God morgen fra Madrid, utsjekket fra hotellet og på vei mot flyplassen allerede. Blacklane er heldigvis såpass å stole på at jeg nesten klarer å sove godt selv med tidlig avreise. Vi satser på halvannet time på FCT for frokosten i dag. Håper alle får en bra søndag Edit; noen bilder fra Sala VIP ved E-gates:
God sundagsmorgon frå Sunnfjord. Vaken ukristleg tidleg i dag, utan at det er nokon god grunn til det, då alt som står på planen i dag er å bake fyrstekake og lage jordbærsylte. Og kanskje søke etter litt flybillettar og? Dagens viktigaste gjeremål blir nok å finne ut kva hotell i Bergen som har best frukost.
God morgen. Av de to første trådskrivere misunner jeg nok Wiolenze mest. I dag hadde det faktisk smakt godt med frokost på FCT. Har bonus-bookingpause frem til slutten av juli.
God morgen fra et sted i Ryfylke. Bølgeskvulp og kaffen er på kok. Solbrent etter gårsdagen, og yr truer med østlandsvær idag. Nå straks, speilegg og frokost, før vi seiler hjem og får speiderne til å rydde opp, fin dag!
FCT ble droppet til fordel for FCL A, Frankfurt byr på regn og LH byr på apronparkering så da blir det bil ut uansett.
Som @Eddie47 også sa: Hotell Norge uten tvil. Selv om Havnelageret også er bra, hvis du feks setter pris på nystekt vaffel til frokost.
God morgen fra etter hvert rødnese. Innsjekk i VIE gikk fint i appen. I øyeblikket også egen treseter, så foreløpig lover det bra.
God morgen fra Tromsø. Herlig kveld på Smak i går (som vanlig). Vertskapet sto utenfor og ønsket oss velkommen med store klemmer, og derfra gikk det bare oppover. Vi ble tatt ekstra godt vare på, med litt påfyll i glasset her og der, og ekstra småretter som ingen av de andre fikk. Vi fikk til og med slikkepotter for å få med resten av sausen på tallerkenen. Første smak var nesten som hos SAS i gamledager, med Charles Heidsieck og Kalix løyrom. Booket bord for neste anledning mens vi var der. Ble også tilbudt å låne hybel i etasjen over, så vi slipper å betale ågerpris for hotell. I dag er det rolig start med kaffe på sengen, og avreise mot TOS om et par timer. Og solen skinner. Ha en fin en!
God søndag fra stua i Oslo, her er det grått og vått ute, men bikkja har alt fått sitt så slipper mer langvarig ut i dag. Veldig sent i natt/ tidlig i dag klarte jeg å overbevise en kompis om at Sattle neste helg er en naturlig ting å begi seg ut på som en pilgrimsreise til Grungens mekka,. Godt hjulpet av noen flasker vin på hvert vårt sted ble det konkludert, og billetter er nå på plass, så da blir det ikke solotur men selskap for meg når jeg setter kursen vestover neste helg
Ryktet sier at de har skjerpet seg … de skulle visstnok være med i konkurransen om Norges beste frokost Lenge siden hun var der?
Best i byen av Scandic, Strawberry og Radisson etter min mening. Har ikke prøvd Børsen, Opus og evt. andre hotell som muligens leverer en frokost litt over snittet.
Akkurat landet på OSL og kommet inn til sentrum med Flytoget. Rekker både å vaske klær og jobbe noen dager herfra før BA swoosh til London litt uti uken. Grått her, gitt!