God formiddag og god 1. mai! For syv år siden på denne dato var jeg på dagstur BGO-OSL-ARN-HEL-ARN-CPH-BGO for å sikre gullkortet, og for nøyaktig fire år siden så boardingkortet slik ut (midtsete foran døren på rad null): 1. mai i år skal derimot brukes til å se Premier League, grilling og nyte god drikke. Ha en fin lørdag!
Det står jo i første post.. Og for oss som er mer opptatt av film enn sport, så er han en kjent type.
Apropos tilbake til normale tilstander. CNN: People are ready to have sex again, condom sales are surging. https://edition.cnn.com/2021/business/condoms-durex-trojan-sex
God tidlig kveld frå det Vestlandske. Her har det gått i Paracet og ikkje Champagne i dag. Var litt for ivrig med hagearbeidet i går kveld og tråkket vist litt over. Var heilt fin i går når eg gikk og la meg, men når eg sto opp i dag hogg smerten til. Så det blei sofadag i dag. Ha ein vidunderlig dag videre til dere som ikkje er på skadebenken.
Vindusvask og rydding av hus. Har fått et bud på huset jeg er i ferd med og legge ut før det offisielt er ute på markedet. Tenker jeg gir de et motbud på mandag.
Mulig det....jeg reiste helt til andre siden av flyplassen i går og fant overraskende gode drikkevarer...