Gratulerer med ny innpakning. POST DIN FEEDBACK HER!

Tråd i 'Nyheter' startet av LN-FHU, 02. okt 2015.

1. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bruker konsekvent "Nye innlegg". Da får jeg bare opp de innleggene i de trådene (eller ev. nye tråder) som jeg ikke har lest tidligere.

Helikopter liker dette
  2. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    571
    Bonuspoeng:
    93
    http://insideflyer.no/forums/find-new/posts

3. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Det er sikkert nevnt, men få opp logging på førstesiden. Gjerne med mulighet for autologgin....

Spes på tlf er det knot å trykke på ikonet som gjør at du kan logge inn. For så å logge inn..

4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,982
    Bonuspoeng:
    293
    Mye bedre performance. Bra jobba :)

5. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg finner ikke igjen notifications.. Ellers går det lynraskt nå. Det er digg :)

6. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,583
    Bonuspoeng:
    113
    Mistenker at notifications midlertidig er fjernet i jakten på hva som lager sirup...
    Mener jeg la merke til at det forsvant på fredag ettermiddag/kveld.

anders82 liker dette
  7. John in The Tower

John in The Tower Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Det går raskere her ogsp men fortsatt er forumet for lite intuitivt. Og det irriterer.
    Man bør tenke seg om to ganger før man tar i bruk en beta-versjon av et produkt da produktet ofte oppleves som problemfylt og man mister interesse.
    Noe man ser på aktiviteten i det siste. Og ingen nyheter på hovedsiden siden 12.oktober? Really? Det er ikke bare på forumet aktiviteten har gått ned.
    Virkelig virkelig synd. Jeg håper dette tar seg opp i løpet av kort tid ellers er jeg redd denne herren heller drar andre steder for samme info.

8. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er det ikke slik at jeg mener det er nødvendig å klage på ting som er gratis, men bonusfeber hadde gode diskusjoner og gode innlegg. Hvorfor må man endre på noe som funker så bra?

1. Designet er helt håpløst. Det ser ut som et papirark som er dradd gjennom en sølepytt, tørket med et strykejern og så limt sammen med trelim.
    2. Siden designet er helt håpåløst, blir navigering en irriterende prosess.
    3. Hva har skjedd med trafikken på fremsiden? Gode oppdateringer og hint om tilbud til nada og niks.

Nå er det ikke slik at jeg er imot endring, men det er ikke alle endringer som er til det beste... Jeg har gått fra å sjekke forumet 1-2 ganger daglig til 1 gang i uken, maks!

9. Henshaw

Henshaw ID Traveller (ish)

Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Mener noe burde gjøre med plassering av ting og tang og plassutnyttelse. Scroller man litt ned i tråder er det mye tomrom og over hele er forum-biten for smal...
    https://i.imgur.com/wQMWJ55.png

10. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,982
    Bonuspoeng:
    293
    Er det bare meg, eller har den meny-baren (FORSIDEN FORUM NYHETER ...) på toppen blitt dobbelt så høy? Kan dere ikke heller ta den tilbake til opprinnelig størrelse og halvere den igjen?

11. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,103
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ikke bare deg. På iPad Safari er den tilogmed blitt tre ganger så høy. Og fortsatt ingen direkteknapp til "nye innlegg"
    Skal ikke klage, men dette designet kunne vært et åingrann bedre gjennomført o_O

(Åingrann er et mengdemål fra Kvæfjord med følgende definisjon: man tar et kushår og kløyver det i fire. Så skal det kokes i sju vatn. Det fettet man kan fløyte av det sjuende vatnet er et åingrann)

Kjakan and RoadKing like this.
  12. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,583
    Bonuspoeng:
    113
    Virker som det er Facebook, Twitter og RSS symbolene som plutselig har stilt seg over hverandre...

13. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Er det jeg er som er blind eller går det ikke an å søke i forumet lenger??

EDIT: Nevermind, det var jeg var litt blind...

14. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,164
    Bonuspoeng:
    113
    Hva med å redirecte www.insideflyer.no direkte til forum? er jo ikke noe nytt på hovedsiden(som er treg) uansett :p Men fra spøk til alvor. Regner med det jobbes hardt, stå på :)

15. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,982
    Bonuspoeng:
    293
  16. NoLimit

NoLimit Evig ung

Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Gratulerer til de eller dem som har klart å ødelegge "miljøet" som var her inne på tidligere bonusfeber. Forsiden er en vits og forumet er øde. Skjønner virkelig ikke hva dere tenker med. Det er beklagelig at dere ikke klarer eller evner å gjennomføre endringene til den nye strukturen som planlagt. Kjenner jeg dere rett var det vel grådigheten som tok overhånd når dere valgte å endre fra bonusfeber til insideflyer...

17. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,982
    Bonuspoeng:
    293
    @NoLimit, man skal leve, også de som lager web forum etc. Det finnes ingen web sider som er reklamefri. Da må eventuelt ha en eller annen annen form for sponsor.

Det har vært forstyrrelser i oppstarten ifb med oppgraderingen, men nå er alt tilbake til det gamle hva performance angår. Nye menyer og strukturer handler om å tilpasse seg. For en som begynner forumet i dag, så vil jeg ikke si at dette er noe vesentlig anerledes enn om man hadde begynt på den forrige.

Hvis du syns forumet er øde, så bidra heller litt med informative og konstruktive poster.

mhsalv, anders82 and Xflipper like this.
  18. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,982
    Bonuspoeng:
    293
    Har blitt mye bedre :). Nå kan jeg bruke mobilen igjen og!

En ting dog, men det gjaldt også på den gamle versjonen. Når det er en post med mange bilder, f.eks Yukho's flotte tur, når noen skriver ett nytt innlegg i en slik tråd, så kommer jeg ikke til siste, men på toppen og må bla gjennom alt jeg har sett før. Blir slitsomt... I tråder uten bilder/få bilder(?) så har man ikke dette problemet.
    Telefon: Iphone 5S, Safari.

19. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Bra bidrag....
    Man lanserte kanskje litt tidlig, men alle vet at det ved oppstart er noen vansker. Det har dannet seg et slags hylekor her inne hvor man klager på at alt er så utrolig dårlig.
    Det bidrar jo ikke akkurat til mer aktivitet når mye av det man leser er folks klager på hvor krise alt er. Skjerpings

afirm liker dette
  20. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    "Skjerpings"??? Bonusfeber er ødelagt, og det sikreste tegnet på det er at folk er borte. Slik det er nå, er det absolutt ingen grunn til å besøke siden, slik jeg ser det. Det pleide å være interressant og nyttig stoff. Borte. Det pleide å være gode diskusjoner. Borte. Omleggingen har ødelagt det som møysommelig var bygget opp, og det skal bli interessant å se om det noen gang vil ta seg opp igjen. For min del holder jeg meg stort sett unna, designet på siden har blitt fullstendig håpløst. Dessverre. Jeg hadde stor glede av gamle Bonusfeber. Insideflyer, derimot, kan dere beholde for min del, der orker jeg ikke å manøvrere.

En eller annen har holdt dette forumet oppe. Vedkommende ser ut til å ha forduftet eller mistet interessen, og noen prøver å redde stumpene. Mulig jeg tar feil, men det er ihvertfall inntrykket jeg sitter igjen med.

Takk for meg. Det finnes heldigvis andre alternativer.

Del denne siden