Gratulerer med ny innpakning. POST DIN FEEDBACK HER!

Tråd i 'Nyheter' startet av LN-FHU, 02. okt 2015.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her. Ca 8 sekunder på Android med 4G midt i Oslo.
    Jeg synes dette går på forumgleden løs og håper vi fort ser en forbedring.
     
    tommy777 liker dette
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,761
    Bonuspoeng:
    183
    På en positiv side, med LTE/4G i Malaysia tok det også 8-9 sekunder, så der gikk det overraskende fort.
     
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Win7 og Firefox.

    Litt kjappere på Pad ..
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    I dag har jeg nesten ikke prøvd med mobilen i det hele tatt, men i dag tidlig og i går kveld så crashet faktisk Safari på iOS (iPhone 6) flere ganger når jeg prøvde å oppdatere forumet. Det virker også som at Safari henger litt og blir tregere bare av at insideflyer/forumet ligger i bakgrunnen (dette gjelder også på mobil).
     
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Nemlig.. Same here..
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    I dag opplever jeg at hastigheten har blitt dårlig igjen. D' herrer operatører får ha meg unnskyldt, men jeg gidder ikke sitte med stoppeklokke, det er kjekt når man opererer med marginale forskjeller, det her er for mye.
     
  7. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Dere kan doble mengden reklame....bleier, tannkrem, tennplugger, boller uten rosin, kokte grillpølser....whatever....bare dere fixer hastigheten!
     
  8. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Websiden blir bedre og bedre for hver dag.
    Forslag:
    I popup sidebaren/forum, kan avansert søk og nye innlegg bytte plass så slipper jeg scrolle ned for å komme til nye innlegg..
    image.png
    Ser slik ut på iphone 5.
     
    mhsalv liker dette
  9. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Slik ser det ut nå jeg åpner en tilfeldig post på forumet, og dette er på en 17,3" laptop.....Liker det ikkje! Header området stjeler alt for mye plass, man ser jo nesten ingenting av selve forumposten. Så det blir mye scrolling....

    IF.PNG
     
  10. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Enig med du. Skulle likt at alle sidene var zoomet mer ut slik at man ser mer. Nå som de fleste smarttelefoner har store skjermen så trenger man ikke gammeldags mobilklient lenger.
    De som besøker disse sidene vil ha iøynefallende informasjon med en gang. Bannere og reklame gjør at folk skyr bort. Og som @Herlov nevner i en annen post så vises nettopp dette i at aktiviteten har falt etter launch av ny side. Eller tar jeg feil her?
    Ett kjapt klikk på boarding.no viser ett oppsett jeg liker bedre. Veldig gammeldags men jeg kan enkelt navigere og få mye informasjon uten å klikke på noe..
     
    Last edited: 16. okt 2015
  11. corvette8

    corvette8 Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    Hva skjer her egentlig? Siden er jo fullstendig statisk, gidder snart ikke sjekke inn her mer. Det skjer jo ingenting? Nyhetene er de samme, innleggene er jo mer eller mindre borte osv?
    Har medlemmene emigrert til andre sider og i så fall hvilke alternativer finnes?
     
    NoLimit liker dette
  12. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    Enig med corvette8 over. Insideflyer er på god vei til å ødelegge alt det positive bonusfeber klarte å bygge opp over flere år. Forumet virker helt dødt, og forsiden på insideflyer er jo en vits. Det er bare gamle artikler som pryder forsiden for tiden. Hva er det ledelsen tenker med?

    Hvorfor valgte man å forandre plattform og struktur til noe så uferdig produkt som dette? Jeg vil påstå at dette er en skandale og at dere ødelegger "bonusfeber" kulturen dag for dag.

    Det med at dere kun kjører oppdateringer hver fredag når produktet er så dårlig er ikke holdbart. Alt bør fikses umiddelbart! Ikke ta ting trinn for trinn. Det gagner ingen.
     
  13. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Det er jo selvsagt noe av problemet også.. Lovnader som ikke holdes. Nå er det fredag, x-antall dager siden vinner av konkurransen med Emirates skulle vært kåret. Ingenting skjer. Altså, hvor er seriøsiteten?

    Bonusfeber sjekket jeg 3-4 ganger om dagen, Insideflyer sjekkes knapt. Flyprat.no har tatt over den biten for å si det mildt. Aktiviteten har stupt, og det later til å bli mindre her for hver dag som går. Den første siden som etter opp et forum ala bonusfeber og lar medlemmene poste fritt, har en suksess gående.
     
    view liker dette
  14. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Har blitt det samme for meg nå, jeg tilbringer mesteparten av dagene foran div skjermer, og klikket inn da inn på det gamle forumet et utall antall ganger om dagen av nysgjerrighet & interesse..
    Men etter oppdateringen til Insideflyer, så er dette er redusert til maks 2 - 3 ganger i uken, og jeg har begynt å glemme litt av siten, særlig siden jeg også har også inntrykk av at det er mye mindre aktivitet her nå.
     
  15. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Nå går det så det griner hos meg hvert fall. Liker :)
     
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her! Dette er supert og jeg håper også at dette vil gjenspeiles i aktiviteten, både her inne på forumet og selve hovedsiden.
     
  17. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Vi får alle bidra til det!
     
    da9l9ls1 and Travellingalf like this.
  18. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Nå etter FTU så blir det nok bra :)
     
    Kjakan liker dette
  19. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Er det bare jeg som savner informasjon om tidspunkt for siste post (og gjerne av hvem) i hvert underforum på oversiktssiden til forumet? Jeg syntes det er tungvint å måtte åpne hver forumseksjon for å se om det er noe nytt.
     
  20. vthise

    vthise EBD

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg "oppdaget" bonusfeber.no i sommer, og brukte det mye utover høsten. Etter insideflyer.no ble lansert husker jeg å gå innom 1 gang i uken - ingenting som er nytt på forsiden, vanskelig å få med seg om det er noen nye tråder som er verd å følge med på. For å si det kort; oppsiden som var der med bonusfeber.no er borte, og nedsiden (mindre effektiv på jobb) er like stor = bruker mindre tid her.
     

Del denne siden