Gratulerer med ny innpakning. POST DIN FEEDBACK HER!

Tråd i 'Nyheter' startet av LN-FHU, 02. okt 2015.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei som iMac - misbruker, synes jeg dette går tregere enn tidligere.
    Flott design og mye nye funksjonalitet.
    95% er sikker vane, 5% er KMM -kos med misnøye.

    Jeg er positiv, og gleder meg til en helg i Dubai på Emirates regning :)
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    ?:eek: helg i dubai
     
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Les mail i forumet fra @tommy777 - hvis man deler og deltar hardt for å markedsføre det nye forumet, er man med i trekningen av en helge tur for 2 personer (antar C-class) og 3 netter på Hyatt.
     
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg vil si at om man tar utgangspunkt i oppsettet som var på bonusfeber forum, så man har kommet veldig langt når IT skal begynne å justere dette nye! For pr. nå er det som nevnt, mye med brukeropplevelsen som har gått feil vei!

    Viktig at medlemmene husker at her har man lansert helt nytt system for en rekke land, så jeg er sikker på at når man nå får en mer ensartet plattform vil det bli mye lettere for de som drifter å gjøre endringer og justeringer uten å måtte ta hensyn til en million lokale tilpasninger..
     
    tommy777 and pgaa like this.
  5. Yeager

    Yeager Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Finner ingen logout-mulighet! Funker heller ikke å registrere lojalitetsprogram, har prøvd flere ganger. Bruker Ipad.
     
  6. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Om du scroller ned eller til venstre side som det blir på iPad til "profilen" din og trykker første ikonet på linjen som heter Notification Center, da får du opp profilside og Logg ut i bunnen der. tmp_13385-Screenshot_2015-10-05-04-58-54-1658631571.png
     
  7. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Man hadde da trillebår på fredag når treffet var, grønne flasker oppi til å med var det. Om det var Carlsberg la jeg ikke merke til. Men det kantet ikke, var heller ingen servere i nærheten :D
     
  8. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    For tidlig å gi feedback på design. Til det er alle endringer uvant og føles "feil" innledningsvis. Går seg nok til.

    Noen små ting er det likevel verdt å ta tak i tidlig:
    1. Innloggingen var bortgjemt. Går seg kanskje til? Foretrekker store åpne felt som er lette å treffe med pekeren ;)
    2. Man MÅ få på plass timestamp for når siste post ble gjort i trådene som vises på forumforsiden.
    3. Banneret øverst med nyheter som roterer bør kun inneholde tilbud som fortsatt er gyldig. Gjerne timestamp for publisering også.
     
    mka83 and LN-FHU like this.
  9. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Fungerer bedre på iPad enn iPhone synes, jeg. Men mulig jeg har blitt en gammel konservativ mann som synes alt var bedre før.. Uansett, frisk pust!
     
    Are liker dette
  10. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Så langt er inntrykket mitt at det er blitt utrolig tregt... I tillegg så syntes jeg det er litt vel mye støy med alt som er på høyresiden der og plass utnyttelsen er dårlig. Er jo mer "whitespace", linker og reklame i forhold til forum innhold f.eks.

    Har ikke lest forumet nå siden lanseringa, men får håpe det går seg til.
     
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg lurer ogs på det, er det del av "Inside-flyer" eller er det en tredjepart?
     
  12. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
  13. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, mandrill er new-mail-tjeneste, greit nok, men er Traxo en del av Inside-flyer-sfæren?
     
  14. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Tydeligvis noe som administrerer det en har under Verktøy-delen her når det gjelder lojalitetsprogram og booking som hentes opp

    https://www.traxo.com/
     
  15. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Savner muligheten til å gå tilbake til forumet under siste post.
    Tidligere var dette en smal sak, nå må en scrolle helt til toppen for dette, tar mye tid på mobil...
     
  16. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg synes designet er rotete, men det venner man seg sikkert til. Det problematiske er mangelen på oppdateringer. Det skal ikke gå mange dagene for at lesere som ikke finner noe nytt når de går inn på siden, vil slutte å oppsøke den.

    Jeg vet ikke grunnen til at det har blitt sånn, er det noen sentrale personer som har hoppet av?
     
    corvette8 and Berlioz like this.
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Neida, ikke noe dramatikk her.

    Istedetfor å endre alt fortløpende, har vi bestemt oss for en ukentlig oppdatering hver fredag de neste 4 fredagene. Dette er ikke bare teknisk fiks, feil, optimering, men også en rekke andre nyheter som er planlagt. Vi har lansert to verktøy under verktøystab'en. Det kommer 8 til.

    Så 2.0 kommer ut på fredag.
     
  18. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Kanskje rette litt på Google translate-feilene? Sånn som dette: Share = Aksje... :p
     

    Attached Files:

    Baldrick, GinTonic, anders82 and 2 others like this.
  19. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Travel manager.JPG La til en Booking.com konto i min Travel manager, men jeg bruker denne lite og Traxo får ikke kontakt med den. Men det er umulig å fjerne den, det mangler den lille menyboksen der man kan redigere eller slette kontoen. Fix please!
     
    Last edited: 10. okt 2015
  20. LN-BEF

    LN-BEF Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    8
    Førsteinntrykket er veldig bra her. Jeg fikk logget inn først idag. Likte designet både på pc og telefon. Likte og det som gjemte seg bak verktøy tabben. Dette blir bra, stå på :)
     

Del denne siden