Gratulerer med ny innpakning. POST DIN FEEDBACK HER!

Tråd i 'Nyheter' startet av LN-FHU, 02. okt 2015.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Der arbejdes på det ;)
     
  2. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Håper også det blir mulighet for å bruke tapatalk i fremtiden :)
     
    BangkokBob liker dette
  3. rkvalvaa

    rkvalvaa Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Gratulerer så mye med ny site, dette tror jeg blir veldig bra på sikt :)
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Husker ikke at man er innlogget ... mye 'dodgy' reklamer, som pensonsscam osv .. men det er det kanskje ikke dere som styrer,
     
  5. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Mye er allerede sagt-bonusfeber var en fryd på mobil, insideflyer er FORELØPIG ekstremt tregt, uoversiktlig, og med veldig tungvinte løsninger på menyer/valg. Og reklamen......

    Men er sikker på at mye blir endret til det bedre i løpet av betatestingen :)
     
    Scandi and Vegard like this.
  6. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Virker som om siden hopper litt for langt ned, når jeg skal inn på nye poster i en tråd.

    Bruker Safari, Mac, og El Capitan OSX.
     
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har en liten ting jeg plages litt med -- den lille menyknappen som følger etter når du scroller nedover på mobilen. Den forsvinner når du scroller, men dukker opp når du pauser, så for min del blir det fort en konkurranse i å aldri la den dukke frem og ha kontinuerlig bittelitt scrolling.

    Skulle gjerne sett at den enten var der permanent, eller at den kom frem når man scroller såvidt opp, altså tilsvarende Safari på iOS gjør med menybaren nede.
     
  8. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Skulle gjerne sett bedre utnyttelse av bredden. Tekst i forumposter er hva, 1/3 av skjermbredden på mine 13" og 900 pixler i bredden
     
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med ny profil og ikke minst et knall party på Oslo S. Storkoste meg og ble kjent med flere trivelige forumvenner :).

    Jeg brukte de nye sidene på pc fra jobb før jeg dro, og likte det veldig godt. Uvant navigering, men det er vel en vanesak tenker jeg.

    Dog som andre har påpekt, på mobil drukner det "faglige" i reklame. Reklame må vi leve med, men det må ikke bli så man opplever det som et slit å komme dit man ønsker :)
     
  10. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Layouten har ett godt utgangspunkt for å bli skikkelig bra, til å være beta er det jo ikke så gale. Liker fonter og farger.

    Ellers går det utrolig tregt på mobil, like tregt som en bruker tjære til å vaske opp med isteden for Zalo. Ellers lagger menyen som følger etter en som en scroller. Trykker en f. eks på Forums skjer det ikke en puck innimellom. Andre ganger får en opp undermenyene. Mens av å til går en rett til hovedoversikten for forumet.

    Mulig bare hos meg, men skriver man ettett ord og trykker mellomromstasten så skriver en ordet to ganger etterhverandre som ett ord. Og lager ikkemellomrommet en skulle hatt. Eks: ettett lengre opp i siste avsnitt
     
    Last edited: 03. okt 2015
  11. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Ser at flere har nevnt det. Men sidebaren mens man er i forumet er litt unødvendig stor i bredde. Samt mye luft som kunne ha vært brukt på sidene. Blir veldig smalt å lese på forumet med dette formatet..
     
  12. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    "Sidebadgen" bør være mye mindre synes jeg. Hvis noen poster bare et par linjer, som ofte skjer, så fyller likevel postingen nesten hele skjermen.

    Og størrelsen på reklamen må bli mindre. Innloggingsknapp er vanskelig å finne. Når jeg trykker på < nyheter >, så kommer jeg stadig bort i overlay med undermenyen til feltet over.
     
  13. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Mye som ble unødvendig vanskelig, feks innloggingen.. og den lar meg logge inn igjen og igjen selvom jeg er pålogget.
     
  14. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Hva er Mandrill, Traxo og min "Travel Manager Account"?
     
    Scandi, AndersB and Darkcho like this.
  15. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg saknar tidspunktet for siste post i forumoversikta. Er dette noko som kan dukke opp igjen? Eg har gjerne brukt dette for å få oversikt over kva forum det har komt nye postar på, sjølv om eg gjerne ikkje har lest alle postane på det forumet før.
     
    skuddsikker liker dette
  16. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    "In thread commercials" er verste sort. Aldri sett på seriøse fora tidligere, kun halvseriøse gamersider etc. Få dem vekk. Tror tråden er ferdig hver gang jeg kommer til en av dissse og at det er en "bottom banner"..

    Ellers enig i veeeeldig mye av det de andre i denne tråden har tatt opp!

    Også savner jeg en "back to top"-knapp nederst på hver side.. Eller har jeg bare ikke funnet den??
     
    Asbjorto, Scandi, TOS_EBG and 3 others like this.
  17. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Hva trykker jeg på for å logge ut?
    Jeg klarer bare ikke å se dette.

    ....etter enda mer snoking så fant jeg ut av det! All good :)
     
    Last edited: 03. okt 2015
  18. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer med ny innpakning :) fortsatt litt uvant og litt uoversiktlig på telefon. Regner med at dette vil bedre seg etterhvert som man bli vant.

    Takk for en super sammenkomst i går :)
     
  19. wacz016

    wacz016 Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Sponsorbanner på PC bryr meg ikke, den er så liten som den burde være. På mobilen syns jeg den er veldig irriterende. Greit at den er på forsiden, men på andre sider kunne den gjerne forsvunnet når jeg begynte å scrolle f. eks.
     
  20. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Hei. Gratulerer med ny innpakning, her kjem litt feedback (kritikk ;))

    1) Forumet er vesentlig tregare enn det var før. Dette er nok sikkert (forhåpentligvis) innkjøringsproblemer, som vert optimalisert etter kvart.

    2) Kvar er "mark all forums as read"-knappen? Er denne fjerna, eller er det berre eg som ikkje finn den? EDIT: Fann denne knappen til slutt. Den er å finne i kontrollpanelet aller øverst under FORUMS :)

    3) På forum-forsida gjekk det an å sjå kva tid det var sist posta eit innlegg i sub-forumet (f.eks. "Yesterday 18:03", dette er ikkje lenger synleg.

    4) Sjølve tekstboksane i forumet utnyttar, i beste fall, 50% av bredden på skjermen. For ein lang tråd (som no vert ENDÅ lenger) er dette ekstremt dårlig utnytting av plassen, då det einaste som tar opp plass "på sidene" er kontrollpanelet samt reklamebanners, men dei eksisterer jo kun aller øverst på sida.

    5) Fonten gjer det vanskjeleg å sjå forskjell på om det er eit nytt innlegg i tråden eller ikkje (bold vs. non-bold), spesielt når det er allereie leste sticky-trådar øverst.
     
    Last edited: 03. okt 2015
    view liker dette

Del denne siden