Gratulerer med ny innpakning. POST DIN FEEDBACK HER!

Tråd i 'Nyheter' startet av LN-FHU, 02. okt 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Det samme skjer med meg også. Kjører samme pakke som deg.

    Ellers er jeg enig i mye av det som skrives i denne tråden. Jeg synes fortsatt det går for tregt, spesielt på mobil. Jeg har alltid brukt "Nye Innlegg" funksjonen mye tidligere, men nå synes jeg det er mye mer omstendelig å finne denne enn det var. Dette gjelder også spesielt på mobil. Jeg skulle ønske at der var en egen "knapp" som alltid var synlig, i bunn eller topp, som man kunne trykke på for å komme tilbake til en oppdatert liste over "Nye Innlegg".
     
    Last edited: 09. okt 2015
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Opplever at deler av en ulest post kommer under menylinja (Det svarte båndet med FORSIDEN, FORUMS, NYHETER osv)
    Iphone 5S og Internet explorer på Windows 10
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp, det er akkurat det samme som skjer her med meg også.
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    8-10 sekunders ventetid på hver sidelasting ... høres lite ut, men blir fort irriterende.
     
    TOS_EBG and Flemming Poulsen like this.
  5. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    927
    Likes mottatt:
    2,076
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her. Gjør at jeg ikke feks ikke leser alle trådene på forum som jeg kanskje ellers ville ha gjort.
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    På hvilken device?

    Her i nord Norge på iPad, moderns stinkaru ADSL er det fortsatt ikke superraskt, men 2-3 sekund på forumet i dag. Mye bedre enn tidligere i uken
     
  7. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    9sek chrome Xperia Z3 Compact 4G Telenor på OSL akkurat nuh.
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Ca. 8 sekunder her også. Sitter med nå med Safari på en MacBook Air og fiberlinje. Bør kanskje gå noen sekunder raskere med Chrome. Og med Safari på iPhone 6 går det minst 8-10 sekunder. Altfor lenge.
     
  9. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    927
    Likes mottatt:
    2,076
    Bonuspoeng:
    93
    Alt mellom 5 og 10 sekunder her i Ålesund i Chrome i 64bit Windows 10 på en kraftig spill-PC. Linja er 4G fra Chess (typisk 100ms 60MBit).
     
  10. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Også lang sidelasting her i Son, Akershus
     
  11. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    TIlsvarende her i Ås, Akershus. Har talt fem sekunder de siste par gangene. Det nærmer seg akseptabelt for min del, og er mye bedre enn sist.

    En annen ting jeg ønsker meg:

    Kan det "banneret" med oversikt over hvor i forumet jeg befinner meg kortes inn slik at det følger hvor langt forumet er, og ikke under artikler på høyre side? Mye scrolling når det er få innlegg på siden. Håper noen skjønner hva jeg mener.
     
  12. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    teller 7 sekunder her i kr.sand.
    Hvordan er 5 sekunder akseptabelt?
    Vg lastes på under 1 sekund å er vel en side som har mye reklame osv. 7 sekunder for og laste en nettside er vel tilbake til ISDN?`:eek: alt for trengt i 2015
     
    Kjakan liker dette
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Windows 8 pc fra gullstua på Kastrup. Får feil på at siden ikke finnes... Tar lang tid å laste sider. Nei, dette er ikke bra :(
     
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg merker nå at jeg bruker mobilen mindre og mindre til å lese forumet her inne pga irriterende store reklamebannere med merkelig plassering, treg lasting og ikke minst mye mer trykking for å navigere rundt. Men jeg håper og tror at vi vil se forbedringer på alt dette etterhvert. Jeg håper bare ikke det tar altfor lang tid både for å unngå å miste medlemmer, miste trafikk og nye innlegg og at mulige nye medlemmer blir "skremt" fra å delta.
     
    Flemming Poulsen liker dette
  15. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    Nøkkelordet er at det nærmer seg. Var mye verre før. Da rakk jeg fint å bytte fane og gjøre noe annet mens jeg ventet på at neste side åpnet seg. I tillegg er det ganske lurvete nett hos meg, så VG kan fort bruke noen sekunder den og.
     
  16. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Kan ikke benytte forumet på mobilen lengre. Det går tregt som fy og helt seriøst så kræsjer forumet "Safari" om jeg har den oppe. Selv om det ikke er den aktive fanen.

    Dessverre ubrukelig for meg om dagen på mobil, så får kun vært innom når jeg har en PC tilgjengelig.
     
  17. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Slet med å få slettet en konto jeg også, hvor jeg ikke husket passord. Når jeg endelig fikk ordnet opp i passordproblemet, fikk jeg valg om å slette... Så virker som om det muligens er en liten bug i systemet vedrørende kontoer som systemet ikke får bekreftet.


    Som mange over også nevner, det tar tid å laste siden her... Men la merke til en sak litt tilfeldig. Var plutselig ikke innlogget, da loadet siden vesentlig raskere enn når jeg er innlogget...
     
  18. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,840
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Det er treigheten som er killer fortsatt.. 8-10 sek per side, slikt er man ikke vant med. Skulle tro det var nedlasting av pr0n i Netscape i 1994 på 28.8 k dial-up… just sayin. Okei, kanskje ikke like ille, men sabla irriterende.

    Må vel har vært merkbart nedgang i besøkende, antall klikk og postinger siden re-launch?
     
  19. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg synes også det er merkbart mye mindre aktivitet her inne..
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg må bare gi mitt besyv med. Har ikke brukt telefonen omtrent siden den nye siden kom. Og jeg savner det.
    PC blir ikke like ofte, og da blir det til tider veldig mye å ta igjen, og dette begynner å bli veldig tidkrevende. Så jeg skummer gjennom tråder som jeg "antar" er mindre interessante. Da kan jeg gå glipp av ting & ting...
     

Del denne siden