppgradering ved bruk av dette tilbudet. Prismessig synes jeg tilbudet er svært godt, og vil helt klart benytte meg av det neste gang jeg skal til Stockholm også.
     
    mathiasfe, RoadKing, Kalsnes and 20 others like this.
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Utrolig hva man kan få til når blårussen på Frøsundavik og blårussen på Grand møtes på Stureplan for fika og sjampis.
     
  5. Peregrin

    Peregrin EB Lifetime Gold, GHA Titanium, NCC Platinum

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    Glemte å nevne at det skal være 1 SEK = 1 Eurobonus poeng på dette tilbudet, så det bør være noen tusen poeng på vei. Det er også verdt å ta med seg...
     
    holmen liker dette

Del denne siden