Gratulerer med ny innpakning. POST DIN FEEDBACK HER!

Tråd i 'Nyheter' startet av LN-FHU, 02. okt 2015.

  1. Franco63

    Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    162
    Bonuspoeng:
    43
    Når du går inn på den meny knappen som dukker frem og trykker på forum så får du opp det du lurer på :) image.png
     
  2. Heoe5

    Heoe5 Medlem

    Innlegg:
    64
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Gratulere med nytt navn, ny logo og såpass nytenkende konsept. Gleder meg til de neste ukene!
     
  3. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Skal innrømme at jeg måtte lete en stund før jeg skjønte hvor innloggingen var, å gjemme den bak "Bli medlem" er forvirrende. Selv ved senere innlogginger må det litt tenking før jeg kommer på hvor den er.

    tl;dr Få innloggingsskjema godt synlig.
     
  4. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    Grattis med nytt navn og innhold:)

    Forsiden er ekstremt rotete og uoversiktlig,her bør det forenkles og ryddes opp. Mobil er helt håpløst på disse sidene,mens iPad og pc fungerer fint. Dere bør prioritere å tilrettelegge for mobil asap siden jeg tipper det er mange som bruker dette. Hvis ikke risikerer dere å miste mange besøkende. Vi gidder ikke vente til langt uti november før ting blir på stell,.. ;)
     
  5. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Vil tro det blir bra på mobil etterhvert å, bonusfeber var jo helt knallers der. Og med tanke på hvem lesere av InsideFlyer er, så er det folk som er på farta mere nesten enn de er hjemme. Og da å hyppige lesere av InsideFlyer på mobile enheter vil være. Må gi gutta boys og muligens jentene girls noe tid til å optimalisere siden. Vært oppe under to døgn bare :)
     
  6. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Vel, skal ikke si hva jeg mener om SAS og dems infrastruktur på IT. Da hadde jeg ikke blitt ferdig før 14:34 på onsdag kommende uke og da med negativt resultat av meningene. Pluss dette handler ikke om SAS, så ferdig med den debatten likegodt med engang. :)

    Husk dette er en Beta, og smelle opp noe som ikke tester er vel å dra det noe langt. De har holdt på noen måneder så vidt jeg har fått meg.

    Åssen ville du testet betaversjonen før en lanserte endelig versjon? Forumet her er jo basert på Xenforo som å Bonusfeber var vel. Forumet ser jo likt ut som du ser. Treghet er jo så godt å teste i full skala før noen som er her tester faktisk.

    Ville du hatt 15-20000 brukere som testet betaversjonen hvor mye forumet tålte før det går like trekt som en malerkosten med tjære? Og det er jo det en gjør nå da på ett vis. Og en skal komme med feedback..

    Vil påstå det at det er vi daglige brukere som tester og gir feedback enn om de hadde finne en gjeng andre bare for å teste betaversjonen. Og ikke vi hadde sluppet til før siden var fullstendig optimalisert...
     
    Last edited: 04. okt 2015
  7. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Grattis nok en gang med ny side, InsideFlyer navnet står opp igjen fra de døde (ref papirutgaven) :) Spennende med et globalt brand som det nå blir, tipper det kommer mye rundt dette her fremover fra House of Miles gjengen.

    Rent teknisk så var det ikke umiddelbart en fryd for brukeren. Først og fremst får jeg mark av at ting går treigt, er det bare meg som synes det tar sykt lang tid å laste sidene?

    Så savner jeg at man på forsiden av forumet kunne se dato/klokkeslett for siste post.

    Mobilversjonen var meget bra før, men nå ble jeg helt overmannet av reklame banners så jeg lukket det bare igjen. Det gjelder å finne krysningspunktet mellom akseptabel reklame eksponering på mobil og punktet hvor brukeren bir beng og ikke gidder mer.

    Litt fine-tuning og justeringer her og der så er jeg sikker på at dette blir et knall forum også fremover for alle som er opptatt av poeng og reiser!
     
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Som flere sier er mobilsidene mye tregere enn før.
    Jeg kan ikke finne noen husk meg knapp som på pc så må logge på igjen hele tiden..
    Hvor datatrafikkvennlige er de nye sidene? Det var tidligere et argument mot tapatalk, sidene brukte lite data uansett.
     
  9. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    For være enige om å ha forskjellig syn på saken da, ellers diskuterer en forsatt dette når påskemarsipanen er på vei til butikkene. Case closed. :)
     
  10. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,305
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    En ting jeg har erfart de siste dagene er at jeg har følelsen av at jeg blir "kastet ut" mye oftere på iPad'en nå en på det gamle forumet. Det jeg tenker på er at jeg har inntrykk av at jeg må logge inn omtrent hver gang jeg går inn, før kunne det gå dager mellom hver gang jeg måtte logge inn...
     
  11. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Deisgnet byrjar å gro på meg, så eg er ikkje så kritisk som eg var tidlegare. MEN! Dei to store ankepunkta for meg er hastigheten på forumet (det er til tider sirupstregt), og som tidlegare nevnt eit "last post" (med klokkeslett og dato) på hovudoversikta over forumene.
     
  12. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor haker man av for "forbli innlogget"?
     
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,753
    Bonuspoeng:
    183
    Tror du kan hake av på det når du logger inn på innloggingsboksen under alt innholdet, men ikke når du klikker på den lille personen i høyre hjørne under jordkloden og mailikonet.
     
  14. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Så lenge det er reklame her, er jeg en kunde. Det er ikke slik at de mangler ressurser heller, så hadde det vært en beta, så burde de fjernet reklamen og fikset sidene først.
     
  15. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    What he said.
    I tillegg:
    Når man bruker popup menyen og prøver under menyene til feks forum eller nyheter så bare går den til forum eller nyheter uten å la undermeny bli stående.
    En mobilside må ha en enkel hook som gjør at leser får lyst til å navigere videre og finne artikler og innlegg.
    Jeg har ikke sjekket forumet så lite som etter launch på fredag.
    Me. Not. Like. Sorry.
     
    Joachim and Darkcho like this.
  16. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    100% enig med han ovenfor. Har nesten ikke sjekket forumet etter denne oppdateringen. Fra å ha et forum med topp brukervennlighet, er vi nå i helt andre enden av skalaen. På mobil er det helt krise, der sjekker jeg ikke forumet lengre. Alt fra å logge inn, gå inn i forumet, samt å lese i forumet er direkte dårlig. Helt greit med nytt design på fronten, litt endring blir folk aldri enige om er fint eller dårlig, men forumet har gått fra klasse til helt krise.
     
    corvette8, Asbjorto, Are and 2 others like this.
  17. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har gått over til pc for å aksessere forumet, det går rett og slett ikke å bruke mobil. Dessverre, med krav til pc, så vil frekvensen gå ned.
    Håper dette ordner seg snart.
     
  18. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Er det flere som opplever at siden er fryktelig treg? o_O
     
    Blaa liker dette
  19. Muts

    Muts Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    18
    Ufattelig tregt på mobil, så tregt at jeg nesten ikke gidder lese lenger..
    Og den svarte menyknappen som dukker opp ved scrolling er veldig irriterende!

    Ellers tror jeg dette blir bra :)
     
  20. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Det er mye sirup om dagen ja… skulle tro noen hadde veltet en trillebår med Carlsberg i insideflyer.no serveren på fredagskvelden :p
     

Del denne siden